34. Kapitola

3.1K 201 0
                                    

Už tomu všemu rozumím. Shannon hrála jen takovou hru. Už ji přestávám litovat. Co se stalo, stalo se. Dál už to nehodlám řešit. Už je mrtvá. Brzy na ní zapomenu.

-------------------------------------------------

"Tak co se teda děje?" zeptala jsem se.
"Josh jde po tobě ještě víc. Možná bys měla někam odjet." řekla Brianna.
"Ne. Já tu chci zůstat s vámi." odpověděla jsem.
"Brianna má pravdu. Měla bys zmizet než Joshe zklidníme." pokračoval Sebastian.
"Chceš říct než ho zabijete." dala jsem si ruce v bok.
"Noo.." zarazil se Sebastian.
"Přesně tak. Jinak ti nedá pokoj." dopověděl za něj Joe a usmál se.
"Co když ale nechci aby umřel?" řekla jsem.
"Hlavní je že on chce abys umřela ty. Tak si strč tvou lásku a lítost někam." odpověděl Sebastian.
"Sebastiane. On byl můj kluk. Kluk kterého jsem milovala. Nemůžu vám teď dovolit abyste ho zabili." řekla jsem.
"Nikdo se tě neptal jestli nám ho dovolíš zabít. Prostě to uděláme dřív než on to udělá tobě." vztekal se. Už jsem to nechtěla dál rozebírat a šla jsem pryč do obýváku. On, Brianna, Joe a Matt zůstali v kanceláři.

Sedla jsem si na gauč a přemýšlela. Je opravdu nutné aby Josh umřel?

---------------------------------------------------

Už tři dny Sebastian a jeho rodina pátrá po Joshovi. Nikde ho nemůžou najít. Z jedné strany si říkám že je to dobře. Alespoň ho nezabijou. Teda zatím.

"Gemmo?" zavolal na mě Sebastian.
"Jo?" odpověděla jsem.
"Pojď k nám prosím." zavelel.
"Proč?" řekla jsem otráveně.
"Je to důležitý." odpověděl. Nahlas jsem vzdychla a šla jsem k němu do kanceláře.

"Tak co se děje. Už jste ho dostali?" zeptala jsem se naštvaně.
"Ne. Něco horšího." řekla Brianna.
"Tak co? Vyklopte to!" zamračila jsem se.
"Josh má tvou sestru." řekl Sebastian. V tu chvíli se mi zastavilo srdce. Nemohla jsem skoro dýchat.
"Gemmo. To bude dobrý." snažil se mě Sebastian uklidnit. Já jsem otevřela dveře od kanceláře a běžela ven na zahradu.

Zrovna pršelo a tak jsem hned zmokla jako slepice. Doběhla jsem doprostřed zahrady a klekla si na kolena. Měla jsem hrozný vztek a tak jsem začala nahlas křičet.

Po chvíli ke mě přiběhl Sebastian.
"Gemmo!" zavolal na mě a okamžitě si ke mě klekl.
"Řekni mi že žije." brečela jsem.
"Gemmo.." řekl.
"Řekni že Ruth žije!" křičela jsem.
"Ano žije. Chce tě tím jen vyprovokovat." ujišťoval mě.
"Už jsem si to rozmyslela." řekla jsem.
"Cože?" divil se Sebastian.
"Pomůžu vám zničit Joshe. Za tohle mi zaplatí!" odpověděla jsem.

Who is my love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat