Už je to týden co Jodie umřela. Já ale pořád nepřestávám na ní myslet. Včera měla pohřeb. Celý obřad byl moc krásný. Já jsem brečela a brečela. Sebastian mi po celou tu dobu dělal společnost. Je úžasný.
Celý dny jen tak sedím na posteli a vzdychám. Jsem bez práce, nemám co dělat. Sebastian lítá někde po schůzkách a mě nezbývá nic jiného, než provozovat dlouhé a nudné rozhovory s matkou.
A jak se ten kluk jmenuje? zněla nadšeně.
No, už to není kluk. Je mu 28 . Jmenuje se Sebastian. Sebastian Sanders. řekla jsem.
Óóó je o pět let starší než ty! Musí být dobrej v posteli co? smála se.
Mami! O tomhle se s tebou nehodlám bavit! usmála jsem se.
No a nemám snad pravdu? pokračovala dál ve svém škádlení.
Ano máš. Ale už dost. zasmála jsem se.
A jak jsi na tom beruško? Doufám že smrt té holčičky neneseš tak špatně jako u Kate. řekla máma. Kate byla má první pacientka. Vypadalo to že se uzdraví. Jednoho dne ale zemřela. Zhroutila jsem se z toho. Brala jsem různé prášky a chodila k psychologovi.
Né. Tak špatně na tom nejsem. Potřebuju si to jen trošku srovnat v hlavě. odpověděla jsem.
Dobře. A co kdyby jsi s tím Sebastianem přijela k nám. Ráda bych ho poznala. řekla máma vesele.
No nevím jestli by to byl dobrý nápad. Známe se jen pár týdnů. Ani u něj nebydlím. odpověděla jsem.
Vážně? A kde teď jsi? zeptala se.
No u něj. odpověděla jsem.
Tak vidíš. Někdy brnkni a přijeďte. zavelela.
Dobře. Tak ahoj mami. řekla jsem.
Pá sluníčko. odpověděla a zavěsila.Vstala jsem a šla do obýváku. Zapla jsem si televizi a koukala na různé filmy.
Večer konečně přišel Sebastian.
"Ahoj." řekla jsem.
"Ahoj." usmál se. Ten jeho úsměv mě přivádí k šílenství.
"Mluvila jsem se svou matkou. Chce abychom přijeli." řekla jsem.
"To by bylo fajn." znovu se usmál.
"A nebude to divný když spolu ani nežijeme?" zeptala jsem se.
"Já jsem ti říkal aby ses nastěhovala ke mě. To ty jsi byla proti." řekl.
"Na mě je to všechno rychlý." odpověděla jsem.
"Dobře. Tak až budeš připravená, rád zajedu pro zbytek tvých věcí." usmál se a políbil mě.Přesunuli jsme se do ložnice. Týden jsme spolu nespali. Jak frustrující.
Sundal mi tričko a líbal mě po celém těle. Já mu zapletla prsty do vlasů a obmotala kolem něj nohy. Prsty jel jemně po mých bocích a mě naskočila husina. Sebastian se jen zasmál. Sakra! Zase ten jeho smích.
Popadla jsem jeho tričko a snažila se ho z něj dostat. Když se mi to konečně podařilo, přisála jsem se na jeho rty.
Sundal mi legíny a prsty jel po mých stehnech. Rukou jel až na mojí podprsenku. Kousl mě do krku a já se prohla. Jeho ruka okamžitě rozepla mojí podprsenku, která zanedlouho zmizela někde v koutě.
Sundal si kalhoty a boxerky. Já se jen kochala jeho velkou stojící chloubou. Sebastian jel polibky po mé noze. Když narazil na mé kalhotky, chytil je do rukou a škubnul. Hned jsem byla úplně nahá a mé kalhotky ležely na kusy na zemi. Než jsem stihla Sebastianovi vynadat, tak už do mě nemilosrdně pronikal. Místo toho aby ze mě vyšla nějaká nadávka, jsem jen nahlas zasténala. Bylo to tak skvělý.
Oba jsme vyvrcholili a nahlas oddechovali. Sebastian je v posteli opravdu neuvěřitelný. Strašně ho miluju a nechci ho ztratit. To bych asi nepřežila.