26. Kapitola

3.6K 185 0
                                    

Vzbudila jsem se vedle Sebastiana! Nemůžu tomu vůbec uvěřit. Vstala jsem a šla udělat snídani.

Zrovna když jsem dávala na talíř, přišel Sebastian.
"Dobré ráno Gemmo." usmál se.
"Dobré lásko." odpověděla jsem a šla mu dát pusu.

"Dneska jedeme pro zbytek tvých věcí." řekl Sebastian u jídla.
"Dobře." odpověděla jsem s plnou pusou.
"Jsem rád že ses rozhodla konečně bydlet se mnou." usmál se.
"Já taky. Zrovna teď jsem za to ráda když jsme byli tak dlouho od sebe." řekla jsem.
"Jo a aby se to už neopakovalo mám pro tebe menší dárek." mrknul na mě.
"Vážně a jakej?" ptala jsem se.
"Uvidíš. Dostaneš ho až zítra." usmál se.
"A proč ne teď?" divila jsem se.
"Protože zítra máš narozeniny." odpověděl.
"Ale ne. Doufám že sis tohle tajemství nechal pro sebe." řekla jsem a on se na mě šibalsky usmál.

----------------------------------------------------

Jeli jsme autem k Shannon pro ty mé věci. Zazvonila jsem na dveře a po minutě mi otevřela.
"Ahoj Gemmo!" zapištěla a pevně mě objala.
"Ahoj Shannon." oplatila jsem jí stisknutí.
"Dlouho jsem tě neviděla a nebrala jsi mi mobil! Proč?" divila se.
"No to je nadlouho. Řeknu ti to někdy jindy. Teď jsem si přijela pro věci. Stěhuju se k Sebastianovi." usmála jsem se.
"Já vím. Podařilo se mu tě přemluvit?" zakřenila se.
"No tak něco." usmála jsem se.

Vzala jsem si tašku a šla zpátky k autu.
"Někdy se zase uvidíme." řekla jsem Shannon.
"Jo tak mi pak zavolej." usmála se a na rozloučenou jsme se objaly.

------------------------------------------------------

Přijeli jsme domů. Domů! Je to zvláštní pocit. Se Sebastianem jsme spolu skoro dva měsíce. Možná je stále brzy na to abychom spolu bydleli. Teď už je to ale jedno.

Otevřeli jsme dveře a chlupáč se k nám hned rozběhl.
"Ahoj pejsku." špulila jsem na něj pusu. Byl k sežrání.
"Hlavně ho moc nerozmazli." usmál se Sebastian.
"Pokusím se." odpověděla jsem.

Šli jsme na zahradu. Venku bylo horko. Konec konců je přece srpen. Šla jsem si dát plavky a pak jsem se vrátila.

Okamžitě jsem skočila do bazénu. Voda byla příjemně vlažná. Po chvíli se ke mě přidal i Sebastian.

Plavali jsme spolu sem a tam. Cákali na sebe, vzájemně se potápěli a nebo líbali. Na břehu bazénu na nás koukal chlupáč.
"No tak hochu pojď k mamince." zatleskala jsem na něj.
"K mamince?" divil se Sebastian.
"Ano k mamince. Je tak maličký, potřebuje mámu s tátou." řekla jsem ironicky a zazubila se na Sebastiana.

Chlupáč skočil do vody a plaval k nám. Mohla jsem se roztomilostí zbláznit.

K večeru jsme vylezli ven a procházeli se po zahradě. Slunce zapadlo za stromy a my šli dovnitř.

Usušila jsem chlupáče a ten šel pak hned do pelíšku. Já se Sebastianem jsme si dali drink.
"Těšíš se zítra na své narozeniny?" usmál se.
"No nevím. Zase o rok starší." zakroutila jsem očima.
"Ale no tak. Vždyť to není taková hrůza." řekl.
"To si myslíš ty. Za chvíli mi bude padesát a co budu dělat pak?" stěžovala jsem si.
"Ale no tak. Vždyť budeš slavit dvacáté-čtvrté narozeniny a ty hned mluvíš o padesátce." zasmál se.
"Co ty víš. Možná se ráno probudím jako stará oschlá ženská." řekla jsem.
"Tak to abych si tě odvedl do ložnice teď a ne zítra." zašeptal.
"To teda jo." usmála jsem se.

Sebastian mě odhodil na postel a líbal mě na krku. Rychle ze mě strhal oblečení a pak i to svoje.

Líbal mě po celém těle. Na krku, na hrudi, na prsou, na břiše, na stehně a pak mi roztáhl nohy. Pomalu do mě zajel a postupně začal zrychlovat. "Áááh!" vyšlo ze mě a Sebastian se usmál.

Nohy jsem obmotala kolem něj a ruce mu zaryla do zad. Líbali jsme se a já si to všechno děsně užívala.

Sebastian vyvrcholil a já hned po něm. Spokojeně jsme oba oddechovali na posteli celý zpocený.

Po chvíli jsme se oba vydýchali.
"Co kdybychom dali druhý kolo." mrkla jsem na něj.
"Chceš?" celý se rozzářil.
"Jo. Musím si užít zbylých pár hodin před mými narozeninami." usmála jsem se.

Ani chvíli nečekal a opět mě líbal. Tentokrát si mě rozložil na čtyři a dělal mi to ze zadu. Bylo to úžasný. Přirážel a já zrychleně dýchala. Sebastian mě jednou rukou chytil za prso a druhou za vlasy. Zatáhl za ně a já se víc prohla. Na chvíli jsem si připadala jako kůň.

Po chvíli jsme opět oba vyvrcholili ale pak jsme padli únavou. Třetí kolo jsme už nedali.

Who is my love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat