51. Kapitola

4.2K 233 51
                                    

O pět let později..
"Mamí pojď sem!" křičela na mě Jodie.
"Už jdu andílku." odpověděla jsem.

Jodie si klekla na louku a dívala se do trávy.
"Co tam máš?" zeptala jsem se jí.
"Motýlka." odpověděla a usmála se na mě. Byla tak kouzelná. Po chvilce mě začal kopat v břiše můj nenarozený synek. Brzy budeme čtyři. Už se nemůžu dočkat.

---------------------------------------------

Sebastian pracuje v jedné úspěšné nadaci pro děti s rakovinou. Já jsem jeho asistentka. Přestěhovali jsme se do ještě krásnější vily a samozřejmě bezpečnější.

Brianna si vzala nějakého sexy itala a chtějí spolu procestovat svět.

Bratři Sebastiana se někde poflakujou a vyspí se s každou holkou která se jim líbí.

Abby a Leonard šli do důchodu. Společně teď pěstují růže na jejich obrovské zahradě. Hlavně bílé a růžové které Abby tak miluje.

Moje máma si našla přítele a je s ním šťastná. Moc jí to přeju. Na jaře se budou brát.

Ruth dělá psycholožku. Dokonce léčí Joshe, který s drogami taky přestal a své peníze vložil do léčení. Tajně Ruth miluje. Léčí se kvůli ní. Prý si jí chce vzít ale bojí se že jí ublíží a tak chodí na různá vyšetření a bere léky na uklidnění. Jednou se odhodlal a políbil ji. Pak se prý šíleně styděl. Já se s ním dokonce už párkrát setkala. Viděl i mojí Jodie. Věřím že jednou bude opět psychicky v pořádku a bude z něj normální člověk jako kdysi na střední.

Stále se mě ptáte- Who is my love? Tak já vám to povím. Moje rodina.

########################

Omlouvám se že je tato kapitola tak krátká a zároveň poslední. Chtěla jsem vám moc poděkovat za to že jste tento příběh četly a že se vám líbil..
Pokud máte jakékoliv otázky klidně se ptejte. Ráda vám odpovím.
Ještě jednou vám moc děkuju :*
Jste skvělý ^^

S láskou Hann :)

Who is my love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat