Okur Canlar yeni bölüm geldi. Hem oldukça uzun hem de erken geldi. Umarım keyifle okur beğenirsiniz.
Diğer bölüm yorumlar oldukça azdıL Bu bölüm bol bol yorum bekliyorum sizden.
Bölüm ithafımız ''çiğdemoz''e gelsin. Eğer akıcı, güzel kalemiyle tanışmadıysanız bakarsanız pişman olmazsınız.
Bir sonraki bölüme kadar kendinize iyi bakın!
Mrymmz
Sabır... Ne olursa olsun beklemek sonuna kadar gitmektir! Sevdiğin insanın kokusunu içine çekmeden yaşayabilmek! Ona gözleri kapalı güvenip içindeki solmayan umudu yaşatmak! Belki bazıları için zor bir şeye göğüs germek, bazıları içinde mutlu olmak için adımlarını birer birer atmaktır. Basamak atlamadan sakince yürümektir! Zaten en güzel sonuçlar sabrettikten sonra karşımıza çıkmaz mıydı? En beklenmedik, en umulmadık zamanda...
Tıpkı adamın yüreğine konan Masal gibi! O da onu elinde hiçbir şey yokken beklemiş, sonunda da kızın kalbini kendisine esir etmişti. Umudunu göremeyince içinde ki duygular patlak veriyor, vücudunun her yanını sarıyordu. Böyle sarmaşık misali kıvrılıyor, kalbini ezip buhrana uğratıyor ama onu görünce rengârenk bir çiçek bahçesine çeviriyordu. Sabah ayrılırken döktüğü bir damla kalbinin içinden kopup gelmiş, okyanus mavilerini fırtınaya tesir etmiş bir kaptana çevirmişti.
2 gün zor geçecek gibiydi. Umarım sunum sorunsuz bir şekilde geçer, Aslı'yla tartışmaya girmeden Masal'ın yanına dönerdi. Başının altında bulunan elini kaldırıp başının kenarı sıkmaya başladı. Başında tuhaf bir ağrı hissediyor, arada bir yokluyordu.
Trenden inince ilk işi umudunu aramak olmuş, sonra da Buket'i Mehmet amcasına teslim etmişti. Firmanın ayarladığı otele gelip yerleşmiş, sıcak suyla bir duş alıp rahatlamıştı. Yorgunluğunu biraz olsun atmak için yatağa uzanmış, bir süre boş boş tavanı seyretmişti. Gözlerini açtığında başta nerde olduğunu anlamasa da aklına sunum gelince ilk işi saate bakmak olmuştu. 2 saati kaldığını görünce yatağın içinde biraz daha vakit geçirmişti. Daha doğrusu aklı Masal'ı getirip gözünün önüne koyuyor, kalbinin kanatlanıp uçmasına sebep oluyordu.
Ellerinin hareketini durdurup yattığı yerde doğruldu. Ayaklarını yataktan sarkıtıp yerinden kalktı Koray. Banyoya gidip yüzüne birkaç kere soğuk su çarpıp kendisine geldi. Aylar öncesinde geldiğinde içinde tuhaf bir sızı oluşmuştu. Masal'a ilk görüşte tutulmuş, umutsuz bir halde peşinden gitmiş ama hiçbir şekilde dönüt alamamıştı. Şimdi ise umudu, aşkı, masalı kısacası artık hayatının merkezinde yer alıyor, içinde ona karşı bitmek bilmeyen bir özlem oluşuyordu. Yarın sabahı iple çekiyor, sürpriz yapmak için eli ayağı birbirine dolaşıyordu.
Dolaba yaklaştığında aklındaki düşüncelerle istemsizce bir tebessüm oluştu. Kapağı açtığında lacivert takımını birde gri tonlarındaki kravatını eline aldı. Bu takımı kendisi seçmişte ama kravatı Masal kendisine sunum için hediye etmişti. O yüzden bugün bunu kullanacak, şıklığına şıklık katacaktı.
Yaklaşık yarım saat sonra tüm hazırlığı bitmiş, üzerindeki kıyafetle göz alıcı bir şıklık yakalamıştı. Yüzünde pişkin bir sırıtma oluştu. Masal kendisini bu halde görseydi kesinlikle kıskanırdı. Tabi ki diğer kızlarda!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT KIRINTISI
Ficção GeralOturacakken boş bulduğum bir banka, Düştü avuçlarımdan bir çanta. Tok bir ses duyuldu, Tıka basa dolmuş gardan. Atkuyruğu saçlarım kapatırken yüzümü, Hissettim üzerimde bir çift, Okyanus mavisi gözü. Her şey sustu: Gar sustu, Hava kesildi bıçak, İns...