Hakkımda 20 Şey :)

160 10 15
                                    


Öncelikle merhaba okur canlar :) Hepiniz bölüm bekliyorsunuz biliyorum ama bölümden önce bunu göndermeye karar verdim. Bölümü de sizlere en kısa zamanda göndereceğim :) 

Sevgili Petrolia' ya çok teşekkür ederim beni bu projeye dahil ettiği için :) 20 maddeyle sizlere kendimi tanıtmaya çalışacağım... 

1) Bir olayı düşünürken detaylı düşünürüm. Konusu ne olursa olsun hiç fark etmez, detaylara takılırım. Sonra geriye dönüp bir bakarım ki bu kadar ayrıntıya hiç gerek yokmuş :)) 

2) Kitap okumayı çok severim. Özellikle dram ve sürükleyen kitaplara bayılırım...

3) Gördüğüm yerleri, fotoğrafları, insanların yüzlerini kolay kolay unutmam. Bir kere göreyim hafızaya atayım yeter. Ama isimleri hatırladığım pek söylenemez. Olsun ben gördüğümü unutmuyorum bir kere...

4) Eski, nostaljik eşyalara karşı bir hayranlığım vardır. Onların o otantik ruhu beni farklı diyarlara götürür. Türk sinemasındaki bazı filmleri sırf eski arabalar vardır diye izlemişliğim bile vardır :) 

5) Kış, soğuk, kar vazgeçilmezimdir. Böyle kat kat giyinip soğukta karın altında gezmek büyük keyif verir.

6) Türk kahvesine karşı bir duyarlılığım vardır. Böyle bol köpüklü, yanında çikolata.. Olsa ne güzel giderdi ah ah !!

7) Genellikle konuşan değil dinleyen taraf olduğumu söylerler. Eğer ortamı seversem, arkadaşlarımla aram iyiyse oldukça sıcakkanlıyımdır. Ama ortamı sevmezsem rahatsızlığımı belli eder, soğukluğumu gösteririm.

8) Yemeklerle aram gayet iyidir. Yemek yerken seçmem. Aksine beğendiğim şeyleri yerim :) 

9) Geçmiş yıllara ait müzikleri dinlerim genellikle. Bana daha anlamlı ve farklı geliyor. Onları dinledikçe farklı hissederim kendimi...

10) İlkokul öğretmenim bana ilk verdiği hediye bir kitaptı. Kitabın ismi Martı'ydı. Hep aklımdadır, ne zaman o yılları düşünsem öğretmenim ve kitap aklıma gelir.

11) Sanırım meyvelerden en çok çileği seviyorum. Elimde bir kase olsun bıkmadan usanmadan yer, hop diye mideye indiririm. 

12) İnsanları güldüren, neşelendiren bir yapım vardır. Genellikle arkadaşlarım insanı motive ediyorsun derler. 

13) Hayata karşı hep bir olumlu havam vardır. Ne kadar kızsam da o iyimser havamı bırakamam. Bazen de güler geçerim.

14) Hint filmlerini çok izlerim. Böyle beni dans sahneleri olsun, verdikleri mesajlar olsun oldukça etkilerler.

15) Küçük çocukları, insanları mutlu etmekten hoşlanırım. Elimden gelse hepsinin yüzünü güldürmek, astırmamak için çabalarım.

16) Sakin bir yapım olsa da genellikle çabuk kızarım. Ama en fazla 5 dakika sürer bu halim. Sonra ben yine eski halime dönmüşüm.

17) Renklerde ise daha çok koyu tonları tercih ederim. Açık renkli şeyler pek görmezsiniz üzerim de. Belki yaz aylarında... 

18) Küçük resimler çizmeyi, onları boyamak filan hoşuma gider..

19) Genellikle aklıma koyduğum şeyi yaparım. Tabi önce düşünürüm tüm ayrıntısıyla. Sonra bir bakarım ki yapmışım :)) 

20) Evet geldik en sonuncu maddeye... Yazmayı, hayal ettiğimi karşı tarafa geçirmeyi çok seviyorum. Bu da wattpad sayesinde bir nevi gerçekleşti. Sizleri, tatlı okurlarımı tanıdım. Kendi yeteneklerimin daha çok farkına vardım...

 Bölüme kadar kendinize iyi bakın!! 

Mrymmz 




UMUT KIRINTISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin