Pengenalan:

6.8K 223 8
                                    

Yoo Arin/You :

Manager kepada Taehyung.
Penyabar. Suka membaca komik. Lebih comel daripada cantik. Member BTS yang paling diminati Jimin. Careless. Mula pandai memasak sejak Taehyung suruh masak. Suka merepek kekadang.




Kim Taehyung :

Of cause handsome. Suka kacau orang terutamanya Arin/You. Rapat dengan Jimin dan Jungkook. Suka berlanja makanan untuk member yang lain. Suka pendam perasaan.



Jimin :



Happy boy. Suka bergurau dengan orang terutamanya Jungkook. Rapat dengan Taehyung. Suka berkawan dengan Arin. Handsome dah tentu. Comel lagi. Cares about members.



Jungkook :

Nak kata comel tapi handsome, 2 in 1. Paling muda dalam BTS. Rapat dengan Taehyung and Jimin. Suka pada Arin/You. Suka menyibuk hal Taehyung.






Others Members BTS:


~Suga / Yoongi

Suka tidur. Tidur dan tidur. Sleeping beauty BTS. Cool. Rapper paling comel di dunia. Suka buat lagu pada masa lapang. Nampak dia macam tak care pasal member lain. Tapi dialah member yang paling care dalam diam. Swag.



~J hope / Hoseok

Periang dalam BTS. Harapan semua orang. Dan dikenali sebagai Hobi bukan Hobbit okey. Lebih faham perasaan orang lain like Taehyung. The prettiest member.



~Rap Mon / Namjoon

Dua kali lima macam Suga. Raja tidur. Bak kata Suga sleeping beast. Nak kata penakut tengok situasi. Kadang² dia cool. Handsome pun ya. Comel pun ya. Leader dalam grup BTS.



~Jin

Paling tua dalam BTS. Eomma dalam BTS. Beauty is number 1. Careless. Suka pink,pink,pink. Macam eomma kadang² suka berleter. Like cooking. And tak lupa jugak Mario.





Others character:



Kim Minjae:

Kawan Arin dari kecil. Care pasal Arin. Penyayang. Handsome. Cute sebab ada lesung pipit. Suka pada Arin. Tinggi macam galah. Tak adalah. Tinggi 3cm lebih dari Taehyung.



( New ) Ye Rin:

Gedik tu entahlah. Taehyung suka panggil dia gedik sebab cara pemakaian dia. Diva kekadang. Dia pun tak tahu suka dia pada Taehyung ke tak. Mulut kekadang tak ada insurans.
Of cause cantik kalau duit dah banyak.


~Manager BTS /Hyung / Dae Hyung
~Mama Arin /Nam Hye Jin
~Nenek Arin /
~Papa Arin /
~Puan Hyun Soo/Lee Hyun Soo /Harimau
~Sir. Seung Deuk
~En. Kim
~Pn. Kim



This is my first fan fiction!
Harap korang semua terhibur dengan cerita ni. Dan ini hanya rekaan sahaja. Jangan ambil serius tau. Selamat menjadi manager Taehyung! ><Okey. Luv.^^

I'm Kim Taehyung Manager(ON-GOING)Where stories live. Discover now