Arin POVBig Hit ent.
"So, kamu Namjoon, Yoongi dan Hoseok cepat² gubah dengan producer untuk semua lagu album baru kamu" Kata Pn. Hyun Soo.
Kyaa! Album baru! Dan aku ada dengan diorang time diorang prepare for new album. I'm so excited!
"Baik Puan" Jawab mereka bertiga.
"Start 10.4 nanti kita start recording dan pada masa yang sama kamu akan berlatih menari for new choreography" Kata Pn. Hyun Soo
Tarian baru?! Oemji! Dan semua BTS hanya mengangguk faham.
"Dan satu lagi. Arin kamu perhati sikit Taehyung. Jangan bagi dia pergi mana² time tengah busy okay?" Kata Pn. Hyun Soo. "Nae.. " Balas ku dan memandang muka Taehyung yang tiada reaksi langsung.
"Itu sahaja untuk hari ni" Kata Pn. Hyun Soo dan bangun. Aku dan BTS bangun dan menunduk kepada Pn. Hyun Soo.
Selepas Pn. Hyun Soo keluar, Taehyung pun terus keluar."Arin pergi lah ikut dia" Kata Hobi padaku. Aku mengangguk setuju dan berlari ke pintu dan keluar dari bilik mesyuarat. Aku nampak kelibat Taehyung yang berada jauh di depan.
Aku mengejar Taehyung."Tae.. hyung" Kata aku yang tengah penat mengejar tadi. "Wae.. ?" Tanya Taehyung dengan wajah ketat. "Saya nak berlanja awak lunch.. " Kata aku tersenyum.
"Tak payah, aku dah kenyang" Kata Taehyung. "Taehyung tipu. Pagi tadi awak sarapan sikit je. Sekarang mesti awak tengah lapar" Kata aku. Taehyung hanya diam. Aku mengeluh. Aku terus tarik tangan Taehyung.
"Yah. Kau nak bawak aku pergi mana ni??" Dia pandang aku. "Lunch.. " Balas ku.
...
"Makanlah.. " Pujukku. Sejak sampai tadi. Dia kaku macam batu je. Geram aku di buat nya. Aku mengambil potongan kimbab dan menuju ke mulut Taehyung.
"Mogo" Arah aku. Dan Taehyung hanya pandang aku dengam pandangan kosong. "Bukaklah mulut. Lenguh dah tangan saya ni.. " Rungut ku.
Taehyung membuka mulutnya dengan perlahan. Dan aku memasukkan kimbab ke dalam mulutnya.
Taehyung mengunyah nya dengan perlahan sambil memandang arah lain
Malu lah tu.. Hahahh. Gyeowo.
"Makan lah Jajangmyeon tu jugak.. " Kata aku. Taehyung hanya diam.
Lagi."Makan lah. Saya belanja awak tak nak makan pulak. Ke Taehyung nak saya suapkan jajangmyeon ni jugak" Kata ku. Dan Taehyung terus menggeleng laju dan terus mula makan.
Dari tadi aku perasan Taehyung asyik tenung aku je. Bila aku pandang dia, dia terus pandang arah lain.
Selesai aku dan Taehyung makan.
"Arin" Panggil Taehyung dengan tiba².
"Ya?" Tanya ku.
"Kau rasa, kalau aku keluar dari BTS okay ke?" Tanya Taehyung.
"Mwo?! Keluar?! Awak dah gila ke Taehyung??" Soal ku dengan terkejut.
"Ani. Aku cuma terfikir je.. Aku tak akan keluar pun" Kata Taehyung. Dan aku kembali lega.
"Hwuhh.. Tapi kenapa tanya macam tu? Kenapa awak boleh terfikir sampai nak tanya macam tu?" Soal ku pelik.
"Aku kan teruk. Aku selalu buat masalah. Selalu menyusah kan orang termasuk diorang.. " Kata Taehyung.
"Hemm. Awak tak boleh fikir macam tu. Diorang semua sayang kan awak. Saya pun. Walaupun awak selalu buat masalah, tapi kami tetap tak rasa yang Taehyung ni teruk" Kata aku. Taehyung memandang aku.
YOU ARE READING
I'm Kim Taehyung Manager(ON-GOING)
FanfictionHighest-ranking 🎖 #64 of Kim Taehyung Highest-ranking 🎖 #1 of 태형 Highest-ranking 🎖 #53 of bts Highest-ranking 🎖 #1 of Kim Minjae Highest-ranking 🎖 #1 of Manager Highest-ranking 🎖 #14 of 방탄소년단 (Malay ver) Arin seorang perempuan yang berumur...