Bahagian 5

2.9K 204 2
                                    



"Argghhhhhhhhh!!!" Aku jerit secara tak sengaja. Aku menutup kedua mata ku dengan tangan.

D..Diorang tak pakai baju, hanya di sarung dengan boxer sa ha ja! Dan bukan tu je! Aku ternampak six pack milik Jimin! First time aku tengok depan mata aku!

"Ahh. Apa2? Siapa jerit?" Taehyung bangun dan menggosok matanya. Dan menoleh pandang ku.

(°Д°)!

"Arggghhhhh!!!"


Jimin dan Hoseok juga "Argghhhhh!!"

Hoseok terkejut sehingga terjatuh katil nampak aku. Jimin pula menyorok kan dirinya dalam selimut.





...






Suasana di meja makan sunyi. Mereka hanya makan Burger yang aku beli. Aku juga makan bersama mereka. Kepala aku menunduk ke bawah. Masih malu dengan kejadian tadi.

"Hahah.. asal korang diam? " Soal Namjoon dan pandang setiap wajah ahli nya. Terutama Hoseok, Jimin dan Taehyung. Kerana mereka yang selalu heboh.

"Sebab tadi kut" Kata Yoongi tersengih. Tangannya menyentuh mulut.

"Hahah" Jin pula ketawa sambil menutup mulutnya."D..Diam ahh.. " Kata Taehyung segan.






"Arghhh..ahh ~~~" Perli Yoongi dan ketawa terbahak-bahak. Jimin dan Hoseok mengerling Yoongi.



Jungkook juga gelak "Hahah.. Jahat hyung.."Kata Jungkook pada Yoongi yang memerli Taehyung, Jimin dan Hoseok.




Jungkook pandang ku dan memberikan ku senyuman bunny nya.




[ Flashback ]

Yoongi bangun selepas Arin menutup pintu biliknya. Yoongi kejutkan Jin.

"Jin hyung bangun.. " Yoongi mengoncang tubuh Jin perlahan. Tangan sebelahnya menggaru kepalanya.

"Umm.. ahh.. " Jin bangun sambil meregangkan tangannya.

"Hyung tadi saya rasa ada orang baru masuk bilik kita tadi.." Terang Yoongi pada Jin yang masih mamai itu.


"Hmm? Siapa? " Soal Jin.

"Nampak macam-"


'Arggghhhhh!!'


Tiba2 mereka berdua terdengar jeritan dari bilik sebelah mereka. Yoongi dengan Jin terkejut mendengar jeritan itu. Mereka memandang antara satu sama lain.

"Ehh. ada apa tu?" Soal Jin ingin tahu apa yang berlaku di bilik sebelah.

"Entah jom pergi tengok" Ajak Yoongi dan bergegas bangun dari katil mereka.

'Arghhhhhh!!!'

Lagi sekali mereka terdengar jeritan dar8 bilik sebelah. Mereka cepat2 pergi ke bilik Taehyung, Jimin dan Hoseok yang tak berapa jauh dari bilik mereka.

Mereka masuk ke dalam bilik itu. Mereka berdua terkejut dengan kehadiran Arin di situ. Jin dan Yoongi melihat Taehyung yang hanya pakai boxer itu pandang Arin. Jimin pula dalam selimut. Hoseok pula kelihatan seperti baru jatuh katil.

Arin masih terpaku di situ. Kemudian Arin pusing ke belakang untuk keluar dari situ. Dia terkejut nampak Yoongi dan Jin di belakangnya. Dia menunduk pada Yoongi dan Jin. Selepas itu, Arin lari keluar dari bilik itu.

I'm Kim Taehyung Manager(ON-GOING)Where stories live. Discover now