Bahagian 37

1.7K 138 21
                                    

"Cik Yerin macam happy semacam je hari ni?" Tanya Minjae kehairanan.
"Ouhh. Mestilah saya happy, rancangan saya dah berjaya" Balas Ye Rin tersenyum.

"Rancangan apa?" Tanya Minjae lagi.

"Rancangan untuk dapat kan projek yang lebih besar. You know right? Kalau saya dapat pegang projek tu dengan baik, saya akan jadi CEO baru dekat syarikat papa saya"
Jawab Ye Rin.

"Ouhh.. Taniah cik Ye Rin. Saya harap cik Ye Rin akan jadi CEO nanti" Balas Minjae tersenyum. "Nae. Gomawo Minjae sshi" Kata Ye Rin tersenyum.

"Sama²" Balas Minjae dan sambung makan kembali.

......................................

Dorm .



"Mana Taehyung?" Tanya Arin mencari kelibat boss nya. "Dekat dalam bilik lagi kut. BTW saya makan dulu tau Arin" Jawab Hoseok.

"Nae korang semua makanlah dulu. Arin nak naik atas jupp" Balas Arin.

"Okay"

"Nae"


...




Arin mengetuk pintu dan membuka pintu dengan perlahan. Arin mengerutkan dahi nya dan melangkah masuk ke dalam bilik itu.

"Taehyung?" Mata Arin melilau sekeliling bilik. Kosong. Arin mencari di tepi katil antara Hoseok dan vmin.

Tak ada.

Bunyi pintu bilik air terbukak membuatkan Arin menegakkan badan nya. Arin mahu menoleh ke arah bilik air tersebut.

"Aipp! Jangan pusingg!" Jerit Taehyung.
"Wae²??" Tanya Arin terkejut dan hanya memandang dinding di depannya.

"Jangan pusing! Tutup mata kau rapat!" Jerit Taehyung yang sedang kelam kabut itu. "Nae.. ²" Arin hanya membalas dan menutup mata nya.

Pintu bilik di tutup dan di kunci. Taehyung pula kabut mengambil baju dan memakai nya.

"Dah. Kau boleh bukak mata" Kata Taehyung dan duduk di atas katil. Matanya memandang Arin.

Arin membuka mata nya dengan perlahan dan pusing ke arah Taehyung. Dan matanya bertembung dengan Taehyung.

"Kau ni kan. Lain kali jangan masuk bilik ni kalau kosong! Sakit jantung aku tadi tertiba kau ada dalam bilik" Kata Taehyung.

"Mana saya tahu. Saya nak cari Taehyung je tadi.. " Balas Arin.

"Haehh.. "

"Umm. Saya cuma nak bagi tahu. Turun, makan sarapan" Kata Arin dan melangkah ke pintu bilik.

"Wait!" Kata Taehyung membuatkan Arin menoleh ke arah nya. "Aku nak cakap sikit dengan kau" Kata Taehyung dan mengeluh.


...


SBS

"Aku pelik dengan diorang tu. Dari tadi senyap" Jimin berasa melihat dua makhluk itu langsung tidak bertegur sapa dari tadi.

"Entah.." Balas Hoseok.

"Okay! BTS sila naik ke pentas!" Kata staff


...



Arin POV.


Aku pergi ke arah Taehyung setelah dia habis buat persembahan. Dia terus ambil tisu di tangan aku dan lap sendiri. Lalu dia pergi dari situ.

"Hmm.. " Aku cuma mengeluh. Aku tau dia marah kan aku. Tapi tu semua salah faham.



Flash back.


I'm Kim Taehyung Manager(ON-GOING)Where stories live. Discover now