Bahagian 36

1.8K 143 8
                                    

7:30 a.m.

"Arinn... "

8:44 a.m.

"Arin"

9:52 a.m.

"Arin!"

10:47 a.m.

"Arinnnn"


Huhhh. Aku dah agak.. Dia mesti buli aku dengan teruk hari ni. Tak berhenti panggil aku suruh buat itu, buat ini.

"Macam mana hari ni? Best tak?" Tanya Taehyung dan tersenyum lebar.

"Haah. Best sangat" Kata aku lalu memusingkan biji mata aku. Habis lah aku nanti. "Wushh. Dah pandai jeling aku macam tu.." Kata Taehyung dan tersengih.

Aku jeling sebab geram! (¯口¯)

"Hahahhh.. Comel lah kau Arin. Jangan comel sangat tau nanti aku terjatuh pulak" Kata Taehyung membuatkan aku berkerut. "Huh? Terjatuh apa?" Tanya aku pelik.

"Jatuhh... Ermm.. Jatuh apa ek?" Taehyung membuat seperti tidak tahu.

"Cepat lah cakappp" Aku mencubit pinggang Taehyung kerana geram. Tak habis² main kan aku.

"Arghh! Jatuh cinta lah hantu! Aduhh.." Kata Taehyung terlepas dan menggosok pinggang nya yang kesakitan.

"Mwo?" Tanya aku.

"Iee. Tak ada apa lah! Lupa kan apa yang aku cakap tadi. Kalau aku cakap dengan kau macam cakap dengan hantu! Semua tak paham!" Taehyung meninggal kan aku dan jalan ke depan.

"Hantu! Hantu! Dia lah hantu! Suka kacau orang!" Bebel aku. "Aku dengar lah!" Kata Taehyung di hadapan. Aku tutup mulut aku dan tergelak kecil. Kantoi.

.....................................



"I'm coming home!" Kata Taehyung membuatkan semua yang berada di ruang tamu memandangnya. "Woii.. Kau pergi mana Taehyung? Baru balik?" Tanya Namjoon.

"Entah. Terus habis fan signing tadi terus menghilang. Risau kitaorang tau tak?" Kata Yoongi pula. "Hehehh.. Saje je.. Nak tengok korang sayang kan aku ke tak?" Kata Taehyung membuatkan Yoongi hampir termuntah.

"Banyak lah kau" Kata Jimin pula. "Kau ni memang suka buat kerja gila lah. Kau tanggung lah nanti esok" Kata Hyung membuatkan Taehyung tertanya.

"Asal esok?" Tanya Taehyung.

"Kau kena berdepan dengan harimau. Aku doa kan kau supaya kau selamat je lah Taehyung" Kata Jin pula. Mwo? Harimau tu? Aduhh.. Mesti aku kena bebel berjam²" Keluh Taehyung.

"Hmm.. Bukan hyung sorang je. Arin noona pun kena sekali" Kata Jungkook dengan muka nya yang monyok.

"Kau ni pun. Tak pasal² Arin pun kena sekali. Kalau kau nak buat kerja gila kau tu pun, tak payah lah nak libat kan Arin" Kata Hoseok membuat kan Taehyung tersentap.

"Biarlah! Arin tu manager saya hyung! Suka hati saya lah nak libat kan dia ke tak" Kata Taehyung dan terus naik ke atas. "Hehh. Budak ni. Bila lah nak berubah" Kata Hyung.

"Kata sikit sentap. Dah memang salah dia. Degil" Kata Hoseok. Dan semua di situ mengeluh.

.......................................



"Aunty. Saya nak mintak tolong sangat.." Kata Ye Rin. "Tolong apa Ye Rin?" Tanya Pn. Kim.

"Tolong satu kan saya dengan Taehyung please!" Kata Ye Rin.

I'm Kim Taehyung Manager(ON-GOING)Where stories live. Discover now