Wajah Taehyung menunjukkan bahawa dia terkejut terserempak dengan Arin di situ. Mata Arin terarah pada tangan Yerin yang memegang tangan Taehyung. Manakala Taehyung pula mengalihkan pandangannya setelah melihat pautan Arin pada lengan Minjae.
"Hai Minjae!" Sapa Yerin tersengih. "Hai cik Yerin" Balas Minjae sopan. Mata Minjae teralih pada Arin yang masih pandang Taehyung di depan nya.
"Kau buat apa dekat sini?" Taehyung berubah menjadi dingin. "Umm.. Saya-"
"Dia jadi pasangan saya untuk majlis ni" Minjae pandang Arin yang agak gelabah.
"Ouh.. " Itu sahaja balasan dari Taehyung. Arin mengetapkan bibirnya.
"Yerin Ah, kau kata nak pergi mana tadi?" Soal Taehyung tersenyum. Yerin pula sedikit terkedu dengan senyuman itu. "Ouhh.. Ah .. Ah.. Dekat sana. Let's go" Kata Yerin dan menarik tangan Taehyung pergi dari situ.
Arin hanya melihat kelibat Taehyung dari ekor matanya. Minjae pandang Arin. "Awak Okay Arin?" Melihat Arin sebegitu membuatkan dia jadi risau.
"Nae.. Hee. Jom kita ambil minuman dekat sana" Arin menunjuk pada meja yang sudah menyediakan air dan makanan. Dia cuba sorokkan apa yang dia rasa pada waktu itu dari Minjae.
"Emm" Minjae hanya ikut saja langkah Arin. Hatinya gusar memikirkan tentang hal itu.
Dorm.
"Yahhh hyung pulangkan!" Jungkook berlari mengejar Jimin yang melarikan seluar dalamnya.
"Nak kejarlah hahhaahh" Kata Jimin diikuti dengan ketawanya sambil melarikan diri dari Jungkook.
Jin pula memegang dahinya dan menggeleng. "Kalau tak usik si Jungkook tu memang tak sah". Jin yang malas melayan kerenah mereka itu turun ke bawah.
"Bagi lah balikkkk!" Jungkook mengejar Jimin dengan sepenuh kudratnya. Tak sangka pula Jungkook, Jimin pantas sebegini. Mungkin badan Jimin yang kecil itu membuatkan Jimin pantas berlari. Fikir nya.
"Hobi hyung!" Panggil Jimin pada Hoseok yang baru keluar dari bilik dengan mamai. "Em.. Wae?" Hoseok menggaru kepalanya yang gatal.
"Ambik ni hyung!" Kata Jimin lalu mencampak kan pada Hoseok yang masih blurr itu. Hoseok mendongak melihat sesuatu datang terbang kepadanya.
Puk. ( ゚ヮ゚)
Cantik sahaja destinasi seluar Jungkook itu pada wajah Hoseok. Mata Jungkook membesar. Begitu juga Jimin, tapi sekejap sahaja sebelum ketawa nya meletus.
"Bwoya igea?" Soal Hoseok mengambil seluar dalam itu dari mukanya. "Apa?" Hoseok pandang Jimin yang masih ketawa itu, tidak percaya.
"YAHH PARK JIMIN!" Marah Jungkook dan Hoseok serentak. Jimin dengan lajunya memecut melarikan diri ke tingkat bawah.
"Tunggu kau anak Park!" Kata Hoseok lalu mengejar Jimin. Jungkook yang malu seluar dalam nya berada di wajah Hobi hyung, marah pada Jimin. Dia juga mengikuti Hoseok mengejar Jimin yang melarikan diri itu.
"Aahhhh!!"
"Apa bising2 tu?" Soal Yoongi sendiri yang keluar dari biliknya untuk melihat apa yang terjadi. Tiba2 dia merasakan sesuatu di bawah tapak kakinya.
Yoongi mengambilnya. Seluar dalam? Yoongi pandang kiri dan kanan.
"Nice" ( ͡ᵔ ͜ʖ ͡ᵔ )
YOU ARE READING
I'm Kim Taehyung Manager(ON-GOING)
FanfictionHighest-ranking 🎖 #64 of Kim Taehyung Highest-ranking 🎖 #1 of 태형 Highest-ranking 🎖 #53 of bts Highest-ranking 🎖 #1 of Kim Minjae Highest-ranking 🎖 #1 of Manager Highest-ranking 🎖 #14 of 방탄소년단 (Malay ver) Arin seorang perempuan yang berumur...