Keesokannya..."Arin bangunn!! Bangun!" Mama memanggil aku sambil menggoncang badan aku."Ermmm... " Aku tarik selimut dan menutupi seluruh badan aku.
"Bangunn... Nanti Puan Hyun Soo marah nantii!" Kata Mama. Aku terus bangun menduduk"Puan Hyun Soo!!!"
Aku terus turun dari katil dan ambil towel lari ke bilik air."Tu lah.. Nak kena sebut nama tu jugak baru bangun" Mama hanya menggeleng melihatkuSementara itu..
Dorm BTS
"Bangun.. Bangun..! ×3" Jin yang baru masuk ke dalam bilik Hoseok, Taehyung dan Jimin.
'Plak'
(camtukebunyinye?'--)Jin buka lampuSeperti biasa tiada reaksi dari mereka bertiga. Jin melipat lengan bajunya hingga ke bahu. Pergi ke atas katil diorang. Jin mengambil sesuatu dari poket nya dan tekan.
"BAPSAE HEYY!!! BAPSAE HEYY!! BAPSAE! BAPSAE! BAPSAE! DO IT AGAIN! "
Jin melompat atas katil sambil menari
~Bayangkan lah ~
Badan mereka bertiga melompat-lompat di atas katil. "Hyung apa nihh main lompat² atas katil?!!!" Taehyung menolak kaki Jin suruh turun.
"Bangun!! Bangun!!" Jin melompat-lompat sambil menari lagi.
"Hyunngg..!!!!" Mereka bertiga bangun menduduk dengan muka masam dan menjeling ke arah Jin yang masih melompat."Apahal?!" Jin mengangkat sebelah keningnya. "Asal tak ajak sekali?Main balik lagu tadi" Jimin dan Hoseok berkata serentak dan berdiri atas katil.
"BAPSAE HEYY!! BAPSAE HEYY!! BAPSAE! BAPSAE! BAPSAE! BAPSAE! DO IT AGAIN!!"
Maka mereka pun melompat-lompat macam ikan tak kena air. Taehyung hanya memandang mereka dengan mata yang mamai. "Korangg!!" Taehyung pandang diorang dengan muka serius.
Mereka berhenti menari."Apa?!! " Serentak mereka bertanya dengan kuat kerana nak melawan dengan audio lagu. "Nak join jugak! " Maka Taehyung pun mengikut mereka melompat- lompat dengan pelbagai gaya seperti ikan dugong tak kena air.
Pada masa yang sama..
Yoongi, Jungkook dan Namjoon hanya memandang ke atas kerana dengar bunyi bising macam nak runtuh.
"Diorang wat apa?! Sampai aku nak makan pun tak boleh.. " Yoongi meletakkan chopsticks nya ditepi."Entahlahh.. hyung.. Macam tak kenal perangai diorang tu.. " Jungkook sambung makan. Namjoon pulak meletakkan kepalanya ke meja (Namjoonbukanpenanggal
jangansalahfhmpulak)"Yang ni pulak tau tidur je.." Yoongi kerling Namjoon. "Elehh.. Cakap orang, hyung pun sama jer.. Dalam van tidur macam sleeping beautyy.. " Jungkook cakap.
"Sekurang-kurangnya aku ni beauty.. Dia ni beasts.. " Kata Yoongi dengan muka swagnya. Jungkook hanya pandang pelik dekat Yoongi.
'hyung ni dah makan ubat ke belum?' Kata Jungkook perlahan. "Apa kau cakap? Aku tak dengar?" Yoongi berkerut pada Jungkook. "Tak ada apa². Jom makan.. huhu.. " Jungkook sambung makan balik dengan takut
.........................
Aku kesat rambut aku dan hairdryer rambut aku secepat yang mungkin.
'Neoi oppa neoi deugeoppa'
Aku memandang phone aku."Alamak siapa pulak yang call time camni?" Aku ambil phone dan terus jawab. "Yeobsaeyo?!" Sambil mengeringkan rambutku dengan hairdyer .
YOU ARE READING
I'm Kim Taehyung Manager(ON-GOING)
FanfictionHighest-ranking 🎖 #64 of Kim Taehyung Highest-ranking 🎖 #1 of 태형 Highest-ranking 🎖 #53 of bts Highest-ranking 🎖 #1 of Kim Minjae Highest-ranking 🎖 #1 of Manager Highest-ranking 🎖 #14 of 방탄소년단 (Malay ver) Arin seorang perempuan yang berumur...