Bahagian 51

1.3K 88 56
                                    

Arin Pov








"Taehyung nak tak kimchi ni? Ke nak saya simpan dalam peti je?" Soal ku yang kini berada di dapur berduaan dengan bos Kim Taehyung ni.


"Emm" Balas Taehyung malas.

Aku mengerlingnya. Tak habis² nak merajuk. Iee. Aku sakit hati dia layan aku macam ni. Jeling aku. Jawab sepatah pulak tu!

Aku ni bukan reti memujuk orang. Lagi² nak pujuk orang jenis macam dia ni. Haihh.

Taehyung mengambil chopstick nya lalu menggunakannya untuk mengambil kimbap. Walaupun aku di depan dia. Langsung dia tak pandang. Kalau pandang pun, dia jeling je.

"Taehyungggg" Panggil ku.


Dia pekakkan telinganya.

"Taehyung pandang saya.. Saya nak cakap ni" Kata ku dengan sabar. Jangan sampai aku tarik kepala dia suruh pandang aku sudah.

Langsung tiada balasan. Cuma bunyi kunyahan kimbab dalam mulut Taehyung kedengaran. Aku mencebik.

Aku memegang kedua pipinya dan membuatkan chopstick nya terjatuh akibat terkejut dengan tindakan ku.

Aku menoleh kepalanya ke arah ku. Dan matanya tepat memandang anak mata ku. Matanya sedikit membulat. Pipinya kembung dengan kimbab yang masih ada di dalam mulut nya. Dia memang comel.

"Saya Yoo Arin meminta maaf atas kesalahan yang membuatkan bos Kim Taehyung saya ni merajuk dan jeles

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Saya Yoo Arin meminta maaf atas kesalahan yang membuatkan bos Kim Taehyung saya ni merajuk dan jeles. Saya janji. Lepas ni saya takkan buat awak macam tu dah" Kata ku yang masih memegang pipi kembungnya. Aku tergelak kecil dengan kecomelan dia.

Dia mula menjeling aku. Dan turun kan tangan ku dari pipinya. Dan sambung mengunyah.

"Kau ingat ni hari raya nak mintak maaf?" Soal Taehyung tanpa reaksi.

Aku merengus geram.

Aku teringat idea yang Hobi bagi dekat aku untuk pujuk Taehyung. Tapi idea tu...

'Senang. Kalau susah sangat cuba pikat dia. Yang paling menjadi kisseu'

Aku menelan air ku teringat idea tersebut. No way. Aku tak boleh buat. Tak boleh².

"Kau dah kenapa geleng² kepala? Dah gila eh?" Soal Taehyung sambil memandang aku pelik.

"Haah. Saya gila kan awak" Aku sengaja mengenyitkan mata ku padanya. Aku pun terkejut apa yang aku baru buat tu.

Taehyung memandang aku seketika. Lalu dia ketawa. Aku pula pelik.

"Aku rasa kau ni demam kut. Baik kau balik berehat je. Hahahh" Kata Taehyung dengan sisa ketawanya. Ha suka lah tu kena kan aku balik. Aku pun tak hingin lah nak buat macam tu. Iee.

"Hish. Sampai bila awak nak layan saya macam ni Taehyung?!" Aku tanya dengan amarah dan malu.

"Apa?" Soalnya balik dengan selamba.

I'm Kim Taehyung Manager(ON-GOING)Where stories live. Discover now