Ponáhľala som sa domov. Dala som si rýchlu sprchu, prezliekla som sa do pyžama. Snažila som sa upokojiť nervy, ktoré prepukli v mojom brušku ale nič nefungovalo. Dalo mi to zabrať a tak som začala študovať ekonomiku na zajtrajšiu skúšku. Áno, skúška, na ktorú som sa mala učiť s Claire.Kde dopekla to popletené dievča bolo.
Zamkla som sa v izbe, ktorú zdieľam s Mirandou. Po troch hodinách som počula buchnúť dvere. Tušila som, že Natasha a Miranda by mali byť doma, keď som zrazu započula chichot. Vzdychla som si, vstala som, opustila moje knihy a odomkla dvere.
"Hej party pooper!" Škodoradostne sa zachichotala Miranda, keď sa potkýnala k dverám a zložila sa na posteľ. Prekrútila som očami a opustila izbu.
"Ty a Claire ste boli piť!" Hovorila mi Natasha po tom ako na niečom pristála. Bola bez pochyby na mojej posteli. Spravila som si cestičku cez hlavnú miestnosť (cez našu kuchyňu, miestnosť s TV, jedáleň a pracovňu v jednom, pretože štyri dievčatá v škole si nemôžu dovoliť viac). Počula som ako dvere znova zahrkali.
Zámok sa s cvaknutím otvoril a dnu vošla Claire.
"Och, Hannah, si ešte hore. " Poznamenala, kým zatvárala dvere. Prikývla som a nasledovala som ju do izby, kde bola Natasha.
"Áno, opitý a opitejší spia v mojej izbe, takže dnes večer spím s tebou. " Stroho som ju informovala a ukázala som na Natashu.
"Tak, ako to išlo so Zaynom?" Spýtala sa pokým si vyzúvala topánky a obliekala si voľné pyžamo.
"Kto?" Opýtala som sa. Prikryla som sa a vliezla som do postele, to isté spravila aj Claire.
"Zayn Malik? Chalan, ktorý nás zastavil na ceste? " Nechápavo som na ňu pozrela.
"Ten z tých piatich? " Pýtala som a prikývla na odpoveď.
"Och," Pokrčila som plecami. "Nič sa nestalo. " Zavrela som oči a ona zalapala po dychu, takže som ich preistotu znova otvorila. Zrazu sa otočila smerom ku mne.
"Čo tým myslíš, že sa nič nestalo? " Zašepkala mi.
"Myslím, že ma niekam pozval ale povedala som nie. " Pomaly som povedala. Claire skoro vypadli oči z jamiek.
"A potom sa čo stalo? Povedz mi všetko, čo povedal, Han je to dôležité! " Vyskočila z postele a začala behať dookola po izbe.
"Dobre, potom čo si ty odišla mi povedal, že neviem ako to na ulici chodí. Tak sa rozhodol, že mi to ukáže. Potom som už len povedala 'nie ďakujem'" Pokrčila som plecami pokúšajúc sa pochopiť,čo sa stalo.
"A potom...?" Vyštekla na mňa, bola som zaskočená jej reakciou.
"Na to mi povedal, že neviem kto je a pritlačil ma k stene. Začal ma bozkávať na krku ale snažila som sa ho odtiahnuť a nakoniec som povedala nie. " Poznamenala som hrdá na vlastnú odvahu.
"Ty si spravila čo?!" Zakričala blízko mňa.
"Potom som odišla. " Usúdila som. Claire sa na mňa pozerala a bola úplne mimo.
"Ty si o-o-o-dišla?" Vyzerala akoby počula nemožné.
"Jo."
"A on ťa nechal?"
"Čo myslíš tým, že či ma nechal? Jasné, že hej. " Kto bol vôbec ten chlap?
"Hovoril niečo?" Claire sa postavila s otvorenými ústami.
YOU ARE READING
Monster Inside Him (Zayn Malik)
FanfictionHannah je občanka USA, ktorá navštevuje Univerzitu v Londýne a upúta (nie práve s nadšením) pozornosť člena najobávanejšieho gangu v Londýne - Zayna Malika. [POZOR: Príbeh obsahuje násilie a nadávky]