26. časť - Waiting

2.3K 84 0
                                    


Pocítila som Zaynove prekvapivo mäkké pery na tých mojich. Jeho dlane sa po mne pohybovali príliš rýchlo, nevediac, kde zastaviť. Cítila som jeho prsty putujúc po mojom chrbte až k zapínaniu podprsenky.

" Zayn," zašepkala som, zdvíhajúc hore jeho hlavu, aby som sa mu mohla pozrieť do očí, ktoré boli sústredené na moje prsia.

"Mmm?"

"J-ja nechcem ťa vodiť za nos." Nechal zapínanie mojej podprsenky a s upreným pohľadom ma pokladal do vankúšov, uisťujúc sa, že ležím pohodlne.

" Čo myslíš tým "ťahať za nos"?" Spýtal sa, jeho unavené ústa zamumlali britské slová dohromady.

" Nechcem v tebe vzbudiť nesprávny pocit. Dnes večer to nedokážem." Zašepkala som, držiac jeho líce v mojej dlani. Zdvihol obočie, ale jeho oči neodrážali hnev ako som čakala. Vyzeral takmer.....odmietnutý?

" Prečo nie?"

" No, nemyslím si, že je už čas, to je všetko." Zamrmlala som sediac krížom na ňom. Dokonca aj napriek tme som mohla vidieť jeho oči putujúce po mojom ledva odetom tele, rozpačitosť mi zaplavovala telo. Nemotorne som sa pomrvila, takže vankúš, na ktorom som sedela bol teraz v mojom lone a zakrýval časť môjho tela.

" Zlatko, sme spolu asi šesť mesiacov alebo tak nejako." Podotkol pričom vankúš odo mňa odtrhol a hodil ho na podlahu.

" Ako dlho spolu naozaj chodíme Zayn? Len pár týždňov alebo tak. Väčšinu času som s tebou bola proti mojej vôli, pamätáš si?" Poznamenala som pri tom ako som sa snažila dostať pod jeho perinu. Zayn prišpendlil moje ruky dole, aby som sa pred ním nemohla schovať.

" Prestaň s tým, Zlatko. Si prekrásna, nepotrebuješ skrývať svoje telo." Mľaskol, držiac ma za pás, takže som bola priamo pred ním.

Hľadeli sme si do očí a obe naše telá boli nahrbené. " Ja si len myslím, že by sme mali počkať."

" Prečo? Aký bude medzi tým rozdiel ak počkáme? Hmm?" Spýtal sa ma, jeho tvrdé brušká prstov sa snažili nerozmliaždiť ma v jeho zovretí.

" Ja len nechcem....Prosím nechaj to tak." Prosila som ho, lebo som s ním nechcela riešiť tie príliš trápne detaily.

" Môžeš mi dať jeden prekliaty dôvod?!" vyštekol na mňa Zayn," kurva sedíš tu v nohavičkách a podprsenke, nútiš ma nad tebou slintať ako skurvené prasa a ty mi nechceš dať ani skurvený dôvod." Vošiel si rukou do vlasov, aby zmiernil svoju frustráciu. Nemohla som si pomôcť ale pozrela som dole na rastúcu hrču v jeho nohaviciach. Prebehla mnou zmätenosť a všetko čo som v tom momente chcela bolo cítiť ho v mojom vnútri.

Zvrátené..

" Zayn," zašepkala som úzkostlivo. Vedela som, že by som mu to mala povedať, ale stále som sa zdráhala to urobiť.

" Čo?" Nahnevane sa na mňa pozrel, čakajúc, že budem pokračovať.

" J-ja som panna." Zašepkala som potichu, pozerajúc sa dole na moje ruky ako som sa hrala s obliečkami na posteli. Cítila som ako mi červenie tvár ako tak na mňa Zayn hľadel.

" No do riti." Zafuňal, padajúc do postele, ležiac vedľa mňa. Natiahla som sa po tričko, ktoré mi predtým vyzliekol a prevliekla som si ho cez hlavu. Keď už som ho mala na sebe vyzliekla som si podprsenku.

" No..." Zamrmlala som, neistá ako mu odpovedať. Potrebovala som sa nejako zabaviť, aby som sa vyhla trápnej konverzácii medzi nami, tak som sa postavila z postele a namierila si to do kúpeľne, nechávajúc dvere otvorené, kým som sa odličovala a čistila zuby.

Monster Inside Him (Zayn Malik)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora