7. časť - Violence

2.5K 109 1
                                    

Prebehla som prstami cez miesto, kde ma Zayn pohrýzol. Uškrnul sa na mňa, keď sa odo mňa odtiahol. Neopovážila som sa mu pozrieť do očí.

Dych vyrážajúci výkrik prebodol ticho ako nôž. Zrazu som si spomenula na Andrewa. Chudák Andrew.

Pred tým ako by ma mohol Zayn zastaviť som sa cez neho prestrčila a rozutekala sa dole ulicou. Tí sprostí ľudia, ktorí prechádzali okolo predstierali, že nepočuli výkrik muža v bolestiach. Úbohí zbabelci.

Zatočila som za roh a naskytol sa mi hrozný pohľad, mysliac si, že to mohlo byť ešte horšie. Niall a Liam sa nakláňali nad dobitým Andrewom. Nevedela som určite, či bol v bezvedomí alebo ho len bolelo sa čo i len pohnúť.

Dotiahla som sa k ním najrýchlejšie ako sa dalo, nedávajúc pozor na osobnú bezpečnosť. Niall skrčil nohu vzad a následne ňou kopol Andrewa do brucha. Počula som výkrik odísť z mojich úst. Obaja násilní chalani zbystrili pozornosť.

Obaja ma sledovali, kým som sa rútila k chlapcovi ležiacom na zemi, ani ma len nezastavili, ani len sa mi neuhli z cesty. Bolo to ako by sa báli, alebo ako by ani nemali povolené sa ma dotknúť. Nevedela som čo robiť s Andrewom.

Jeho tvár bola doráňaná a od krvi. Telo mal prehnuté a skrútené. Predpokladám, že ani jeho ruka nemá byť v takom uhle v akom sa nachádza. Začala som plakať ako posraté decko. Držala som jeho líca v rukách, keď som sa na neho pozerala.

Tento chalan bol úplne cudzí človek. Len sa mi snažil pomôcť, byť dobrým človekom a odprevadiť ma domou. Robil len dobrú vec. A teraz tu leží, na úpätí života, pretože bol videný s nesprávnou osobou.

Zacítila som ako prichádza do uličky nejaká osoba. Počula som pomalý príchod, ale neodvážila som sa pozrieť hore. Chcela som aby videl, že som príliš zamestnaná Andrewom. Potiahla som nosom a utrela si rýchlo slzy. Vrátila som ruku ku zakrvavenému lícu.

"Vstávaj" zavrčal za mnou Zayn. Odignorovala som ho. Nezaslúži si moju odpoveď.

"Koktám? Kurva postav sa!" vyprskol opäť.

Počula som ako sa o krok priblížil a potom som zacítila slabé štuchnutie v boku. Jeho skurvená topánka. Štuchol do mňa s jeho posratou topánkou ako by som bola zasratý pes.

"Hannah. Ja sa s tebou nehrám. Nedotýkaj sa už toho chalana lebo to schytáš." Zavrčal, vo mne začala rásť ešte väčšia zúrivosť. Zacítila som ďalšie dva páry očí ako ma sledujú, ale predstierala som akoby tam neboli.

Neviem prečo som to urobila, ale asi preto, že vo mne bol ešte ten nával rebelstva. Zdvihla som ruku a vystrčila prostredník. Nepozrela som sa na Zaynovu reakciu, stále nado mnou stál. Dramatický pomaly som štuchla do líca chlapca v bezvedomí, presne to čo mi Zayn zakázal. Potom som pomaly nadvihla tvár, aby som sa pozrela na ostatných, ktorí tu so mnou sú.

Niall vyzeral pobavený mojím činom. Oh, som rada, že niekomu to prišlo vtipné. Liam tam len tak stál, šokovane a takmer ľútostne voči mne. Otočila som sa, aby som sa pozrela na Zayna. Čo môžem povedať naisto je, že je rozzúrený.

Hruď sa mu zdvíhala v krátkych nádychoch. Po stranách mal zovreté päste. Na krku mu chcela vyskočiť žila a čelusť mal pevne vzpriamenú. Toto nebola tá najstrašidelnejšia časť.

Jeho oči.

Jeho zvyčajne hnedé, plné tajomnosti boli teraz čierne, takmer sfarbené červeňou. Ukazovali toľký hnev a frustráciu.. Môžem cítiť tu nenávisť, ktorá z neho planie vo vlnách, kým do mňa pohľadom prepaľuje diery. Jeho pohľad ma páli strachom a ľútosťou za moje činy. Potlačila som ho až moc ďaleko.

Monster Inside Him (Zayn Malik)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora