Zasekla som prst oproti dverám výťahu dúfajúc, že ma nikto neprenasleduje. Neustále som stláčala to tlačítko, stále a stále ale neprichádzala žiadna odpoveď.
Kurva, musel ten sprostý výťah zamknúť.
Otočila som sa a videla Louisa s Niallom približovať sa s vážnym výrazom v ich tvárach. Nepochybovala som o tom, že ich poslal Zayn, aby ma naspäť priviedli do izby zatiaľ čo on je zaneprázdnený ošetrovaním jeho boľavých gulí a zraneného ega. Rovnako ako oni siahli po mne som sa prikrčila a prepchala sa do pracovne.
Boli nepripravený, takže som mala pár sekúnd náskok, ale začali ma naháňať. Zabuchla som dvere na pracovni a zamkla ich dávajúc si tak aspoň nejaký čas. Rýchlo som otvorila okno, vyliezla cezeň von a preliezla na požiarne schodisko. Bola to dlhá cesta dolu, ale už som raz tadiaľto ušla.
Cítila som ako sa mi slzy tlačia do očí, bolo to ako déjà vu, ktoré som už zakúsila. Myslela som, že Zayn to chcel skúsiť. Myslím, že veci mohli byť inak, ale presne tie isté chyby sme spravili pred niekoľkými týždňami.
Počula som hluk nado mnou a náhle Louis s Niallom vyskočili z okna a pozorovali ako bežím dolu. Bola som už niekoľko poschodí pod Zaynovým bytom.
"Kurva!!" Zakričal Louis, keď mi zmizol z pohľadu vracajúc sa po rozkazy k Zaynovi.
Teraz som už vedela ako sa dostať domov z tohto miesta. Naučila som sa to zvládnuť za menej ako pätnásť minút. Keď som prišla, Claire pozerala pokojne telku v pyžame. Čoskoro som vošla, otočila sa a ponáhľala sa ku mne.
"Bála som sa o teba. Neprišla si domov minulú noc. Počkaj, prečo máš oblečené jeho oblečenie?" Opýtala sa podozrievavo. Zdvihla som prst kým som sa snažila nadýchnuť, bez dychu som šla do kuchyne zobrať si pohár vody.
"Všetci boli v jeho byte a zaspali sme tam." Vysvetľujem, okamžite vediac, že Claire predpokladá, že som s ním spala.
"Ako to šlo? " Prehltla som svoju vodu a otočila sa k nej.
"Perfektne, až do dnešného rána. "Jej oči skoro vyskočili.
"Čo sa stalo Hannah, hovor. Nemôžeš ma nechať v nevedomosti!" Nervózne zakvičala. Sadla som si, môj dych sa konečne začal vracať do normálu.
"Myslel si, že si píšem s nejakým chlapom, aj keď to bol len môj brat a tak ma udrel." Pohla som tvárou, aby som jej ukázala udreté líce. Neviem ako to vyzerá, ale nemyslím si, že je to zlé. Zalapala po dychu a jemne mi prešla rukou po líci.
"Och môj Bože..." Nevedela ani, čo má na to povedať.
"Potom som ho kopla do gulí, nakopala som ho pred členmi jeho gangu a ich priateľkami. Problém vyriešený." Pokrčila som ramenami a uvoľnene vstala.
"HANNAH ty si blázon! " Kričala na mňa ako som vošla do kúpeľne dať si sprchu.
"Táto loď už odplávala, Claire!" Odpovedala som.
Dala som si dlhú sprchu, stála som pod horúcim prúdom vody, kým som o všetkom premýšľala a hlavne o tom, čo sa stalo so Zaynom. Čo budeme teraz robiť?
O pol hodinu neskôr som neochotne vypla vodu, keď začala tiecť studená a šla som sa poutierať. Rýchlo som vzala na seba niečo pohodlné, posadila som sa a začala si robiť make-up. Musela som nejako zakryť tvoriace sa modriny na tvári.
Bavila som sa s podkladom, keď som zrazu začula nejaký hluk z dverí. Môj žalúdok sa napol. Neprišiel sem, že nie?
Predtým ako som jej stihla niečo povedať, počula som Claire otvoriť dvere. O pár sekúnd neskôr prišiel len krik. Ponáhľala som sa pozrieť na Claire, ktorá stála totálne bledá pri dverách, zatiaľ čo Zayn stál v mojej obývačke, jeho hlava sa rozhliadala po mne a vrcholila pri kuchyni.
ESTÁS LEYENDO
Monster Inside Him (Zayn Malik)
FanficHannah je občanka USA, ktorá navštevuje Univerzitu v Londýne a upúta (nie práve s nadšením) pozornosť člena najobávanejšieho gangu v Londýne - Zayna Malika. [POZOR: Príbeh obsahuje násilie a nadávky]