Príbeh venovaný Sunny463 Ďakujem za hlasy a komentáre!!!
__________________________________"Nejaký problém?" zasyčal Zayn, stavajúc sa predo mňa, priamo pred chlapcovu tvár. Zovrela som Zaynou ruku a snažila som sa ho potiahnuť späť.
"Hej, hej. Pokoj." Povedala som mu upokojujúco do ucha, ale on ma násilne odstrčil a tak som do niekoho vletela.
"Povieš mi, čo do riti som práve videl, kamoš?" Vypľul na úbohého chlapca. Mladý chalan ustúpil o krok a viditeľne sa triasol.
"Prepáč. Nevedel som."
"Zayn!" Zakričala som na neho, naštvaná jeho hrubým správaním voči mne. Otočil sa za zvukom môjho hlasu a kývol na niekoho za mnou. Okamžite sa dve ruky obtočili okolo môjho tela.
"Poďme." Povedal Louis dievčatám, ktoré so mnou tancovali.
"Lou- toto nie je správne. On sa iba... "
" Povedal som POĎME!" Vyrušil Eleanor, ťahajúc ma von z klubu, kopajúcu a kričiacu. Danielle a Eleanor nás v tichosti nasledovali. Posledná vec, ktorú som videla predtým, než ma vytiahol z klubu, bol Zayn a Harry nasledujúci Liama a Nialla, ktorí ťahali chlapca von.
"Pusti ma!" Bojovala som s Louisom, ktorý ma rýchlo pustil a kývol smerom k Range Roveru.
"Odchádzame." Informoval nás. Danielle vliezla do auta, Eleanor sa na sekundu zastavila, ale pozrel sa na ňu pohľadom, ktorým sa jej pýtal, či sa s ním chce hádať. Čoskoro sa Eleanor pripojila k Danielle. Snažila som sa dostať cez Louisa, ale nepustil ma.
"Choď do toho sprostého auta, Hannah." Prikázal mi, ukazujúc jeho zlú náladu.
"Ak si myslíš, že ťa budem počúvať, tak potom uvidíš ďalšie veci." Zasyčala som späť. Nedala som mu šancu odpovedať, keď som ho obišla a rozbehla sa okolo neho. Videla som ako sa načahuje, aby ma zastavil, ale vyhla som sa mu a utekala do klubu. Obzerala som sa okolo, ale nevidela som Zayna ani nikoho z chlapcov. Kráčala som medzi horúcimi, spotenými telami a mierila som si to späť k východu do uličky.
"Kurva mňa netrápi, že si to nevedel!!" BUCH " Tvoje ruky boli na nej!" Počula som kričať Zayna. Trhlo mnou z kompletnej temnoty a hnevu v jeho hlase. Okamžite som sa rozbehla k ich tmavým tieňom.
"P-prosím." Prosil slabý hlas. Počula som ako sa Zayn a jeho kamaráti zasmiali predtým než sa uličkou ozval tupý zvuk, nasledovaný pukaním kostí a bolestivým krikom.
Ako som prišla bližšie, videla som to všetko jasne. Harry, Liam , Niall a Zayn, všetci stáli pred telom skrčeným na zemi.
"To stačí." Vyštekla som odvážne, keď som sa postavila medzi obeť na zemi a nebezpečnými chlapmi predo mnou.
"Kriste Pane." Zaklial Liam , keď si štyria chlapci uvedomili, kto sa im postavil.
"Zlatko, nie som v nálade, aby som to s tebou riešil. Kde, do riti, je Louis?" Skríkol na mňa, hrubo ma ťahajúc od chlapca na zemi a sácajúc ma do steny naproti. Trhla som sebou pri bolesti v dolnej časti chrbta od kontaktu zo stenou.
"Zabúdaš s kým máš tu česť, Zayn. Naozaj si si myslel, že by ma Loius zastavil? Prosím ťa, myslela som si o tebe viac." Kruto som sa uškrnula.
"Kurva, dám ti poriadnu ukážku." Pomaly ma varoval, dvíhajúc ruku k môjmu krku, kde ju nechal položenú.
"A čo urobíš, ty tvrďák?" Posmievala som sa mu, " zbiješ ma?"
ESTÁS LEYENDO
Monster Inside Him (Zayn Malik)
FanficHannah je občanka USA, ktorá navštevuje Univerzitu v Londýne a upúta (nie práve s nadšením) pozornosť člena najobávanejšieho gangu v Londýne - Zayna Malika. [POZOR: Príbeh obsahuje násilie a nadávky]