Trochu som čakala, že sa prebudím v nemocničnej izbe. Myslím, že som cítila extrémnu bolesť. Naposledy, keď som sa zobudila, bola som krvavá bez jedinej zlomenej kosti tu alebo tam.
Trošku som očakávala, že bude v tej špinavej uličke Zayn. Kto vie, čo je s ním?
Keď som zažmurkala, otvorila som oči. Zistila som, že nie som v žiadnom z tých miest. Bola som v skutočnosti v obrovskej posteli. Vedela som, že som tu nikdy nebola ale ten štýl izby mi bol povedomý.
"Si hore? " niekto sa rozžiaril vedľa mňa. Otočila som sa, aby som našla úžasný pohľad, aký som kedy videla, Eleanor v s lekárničkou. Nebola to nemocnica, ale som si istá, že je to lepšie ako byť na zemi v tej temnej uličke mŕtva.
"Uch, čo sa mi stalo? " Zastonala som, umožňujúc plný rozsah zranení zaregistrovať v mojom mozgu. Celé moje telo bolo doráňané, ale schované pod prikrývkou v posteli.
"Dobre, z toho, čo som počula...." Začala El. Rýchlo som ju prerušila.
"To bola rečnícka otázka. Viem, čo sa mi stalo." Hravo som zagúľala očami a venovala jej úsmev. Eleanor šla krok za krokom a pritisla mi handričku na tvár.
"No, ešte by som ti mohla doplniť, čo sa stalo potom ako si dopadla. " Informuje ma. Prikývla som naliehajúc na ňu, aby pokračovala.
"Nejaký chlapi volali Louisovi a povedali mu , aby ma priviezol sem. Keď som prišla, ležala si na posteli celá dobitá a krvavá a hrubá, bez urážky. Skoro som si myslela, že sa ťa Zayn pokúsil zabiť ale viem, že ťa miluje a to veľmi."
"Och, prosím. " Prskla som, ale nie som schopná odolať nutkaniu prerušiť to.
"Naozaj ťa veľmi miluje, Hannah." Trvala si na svojom. Zagúľala som očami, ale nič viac som nepovedala.
"Mám nejaké základy v ošetrovaní, som dievča z medicíny, ktoré je potrebné v tomto Louisovom skazenom svete. Dostala som nejakú lekárničky a handričky, takže dajme sa do práce."
"Ty si zdravotná sestra? Myslela som si, že si modelka alebo niečo také. " Zamrmlala som. Eleanorin úžasný úsmev zlomil smutnú atmosféru.
"Áno, to som."
"Nie vážne, Eleanor." Argumentujem. Eleanor na mňa vyvalila oči.
"Nie som zdravotná sestra svojím spôsobom, len som chodila do školy, aby som sa ňou stala, ale potom som stretla Louisa. Začali sme randiť, ale keď už to vyzeralo vážne, tak som sa vzdala školy, koniec časti mojej kariéry a presťahovala som sa k nemu. Istým spôsobom teraz pracujem tu." Túžobne zašepkala. Zvraštila som čelo a zadívala som sa na ňu.
"Bola by si skvelá sestrička."
"Ďakujem." Uznanlivo sa usmiala.
"Tak ako tak," pokračovala, "pomohla som ti obliecť sa a vyčistila som ti rany. A teraz sme tu." Dospela k záveru.
"Bola som nahá, keď ma chalani našli?" Bojazlivo som sa spýtala. Naozaj som nechcela poznať odpoveď, ale musela som sa to opýtať. Eleanor sebou trhla a zahryzla si do pery.
"No, keď ma poslali za tebou, áno, bola si nahá, ale Zayn dal na teba jeho kabát, aby ťa mohol preniesť bez nejakej trápnej scény. "Mykla som sebou pri pomyslení, že sa Zayn dotýkal môjho holého tela a ešte ma aj niesol sem bez šiat. Mimochodom, je tu?
"Kde sme? " Znovu som sa rozhliadla po miestnosti. Všetko mi bolo desivo povedomé, ale vedela som, že som v tejto miestnosti nikdy predtým nebola.
"Zaynova hosťovská izba." Poznamenala akoby to bolo zrejmé. Zdvihla som hlavu a povzdychla som si. Samozrejme, strávila som toľko úsilia tým, že som chcela odtiaľto ujsť a teraz som sa sem vrátila ešte v horšom stave ako predtým.
YOU ARE READING
Monster Inside Him (Zayn Malik)
FanfictionHannah je občanka USA, ktorá navštevuje Univerzitu v Londýne a upúta (nie práve s nadšením) pozornosť člena najobávanejšieho gangu v Londýne - Zayna Malika. [POZOR: Príbeh obsahuje násilie a nadávky]