Chodila som po izbe a čítala si list znova a znova. Bol od môjho brata, Davida. Napísal mi, aby mi povedal ako veľmi im chýbam. Snažili sa so mnou skontaktovať pár týždňov ale môj telefón nebol nikdy zapnutý. Nemôžem sa dočkať, až ich uvidím, keď pôjdem na Vianoce domov. Teším sa ako mi moja maličká sestrička a braček nakreslia obrázky, pretože sa ma nemohli dočkať. Moji rodičia a David si asi o mňa robia starosti, lebo sme sa nepočuli už dosť dlho.
Smutne som si povzdychla a hodila som list na zem. Na ďalší.
V priebehu doby, keď som bola väznená u Zayna sa mi nahromadilo dosť veľa pošty. Väčšina z nich bola zo školy, o tom ako nedodržujem dochádzku na jednotlivých predmetoch. Je to pravda, ale koho je to vina? Dovoľte mi, dať vám aj nápovedu, jeho meno sa rýmuje s dažďom(rain), šialenosťou (insane), bolesťou (pain)...
"Všetko v poriadku, babe? " Spýtala sa Natasha, ktorá sa práve lenivo zrútila na pohovku. Zahryzla som si do pery a prikývla. Starostlivo som poskladala všetky listy zo školy a odložila som ich pre Claire.
Nešlo, aby si to Natasha nevšimla.
"Čo si dostala?" Spýtala sa prosiac, aby som znova niečo pred ňou nezatajila. Posadila sa a napravila si trošku rozstrapatené červené vlasy. Claire sa pozrela na mňa s prilepeným milým úsmevom.
"Ale nič, len účty. Je na mne, aby som ich za tento mesiac zaplatila." Zaklamala som a vtom mi vytrhla z ruky varovné listy. Cítila som sa zle, kvôli tomu, že sme sa Natashu snažili z toho všetkého vynechať, ale je to pre jej vlastné dobro.
"Mmhmm, nie som si istá či sú to len účty." Zagúľala očami, znechutená z klamstva. Usadila sa späť na pohovku a začala si listovať v časopise.
"No, idem sa pripraviť na seminár na dnes večer. Nečakaj na mňa." Zakričala Claire a odpochodovala do kúpeľne. Natasha a ja sme boli úplne ticho a až keď sme sa posadili, objavil sa jej na tvári nadšený výraz.
"Mám skvelý nápad!" Vykríkla s jej výrazným prízvukom.
"Streľ." Povzbudzovala som ju s úsmevom. Je ťažké neoceniť Natashu. Napriek tomu, že jej najlepšiu priateľku vykopli z programu a musela opustiť krajinu, že jej dve spolubývajúce pred ňou niečo skrývajú a že sme stále preč, sa stále snaží byť dobrou kamarátkou.
"Vzhľadom k tomu, že Claire nebude dnes v noci doma, umožňuje mne a tebe, aby sme si spravili zbližovaciu noc. Budeme si maľovať nechty, sledovať filmy a piecť. Môj sused zabiják, čo na to povieš?!" Odrazila sa hore a dole pri jej myšlienke.
"Znie to ako zábava, ale dnes večer nemôžem. Čo tak zajtra? " Previnilo som nesúhlasila. Ak mám byť úprimná bolo to presne to, čo som chcela robiť v piatok večer, ale nemám moc na výber.
"A prečo si taká zaneprázdnená?!" Bezstarostne odvrkla. Pokrčila som plecami. Myslím, že by som jej to asi mala povedať? 'Prepáč, nemôžem, pretože ten psycho vodca gangu ma berie na normálne nedobrovoľné rande? áno, som si istá, že by to šlo.
"Ehm, idem..." Rýchlo rozmýšľam nad ďalším klamstvom, ktoré bude naozaj vierohodné..."Idem ... do ...ehm---supermarketu." Zamrmlala som. Čo? Čo je to za debila, že si vymyslí niečo také? Jedine ja.
Neviera, sklamanie a bolesť prešla Natashinými črtami predtým ako nahodila syrový úsmev a odišla do izby.
"V poriadku, keď to hovoríš..." Znova zagúľala očami a zmizla. Roztrasene som si povzdychla a zaplavila ma vlna viny. Chúďa Natasha musí si myslieť, že ju nemáme radi a v skutočnosti sa ju len pokúšame chrániť.
Prešla som cez moju izbu ku Claire, ktorá si práve robila vlasy. Potichu som sa obliekla a spravila si make up.
"Budeš v poriadku? Zavolaj mi, ak ma budeš potrebovať, alebo ak sa bude o niečo pokúšať. " Zašepkala a položila mi ruku na rameno aby ma upokojila.
ESTÁS LEYENDO
Monster Inside Him (Zayn Malik)
FanficHannah je občanka USA, ktorá navštevuje Univerzitu v Londýne a upúta (nie práve s nadšením) pozornosť člena najobávanejšieho gangu v Londýne - Zayna Malika. [POZOR: Príbeh obsahuje násilie a nadávky]