23.časť - Expulsion

2.2K 86 0
                                    


Sobota ubehla pomaly. Neochotne som zavolala Zaynovi, aby sme sa dohodli na ďalšom rande, ale okrem toho som nespravila absolútne nič.

Keď som sa v pondelok ráno prevaľovala v posteli, musela som sa prinútiť, aby som vstala z postele, pretože som musela ísť do školy. Je pravda, že nebolo ešte ani popoludnie ale aj tak. Kurva ako dlho som sa neukázala na Univerzite?!

Vošla som do kuchyne, nasypala som do misky cereálie a zaliala ich mliekom. Jedla som pomaly a popritom som prezerala poštu. Otvárala som jeden list za druhým, ktoré boli adresované mne. Boli od rodiny a dokonca jeden zo školy.

Vážená študentka,

kvôli zlému priemeru z troch predmetov a zlej dochádzke Vám s ľútosťou oznamujeme, že Hannah Olson je vylúčená z Londýnskej univerzity, Slečna H. Olson sa už nemusí zúčastňovať na akademických činnostiach spojených s Londýnskou univerzitou. Budúci semester je slečna H. Olson vítaná prísť si zopakovať prvý rok na univerzite.

S pozdravom

Dekan Michael Richards

Totálne v šoku som si prezerala list. Sakra, práve ma vyhodili z Londýnskej univerzity. Zvyšok listu boli iba kecy ako môžem dostať naspäť peniaze za to, že som sa nezúčastnila hodín. Tomu som samozrejme nevenovala žiadnu pozornosť.

Čo budem teraz robiť?!

Som v prdeli...

Nielen že ma moji rodičia zabijú, budú zo mňa aj sklamaný. Vyhodili ma z vysokej školy. Kurva, oni ma vyhodili!

A čo im mám povedať? Ach, vyhodili ma zo školy, pretože môj sebecký priateľ ma párkrát uniesol, do riti, do riti, do riti! Nemôžem ani len predstierať, že je všetko v poriadku a že ma nevyhodili pretože moji rodičia zrejme práve dostali rovnaký list. Škola má ich adresu, pretože oni sú tí, ktorí platia moje školné.

Nemohla som ani plakať. Jediné čo som spravila bolo, že som poskladala list a strčila ho do zadného vrecka. Myslím, že teraz sa už určite budem musieť vrátiť do U.S.

Veľmi mi chýba moja rodina.

Chýbajú mi priatelia.

Ale hlavne mi chýba môj starý život.

Bolo divné, že som nechcela opustiť Londýn? Možno je to koniec môjho dobrodružstva. Možno je koniec priateľstva s Claire.

Pravdepodobne aj so Zaynom...

Nechcem sa vrátiť do Spojených štátov. Konečne som nezávislá. Nemyslím si, že som pripravená odísť. Práve teraz som sa začala zbližovať s Claire.

Pracovala som na mojich plánoch v hlave. Čo keby som si našla prácu... Pomohla by som Claire s nájmom ak mi rodičia prestanú posielať peniaze.

Ale kto by chcel najať cudzie dievča, ktoré vyhodili z Univerzity hneď v prvý rok? Hm, možno to nie je najlepší začiatok.

Keď Claire konečne prišla do kuchyne ticho som jej podala list. Nepovedala nič, len ho čítala a nakoniec ma pohltila v objatí. Cítila som jej horúce slzy na mojom ramene ale nedovolila som si plakať. Plaču už bolo až príliš tento semester (väčšinou kvôli jednej osobe, ktorá bude lepšie ak zostane bez mena) a ak tento list niečo znamená, musím zmeniť svoj život. Nemôžem sa chovať ako malé decko.

Podala mi môj list späť a ticho si utrela oči.

"Všetko to zvládneme Hannah, všetko to zvládneme." Zamumlala potichu. Znovu som schovala list do vrecka.

Monster Inside Him (Zayn Malik)Where stories live. Discover now