14. časť - Prisoner

2.5K 97 3
                                    

Po tom čo Zayn opustil izbu som si ľahla do postele a len premýšľala. Ako dlho ma tu chce držať? Som držaná proti svojej vôli? Ako sa odtiaľto dostanem? Zabije ma Zayn nakoniec?

Keď sa dvere mierne pootvorili, moje srdce sa zastavilo. Prisahám Bohu, že ak je to Zayn...

"Ahoj, ako sa máš?" Eleanorin sladký hlas bol ako nebo pre moje uši v porovnaní so Zaynovým drsným hlasom. Usmiala som sa a pokrčila ramenami.

"Mohlo by my byť aj lepšie." Povzdychla som si. Eleanor sa jemne usmiala a sadla si vedľa mňa.

"Budem sem chodiť každý deň, aby som ťa skontrolovala. " Ubezpečila ma.

"To znamená, že ma tu bude držať..." Zauvažovala som. Venovala mi sympatický úsmev.

"Prepáč, ale nemám na výber."

"Prosím neodchádzaj, nenechávaj ma tu s ním samú..." Prosila som. Viem, že nie je schopná mi s týmto pomôcť ale musela som sa opýtať.

"Ja...ja musím. " Zašepkala a ticho prešla cez moju ruku, aby ma upokojila.

"Prečo necháš Louisa, aby ti takto šéfoval? Prečo ho necháš, aby ťa trestal?" Spýtala som sa rečníckou otázkou. Eleanor si povzdychla, nie je ochotná sa vrátiť do rozhovoru, ktorý sme viedli predtým, ale nemá na výber.

"Pretože ho milujem."

"Bez urážky, ale to nie je láska. "

"V jeho svete je. Chalani sú zapojení v nejakom nebezpečnom biznise s ešte nebezpečnejšími ľuďmi. Louis vie, čo je pre mňa najlepšie." Pokúša sa mi to vysvetliť. Zakrútila som hlavou. Toto nikdy nepochopím.

"Pozri, musím už ísť, ale chcela som ťa ešte vidieť a povedať ti aspoň ahoj. Radím ti, aby si zostala v posteli cez noc, aby sa zabránilo zhoršeniu tvojich zranení. To je pravidlo. " Eleanor to myslela vážne.

"To je zlé. Pravidlá sú na to, aby sa porušovali a ja som sa rozhodla, že vstanem z postele. " Priznala som ako som si sadla na posteľ. Eleanor sa rozšírili oči a jej ruky sa zachveli na mojich ramenách ako sa jemne snažila donútiť ma zostať ležať.

"Hannah, nie." Nesúhlasne pokrútila hlavou na mňa. Zagúľala som očami nad jej žalostným pokusom udržať ma v posteli.

"Eleanor, vieš, že vstanem z postele bez ohľadu na to, či sa ma pokúsiš zastaviť. Obe vieme, že nájdem cestu von." Usmiala som sa. Eleanor si jemne povzdychla.

"Viem, ale musím sa pokúsiť. Hannah, len si to spravíš horším. Prečo nechceš byť tam kde je Zayn?" Pokúsila sa použiť slová, aby ma zastavila pri tom ako som liezla z postele. Ignorovala som bolesť, ktorá priam strieľala v mojich svaloch ako som sa postavila. Snažila som sa predstierať, že som nevidela Eleanorine trhnutie hlavou pri pohľade na moje dobité telo, ale nemohla som. Muselo to vyzerať naozaj zle.

"Mohla by si mi pomôcť prejsť do obývačky alebo sa pokúsiš spraviť to ťažším pre mňa a potom skončím v ešte väčších bolestiach. Tvoja voľba. Tak alebo onak, budem víťaz." Napoly sme sa doberali. Zagúľala očami na mňa ale položila ruku okolo môjho pása.

"Ty si niečo, vieš? Si plná ohňa. " Zasmiala sa. Zakymácali sme sa do hlavnej miestnosti, kde sedeli piati chalani. Nikto si nás nevšimol na prvý pohľad, ale ja som bola prvá, ktorá na seba upozornila.

"Jo, domáca panvica." Zarevala som nepríjemným hlasom. Päť párov očí sa ku mne v rýchlosti obrátilo.

"Nesprav nič sprosté. " Zašepkala mi El.

Monster Inside Him (Zayn Malik)Where stories live. Discover now