Stála som pred zrkadlom a obzerala som si samú seba. Mala som oblečené tesné šaty, ktoré som mala nad kolená. Obopnuté okolo pŕs a zadku malo moje telo tvar presýpacích hodín. K tomu som zvolila náhrdelník, ktorý vyzeral ako golier, alebo mi to skôr pripomínalo obojok.Pokúšala som sa natočiť vlasy ale nepodarilo sa mi to, takže som si len spravila cop. Snažila som sa spraviť si dymové oči, ale ani to sa mi nepodarilo. Skončila som leskom na pery a maskarou.
Potom čo Zayn vychladol sa vrátil do kuchyne nájsť ma.
"Chalani a ja ideme do klubu dnes večer oslavovať víťazstvo." Zamumlal, oprel sa o zárubňu, keď sledoval ako sa umývam.
"Dvakrát poznamenané."
"Ok, čoskoro pôjdeme."
"Okej."
"Chystáš sa ísť prezliecť alebo... budem musieť ísť sám?" Vošiel do kuchyne a naše oči sa stretli.
"Čo tým myslíš?"
"Dobre, idem, ideš?"
"Neviem či môžem ísť..."
"Môžeš. Eleanor a Danielle prídu tiež, to ti pomôže. " Poškrabal sa na zadnej strane krku. Najradšej by som povedala NIE na jeho trápne pozvanie.
"Ok. Čo si mám obliecť? " Odstrčila som sa od pultu a prešla na chodbu.
"Party outfit - ale neukazuj veľa kože. Nepotrebujem blokovať chalanov, keď si ťa budú prezerať." Preto šaty, ktoré sú tesne nad koleno. Presťahovala som vrkoč, aby zakryl značky, ktoré mi spravil Zayn, na výstrahu ostatným. Stále mi to pripadá trápne, že musím byť označená ako pes, ale vzdala som sa tejto bitky a držím jazyk za zubami.
"Pripravená?" Zayn na mňa zavolal. Vybehla som zo spálne a schmatla moje podpätky stretnúc jeho na chodbe. Sledovala som jeho oči, keď skenoval môj outfit, ale nič nepovedal. "Dobre, chalani sú už tu." Poznamenal prikyvujúc. Cestovali sme dolu, ruka v ruke potichu. Viedol ma na ulicu, kde dva čierne Range Rovery s tónovanými sklami už čakali na nás.
Pozerala som sa striedavo na oba a nebola som si istá, do ktorého z nich by som mala nastúpiť.
"Iba do jedného." Ukázal na Range Rover za nami. Prikývla som a nasledovala ho tým smerom. Ako pravý džentlmen mi Zayn podržal dvere a pomohol mi nastúpiť z chodníka do auta.
Vkĺzla som na zadné sedadlo so Zaynom vedľa mňa.
Na mieste šoféra bol Liam a vedľa neho sedela Danielle.
"Zayn chceš si sadnúť dopredu? Nevadí mi presadnúť si." Danielle sa opatrne opýtala, otáčajúc sa ku nám na jej mieste.
"Ďakujem za opýtanie, ale tu je mi dobre."
"Hádam, že všetci ostatní sú v druhom aute?" Zaželala som si nahlas.
"Áno, Niall, Harry, Louis a Eleanor. Mysleli sme, že takto to bude najlepšie." Odpovedal Liam, keď to dosť rýchlo nespravil Zayn.
"Liam si nemyslel, že by sa Danielle cítila dobre v aute s Harrym. A taktiež som si nemyslel, že sa budeš ty cítiť dobre v aute v prítomnosti Harryho, ale z úplne iného dôvodu." Zayn ma uviedol do deja, šepkajúc mi do ucha, aby bol náš rozhovor aspoň trochu v súkromí.
Keď sme sa dostali do klubu Zayn sa ubezpečoval, že ma stále drží za ruku. To je v poriadku.. Aj tak som bola trochu zastrašená atmosférou zostať sama. Ako skupina sme sa vydali do VIP sekcie.
"Idem po pitie, nejaké želania?" Zvolal Harry ako náhle sme sa usadili.
"Vodka a brusnice, prosím." Potichu poznamenala Eleanor, nechytajúc očný kontakt s Harrym.
YOU ARE READING
Monster Inside Him (Zayn Malik)
FanfictionHannah je občanka USA, ktorá navštevuje Univerzitu v Londýne a upúta (nie práve s nadšením) pozornosť člena najobávanejšieho gangu v Londýne - Zayna Malika. [POZOR: Príbeh obsahuje násilie a nadávky]