16. časť - Drunk

2.4K 101 2
                                    

Po našej hádke som zostala úplne ako nemá, Zayn mal ešte niečo spraviť. Prekvapujúco nechal otvorené dvere. ako pozvánku pre mňa, aby som s ním strávil nejaký čas.

Správne.

Skĺzla som sa z postele a zabuchla som dvere dosť nahlas, aby vedel, že ho nechcem ani vidieť. Som jeho väzeň. NIE, hosť. Vliezla som naspäť do postele znechutená z toho, že musím stále nosiť jeho tričko a pokúšajúc sa nemyslieť na to, čo sa už stalo. Chýba mi moja rodina. Cnie sa mi za mamou, za otcom, za mojimi sestrami a bratmi. Chýba mi môj pes a strašne mi chýbajú moji kamaráti. Prečo som bola taká sprostá? Dala som sa na nejaký zahraničný program a prišla sem do tohto skurveného Londýna? Mohla som si ísť do Paríža alebo do Madridu.

Totálna sprostosť. Som hlúpa.

Ako povedal, že ma miluje? Kto to takto hovorí? Myslím, že s ľuďmi, ktorých milujeme nezaobchádzame takto. Pochybujem, že Zayn aj vie, čo je to naozaj láska. Nie je možné, aby miloval. Kedykoľvek sme spolu sa hádame alebo majú veci sklon k násiliu. Nie, musí mať strašne rád iba tú myšlienku.

Čakám, kým príde Zayn, buchne dvermi a začne kričať, ale nie. Dokonca som znovu zaspala.

Keď som sa znovu zobudila, bola stále tma. Nemôžem povedať, či je to tá istá noc alebo ďalšia. Nečakalo na mňa žiadne jedlo. Neboli tu žiadne sendviče zamorené kopou liekov. Nie, zápach prichádzal z rohu miestnosti, kde som znova videla ten lesklý predmet. Kovový hrot na jeho topánke. Znova a znova sa to trblietalo v mesačnom svetle.

"Čo chceš Zayn?" Zamumlala som podráždene, keď som zaborila hlavu naspäť do vankúša. Počula som ho vstať. Jeho ťažké kroky viedli smerom k posteli. Ten zápach bol stále silnejší a silnejší.

Boli to cigarety a ešte niečo.

"Chcem ťa. " Nezreteľne povedal a kľakol si k mojej hlave. Cigarety a alkohol. To je to, čo tu smrdí. Je opitý a doslova zapácha.

"No, som tvoj väzeň takže technicky povedané, máš ma. " Zasyčala som na neho, podvedomo, z druhej strany postele, aby bola aspoň nejaká vzdialenosť medzi nami. Nešlo si nevšimnúť opitého Zayna.

"Nie, myslím, že chcem, aby si ma chcela ty. Prečo ma nedokážeš milovať tak ako ja teba? " Poznamenal, keď sa oprel lakťami dopredu o posteľ. V pravej ruka mal skôr prázdnu ako plnú fľašku Jacka. Och Bože.

"Hmm, nechaj ma rozmýšľať- " Prerušil ma.

"Rečnícka otázka to bola, Zlatko." Jeho slová boli trošku neusporiadané. Prekvapivo, na to ako bol opitý, bol schopný sa držať celkom dobre.

"Prečo si tu Zayn? Neurob niečo, čo budeš potom ľutovať."Zašepkala som. Bolo zrejmé, že v mojom hlase sa objavila bolesť a strach. Zayn si to okamžite všimol.

"Len chcem, aby si ma milovala. Chcem byť ako El a Lou. Prečo nemôžeme byť ako oni?" Zamraučal.

"Eleanor s ním nie je proti svojej vôli a Louis by ju nikdy nezbil až tak, že by nemohla ani chodiť!" Zagúľal očami.

"Detaily. Len detaily. " Zamával pri mojom tvrdení a zasmial sa.

"Prečo?" Zašepkala som po chvíli ticha. Vážne na mňa pozrel predtým ako odtiahol zrak.

"Čo prečo? " Opýtal sa, aj keď bolo obom jasné, kam moja otázka mierila. Sledovala som, ako mesačné slnko svieti na jeho nechutne dokonalé črty.

"Prečo ja? Ako ma môžeš milovať? Nepoznáš ma. Prečo ma nemôžeš nechať odísť? " Bola som si na 100% istá, že moje slová mu vyrazili dych, ale on len nevinne pokrčil ramenami.

Monster Inside Him (Zayn Malik)Where stories live. Discover now