"Tak, čím sa živíš, Zayn?" Sedeli sme v obývačke. Moja mama a David sedeli na gauči s Frankim a Kristen na kolenách. Otec bol tiež vyzvaný, aby si sadol na gauč, no radšej zostal stáť, očividne nemohol kontrolovať svoju nervozitu.
"Môžem ti priniesť niečo na pitie?"
O minútu neskôr.
"Si hladný?"
O minútu neskôr.
"Chceš, aby som zapol klimatizáciu?"
Bol taký nervózny byť v prítomnosti chlapca, ktorý získal srdce jeho dcéry a potom ho zlomil. Pokaždé Zayn slušne odmietol. Nikdy predtým som ho nepočula rozprávať tak formálne, no potom som si uvedomila; Zayn bol tak isto nervózny zo stretnutia s mojou rodinou ako oni z neho.
Moja mama sedela s hlúpym úsmevom na tvári. Čím viac prijmala Zayna, tým viac si ho obľubovala. Pokaždé, keď otvoril ústa a povedal niečo uštipačným hlasom, rozplývala sa nad ním.
Môj brat, na druhej strane, vyzeral, že ho každou sekundou nenávidí viac a viac. Davidove oči boli na Zayna zúžené, tvár sa mu mračila a celý jeho postoj bol nedôverčivý voči Zaynovi.
A Zayn to vnímal.
Sedel na kresle oproti mojej rodine. Každý sa ma snažil presvedčiť, aby som si sadla na druhú stoličku v izbe, no odmietla som odísť od Zayna, takže, naviac k Zaynovým rozpakom a nepohodliu mojej rodiny som sedela Zaynovi na kolenách. Rukami ma držal za pás a rukami mi jemne prechádzal po chrbáte. Líce som mala opreté o jeho rameno, jeho brada spočívala na vrchu mojej hlavy.
Pasovali sme k sebe ako kľúč a zámok.
A nemyslela som si, že budem znova schopná od neho odísť, ani na sekundu.
Moja rodina, no, moji rodičia, viedli krátku milú konverzáciu so Zaynom, ale každý sa snažil vyhnúť tomu najväčšiemu problému; ako ma Zayn opustil a ako ma to zlomilo.
Vedela som, že David chce niečo povedať. Vedela som, že nemá rád Zayna. Vedela som, že videl cez jeho milú stránku. Ale pre nejaký dôvod nič nepovedal. Bol ticho.
Našťastie, potom čo Zayna pozvali dnu, Dávid napísal človekovi, s ktorým som dnes mala mať rande, aby sme sa vyhli katastrofe. Mohla som si predstaviť Zayna, ako bije Ricka k smrti pred zrakom mojej rodiny. Dobrý prvý dojem..
Okolo jedenástej sa všetci presunuli na poschodie spať. Moja mama ukázala Zaynovi hosťovskú izbu,no bolo to iba naoko. Vedela, že skončí v mojej posteli, takže nerobila žiaden krik keď milo odmietol a namiesto toho ma nasledoval do mojej izby.
Moje pery boli na jeho v momente, keď sa dvere zavreli. Jeho ruky chytili moje boky a pritiahli ma k nemu bližšie. Ja som mu zaborila prsty do vlasov. Naše pery pracovali v perfektnej synchronizácii, akoby sme sa nevideli dva mesiace. Snažil sa ma držať blízko neho, kým som ho v podstate postrkovala k mojej posteli.
Vzdychol mi do úst a otočil nás, takže bol na vrchu. Jeho obľúbená pozícia.
"Zlatko, tak veľmi si mi chýbala." Zašepkal a tým prerušil náš bozk.
"Nerob to." Zdvihla som hore hlavu. Nechcela som jeho ospravedlnenie. Nechcela som vysvetlenie. Všetko čo som potrebovala bol on a aby ma už nikdy neopustil.
"Ale ja-"
"Prosím, prestaň." Prosila som ho. Na chvíľu na mňa pozrel. Jeho orieškové oči sa zahľadeli do mojich a videla som, ako nad niečim dôkladne premýšľa. Nakoniec sa vzdal a prikývol.
YOU ARE READING
Monster Inside Him (Zayn Malik)
FanfictionHannah je občanka USA, ktorá navštevuje Univerzitu v Londýne a upúta (nie práve s nadšením) pozornosť člena najobávanejšieho gangu v Londýne - Zayna Malika. [POZOR: Príbeh obsahuje násilie a nadávky]