27. časť - Independence

2K 68 2
                                    


-- Pohľad Claire --

Sledovala som Zayna ako niesol Hannah k jeho autu a potom ju postavil na nohy. Uistila som sa, že jej neublížil, ale nemohla som ich sledovať po celý čas. Len jej pomohol do auta a potom odišli.

Odkedy prišla Hannah do Spojeného kráľovstvá, cítila som, že ju musím chrániť. Americké dievča v cudzej krajine a ešte k tomu moja najlepšia kamarátka. Áno, je to moja práca dávať na ňu pozor. Napriek všetkým mojím pokusom Hannah nejako skončila s najnebezpečnejším mužom v meste.

Samozrejme, prečo nie.

Cítila som sa neskutočne vinná, pretože je to prakticky moja chyba. Stále som však na Hannah pyšná za to ako zmenila Zayna. Aj keď veci v tomto podivnom vzťahu začali, ehm, násilne, viem, že nehrá obeť a pošle Zayna do riti , spôsobom typickým pre ňu........ Dobré pre ňu.

Prajem si, aby som bola taká asertívna ako ona. Ale to nie som. Nikdy by som nebola schopná rozprávať sa so Zaynom tak ako Hannah. Vyrastala som v Londýne, učiac sa báť One Direction odkedy sa pred štyrmi rokmi začalo mesto patriť im.

Hlasné búchanie na dvere ma odtrhlo od okna. Opatrne som ich otvorila.

" V poriadku, kráska?" Harry , skurvený, Styles sa opieral o moje dvere a hladne si ma obzeral od hlavy päty.

"Och, ahoj." Pozdravila som ho nepresvedčivo. Cítila som ako sa pod jeho intenzívnym pohľadom červenám.

" Je tu Zayn? Šiel som okolo jeho bytu, ale tam nebol." Spýtal sa Harry, obchádzajúc ma a pozývajúc sám seba dnu. Nervózne som zatvorila dvere a otočila sa k nemu. Bolo mi nepríjemné, že som s ním doma sama , ale predstavila som si, že ak Hannah bola sama v izbe so VŠETKÝMI z One Direction , tak budem schopná zvládnuť Harryho.

" Umm, práve zobral Hannah von. Ja, umm, nie som si istá kam šli, prepáč." Pokrčila som ticho plecami.

" Skvelé. Nuž, nedvíha telefón, takže...." Harry si olízal pery a zvalil sa na gauč. Och, urob si pohodlie ako doma.

" Môžem skúsiť zavolať Hannah." Ponúkla som, aby som ho čo najskôr dostala z môjho bytu. Vytiahla som mobil a vytočila známe číslo.

Cŕŕn.

Cŕŕn.

Cŕŕn.

Cŕŕn.

"Hej, tu je Hannah! Nemôžem teraz telefonovať, takže nechajte mi-". Klik. Povzdychla som si a sklamane som vložila mobil do zadného vrecka.

"Ona tiež neodpovedá...." Zamrmlala som.

"Nuž, ak je s Han tak sa vráti späť. Môžem tu zostať?" Nepýtal sa naozaj, zostal by aj keby som nesúhlasila.

"Nuž, za chvíľu musím ísť do triedy..." Informovala som ho nervózne, prešľapujúc z nohy na nohu.

"Eh, dnes môžeš vynechať školu a zabaviť sa so mnou, láska." Vyložil si nohy na moju pohovku a hlavu položil naspäť na vankúš. Sledovala som ako si upravil svoje kučery predtým ako sa na mňa znova pozrel.

"Nuž, naozaj by som nemala-"

"Dnes nepôjdeš do školy, Claire."

Vedela som, že ak by s v tejto pozícii bola Hannah, nenechala by so sebou takto zametať. Ona určite nie. Mohla som si len predstaviť, čo by povedala pred protiútokom.

Kiež by som bola taká, ale žila som v strachu príliš dlho, takže to ide úplne proti mojej povahe.

"Och, okej. Myslím, že ... "Navrhla som, v duchu preklínajúc samu seba za to, že som tak slabá.

Monster Inside Him (Zayn Malik)Where stories live. Discover now