33. časť - Little Things

2K 86 3
                                    

Skôr ako začnete čítať, chcela by som sa Vám velmi poďakovať za vašu podporu! Hviezdičky a komentáre ma hrozne potešili!! Rada by som časti pridávala častejšie, ale za chvíľu sú tu prázdniny a treba ešte doopravovať známky. Každopádne ďakujem Vám veľmi pekne za Vašu podporu!! Dúfam, že Vám bude páčiť ;)
___________________________________


"Čo sa stalo?" Spýtal sa ma Zayn, nasledujúc Liama a mňa do kuchyne. Danielle stále prikladala Eleanor na tvár vlhkú handru, hovoriac jej, aby dýchala ako to robia ženy pri pôrode.

"Má panický záchvat." Odpovedal za mňa Louis, nepozerajúc na nás. Jemne odstrčil Danielle, ticho jej ďakujúc za pomoc. Položila uterák do umývadla a prešla k Liamovi.

Pozerali sme sa ako ju Louis objal a pevne ju držal. Zdvihol ju z linky a nechal ju pritúliť sa k jeho hrudi akoby bola dieťa.

You can't go to bed

Without a cup of tea

And maybe that's the reason

That you talk in your sleep

And all those conversations

Are the secrets that I keep

Though it makes no sense to me

I know you've never loved

The sound of your voice on tape

You never want

To know how much you weigh

You still have to squeeze into your jeans

But you're perfect to me

Začal jej spievať priamo pred nami. Videla som ako si Liam so Zaynom vymienila nechápavé pohľady, ale nič nepovedali. Danielle ho pozorovala v úžase, jej boky sa jemne hýbali v imaginárnom rytme. Ja som tam iba zmätene stála.

Čo sa to deje?

Prečo ma Eleanor panický záchvat?

Louis spieva?

Úprimne som nikdy nevidela túto jeho stránku. Myslím, teda viem, že Louis miluje Eleanor, ale vždy som si myslela, že sa ona stará o neho. Varila mu. Umývala ho. Dávala mu niečo, prečo chodil domov.

Ale teraz som videla, že ona ho potrebuje rovnako ako on ju.

"No tak , zlatko, viem, že vieš slová. Neprestanem s mojim hrozným spevom pokiaľ nebudeš spievať so mnou." Naliehal, dávajúc si krátku pauzu v strede jeho piesne. Neviem o akom "hroznom speve" hovoril, pretože na pouličného gangového bitkára znel Louis profesionálne.

I won't let these little things

Slip out of my mouth

But if it's true

It's you,

It's you,

They add up to

I'm in love with you

And all these little things

Pozrela som sa na Zayna, aby som zistila jeho reakciu. Jeho obočie bolo zvraštené, keď sa sústredene díval na scénu pred sebou. Hádam, že nikdy nevidel, že by sa jeho gangsterský kamarát takto správal.

You'll never love yourself

Half as much as I love you

You'll never treat yourself right darling

Monster Inside Him (Zayn Malik)Where stories live. Discover now