Pozerala som sa na dvere, ktorými vyšiel Zayn trapne dlhú dobu . Takže, čo to bolo? Je to vyriešené? Odišiel? A ja som zase sama.Myslím, že je to tak lepšie. Môžem zavolať svojim rodičom a v pokoji sa pobaliť. Napriek tomu by som sa s ním rada rozlúčila bez toho, aby náš rozhovor skončil zabuchnutými dverami ako obvykle. Myslím, že moje nádeje boli až príliš vysoké .
Claire prišla domov krátko po tom, čo som sa dala dokopy, prisadla si a spolu sme pozerali telku. Nepýtala sa, prečo som tak potichu. Nepýtala sa, prečo je tam rozbitá váza v rohu miestnosti. Nepýtala sa, prečo sa moja pera len nepatrne chveje.
Dala si všetko sama dohromady a prišla na to.
Jej tichá fyzická podpora, že len sedí vedľa mňa, bolo presne to, čo som potrebovala. Jedine ona ma úplne chápe.
Avšak, obe sme skoro vyskočili a dokonca skríkli, keď sme opäť počuli ako predné dvere buchli. Otočili sme sa okolo našich miest na gauči a pozreli na votrelca. Do nášho bytu neprišiel len jeden, ani dvaja ale rovno traja členovia pouličného gangu One Direction.
"Pojeb sa Zayn. " Vykríkla som na neho, keď prišiel bližšie ku mne. Zdvihol obočie, pozrel na mňa a obrátil oči v stĺp. Harry a Niall sa vliekli za ním, nesúci Bohviečo .
" Rád ťa vidím, Zlatko. Ahoj Claire. " Pozdravil Zayn s jednoduchým kývnutím. Chúďa dievča ani sa nepohla, ústa mala dokorán otvorené, v očiach kompletne len strach.
" Stačí keď dáte tie veci na stolík a nastavíte ich. Správajte sa tu ako doma. " Prehovoril Zayn so svojimi priateľmi, naozaj nespúšťal oči zo mňa .
" Som si istá, že som vás troch nepozvala. " Zasyčala som na neho zlosťou.
" A som si celkom istý, že som vás varoval, že máte na hovno zámky na dverách. " Pokrčil ramenami. Obrátila som oči a vstala zo svojho sedadla pripravený ho okamžite vykopnúť.
" Som na teba nahnevaná. "
" Prosím ťa, Zlatko. Je mi ľúto, že ťa vyhodili. " Schmatol ma za ruku a pritisol si ju k hrudi, priamo k srdcu.
" To nie je to, prečo som naštvaná, ty Bozo(tento výraz osobne nepoznám, takže som ho ani neprekladala). "
" Čože? "
" Opustil si ma, keď som ťa potrebovala. Jednoducho si vyrazil odtiaľto ako nejaká dospievajúca kurva. Opustil si ma." Pokračovala som. Neveselo sa zasmial a pritisol ma bližšie k nemu nestarajúc sa o naše publikum.
" Ehm, dostaneš sa cez to. " Pokrčil nenútene ramenami a zvraštil obočie.
" A čo ak nie ? " Vyzvala som ho pretože som to ja, čo mám robiť, hádať sa! Aj s bláznivými, násilnými milencami ganstermi.
" Blbosť . Nepotrebuješ nikoho, aby ťa utešil. Nie si na tom až tak emocionálne zle. Na rozdiel od nálady, len ťažko sa chováš ako žena. "
" Budem ignorovať tieto extrémne urážlivé poznámky voči sebe a ženám všeobecne. " Prižmúrila som oči. Znova sa len zasmial.
"Ale vážne, Niall a Harry sú tu na to, aby pomohli." Ukázal na dvoch chalanov. Niall mi zamával pokým Harry len zažmurkal.
"Hej chalani," zamrmlala som. Keď sme sa Zayn a ja udobrili, jedna z podmienok bola, že sa budem môcť rozprávať s jeho kamarátmi. Áno, je to trápne potom, čo som ich musela tak dlho ignorovať.
"Ahoj miláčik." Usmievavo flirtoval Harry s Claire. Začervenala sa a zamrmlala ahoj. Prevrátila som očami a pozrela sa na Claire, aby som ju trošku skontrolovala. Nie som si úplne istá, či si Harry pamätá, že spal s Claire po všetkých tých mesiacoch alebo nie, ale chcela som bojovať ako o život, aby som si bola istá, že zostane mimo tohto neporiadku.
ESTÁS LEYENDO
Monster Inside Him (Zayn Malik)
FanficHannah je občanka USA, ktorá navštevuje Univerzitu v Londýne a upúta (nie práve s nadšením) pozornosť člena najobávanejšieho gangu v Londýne - Zayna Malika. [POZOR: Príbeh obsahuje násilie a nadávky]