Dnes v noci som ostala u Zayna. Myslela som si, že aspoň raz by som mohla konať v súlade s jeho priateľmi.Nemám ani len predstavu v akých obchodoch je zapletení Zayn a jeho priatelia, ale som si istá, že to nie je nič legálne. Sú gang, ktorý vlastní Londýn - to nie je nič dobré. Asi mal Zayn pravdu. Vie najlepšie čo robí, možno by som ho mala počúvnuť.
Ale potom znova, možno nie.
Nie je to v mojej povahe.
V noci sa všetci chlapci opili a zaspali v obývačke. Pre Danielle a Eleanor som ustlala postele v hosťovskej izbe a ja som si ľahla do Zaynovej. Snažila som sa zobudiť chlapcov, ale prišla som na to, že to nie je najmúdrejší nápad. Radšej som ich nechala tak aj keď spali v dosť neprirodzených polohách, kým som sama zaspávala v jeho posteli.
Myslela som, že by Eleanor a Danielle spali tu so mnou. Aj keď pochybujem, že by boli spokojné keby mali spať v Zaynovej posteli.
Nakoniec som zaspala sama. Vlastne, spalo sa mi celkom dobre. Všade som cítila Zaynovu vôňu zmiešanú s cigaretami.
Na druhý deň ráno som sa zobudila v panike. Bolo skoro jedenásť, takže som pravdepodobne vymeškala ďalšie hodiny.
Asi budem musieť ísť do školy. Myslím, že som prepadla asi zo všetkých hodín pre moju dochádzku. Nechcela som, aby sa vo mne moji rodičia sklamali, ale mala som inú možnosť? Čo by som im povedala? Že som bola donútená do vzťahu s hrubým a niekedy aj psychopatickým vodcom gangu? To by asi nebol najlepší nápad.
Pretrela som si oči a vstala z postele. Rýchlo som si obliekla Zaynove tričko a kraťasy, vyčesala si vlasy do drdolu a nakoniec som sa ešte odlíčila, pretože som mala make-up na tvári ešte zo včera. Zišla som dolu vysporiadať sa s neporiadkom, ktorý chlapci pravdepodobne spravili.
"Zayn," zašepkala som a jemne s ním potriasla. Ležal na gauči s hlavou opretou v nepríjemnom uhle.
"Zayn." Znovu som zašepkala. Zastonal a odtiahol moje ruky preč.
"Nechaj ma na pokoji," zamrmlal rozospato . Usmiala som sa na jeho sexy ranným hlasom.
"Ak nechceš vstať potom sa na teba posadím." Vyhrážala som sa. Jeho oči zostali zatvorené, ale jeho krásny úsmev mu zaplavil tvár. Jeho ruky sa natiahli a schmatli ma okolo pása.
"Ty sa mi nebudeš vyhrážať. " Jeho úsmev stále nezmizol. Pomaly som sa priblížila k jeho tvári.
"Ach, ale budem." Stále som si ho doberala. Jeho oči sa pomaly otvorili, naše nosy sa takmer dotýkali.
"Ráno si taká krásna," zašepkal.
"A ty si pravdepodobne ešte stále opitý, veď nemám na sebe ani make-up." Sťažka som sa zasmiala. Zayn len skrčil obočie a celú si ma prezrel.
"Páči sa mi keď nosíš moje oblečenie, vyzeráš tak sexy." Pokračoval. Posadil sa a mňa stiahol k nemu.
"Blúzniš." Pomaly mi prechádzal prstami po stenách. Začala som sa nekontrolovateľne smiať no pomedzi to som aj kričala.
"Prestaň,Zayn to šteklí!" Fňukala som pomedzi smiech.
"Zayn." Ďalej som sa smiala, kopala a búchala ho. Pokračoval v šteklení ignorujúc skutočnosť, že všetci jeho priatelia pokojne spia a sú v tej istej miestnosti.
"Zayn!" Znovu som zajačala a nechtiac som ho kopla nohou do brucha, ťažšie ako som si myslela. Zahundral niečo predtým než sa snažil dostať späť na gauč. Zalapala som po dychu a mierne sa posadila.
YOU ARE READING
Monster Inside Him (Zayn Malik)
FanfictionHannah je občanka USA, ktorá navštevuje Univerzitu v Londýne a upúta (nie práve s nadšením) pozornosť člena najobávanejšieho gangu v Londýne - Zayna Malika. [POZOR: Príbeh obsahuje násilie a nadávky]