20. časť - My Match

2.5K 92 1
                                    

Po večeri Zayn nechal extra vysoké prepitné pre servírku, čo znamená, že časť sa mala dostať nášmu počiatočnému čašníkovi do vrecka. Správal sa ako úplný gentleman, držal mi dvere... Dávala som si pozor, aj keď nikdy nemôžem byť dosť opatrná, keď som so Zaynom.

"Chceš ísť ku mne?" Opýtal sa predtým ako naštartoval motor jeho auta.

"Č-čo?" Zamrmlala som pokúšajúc sa nemyslieť na dôsledky tejto otázky.

"Nie! Nie takto. Och Bože, Zlatko, ideme na to pomaly - nikdy by som ... Len som chcel stráviť viac času s tebou a aj tak chalani neskôr prídu, tak som si želal, že by si sa mohla pridať k nám. " Očervenel. Myslím, že to bolo roztomilé. Pred pár týždňami som sa bála, že ma znásilni, ale teraz som rozrušená z pomyslenia na sex s ním.

"Och, iste. " Odvrkla som premýšľajúc o tom, či to bude zábava alebo nie. Dovolí mi Zayn rozprávať sa s niekým iným? Mohla naša predchádzajúca hádka niečo zmeniť?

Keď sme dorazili k jeho domu nikto z nás nepovedal ani slovo. Bolo to príjemné ticho, pretože ani jeden z nás ho nechcel prerušiť. Po celú dobu ma držal za ruku, dokonca aj vo výťahu a pustil ma len vtedy, keď musel vybrať kľúč do svojho bytu.

Vošiel do bytu, netrpezlivo prešľapoval z nohy na nohu, keď rozmýšľal nad tým čo povedať. Nervózne som si obzrela byt - vždy bol iný, keď som tu bola proti mojej vôli. Rozhodla som sa nebrať na vedomie tie trápne zážitky.

"Ehm, cíť sa ako doma, myslím. " Rozpačito zamrmlal a rukou si trel zátylok. Prezrel si ma zhora nadol predtým ako sa otočil na opätku a vošiel do kuchyne. Nevedela som, čo mám spraviť tak som šla za ním.

"Potrebuješ pomôcť?" Potichu som sa opýtala pozerajúc sa ako sa snaží získať rovnováhu s pivom a praclíkmi.

"Ďakujem, Zlatko. Mohla by si zobrať misku na praclíky a otvárač na konzervy, kým sa ja budem snažiť odniesť toto do obývačky bez toho, aby som narobil neporiadok?" Zasmial sa nad svojou vlastnou hlúposťou. Usmiala som sa, zobrala som všetko potrebné a nasledovala som ho naspäť do izby. Zoradil fľašky, pokým ja som vysypala praclíky.

"Chceš niečo na pitie? Viem, že El nepije, ale nie som si istý, či Liamov vtáčik je na tom podobne..." Poškrabal sa na hlave.

"Nie, som ešte mladá na to, aby som mohla piť. " Odpovedala som.

"Čo? Veď máš 18, však. Och, povedz mi, že nechodím s neplnoletou." Zastonal. Zasmiala som sa na jeho frustrácií a pokrútila hlavou.

"Nie, mám 18, ale som Američanka."

"Ale si v Anglicku, takže piť môžeš, teraz. " Zamračil sa akoby myšlienka nepiť pivo bol nejaký zahraničný pojem.

"Nemám rada chuť alkoholu." Pokrčila som ramenami. Obrátil oči v stĺp akoby som bola smiešna a zamrmlal si popod fúzy 'aspoň zostane viac pre mňa' v jednom dychu.

"Povedal si, že Liam má vtáčika? " Po pár minútach ma niečo zaujalo. Zayn prikývol a pozrel na mňa.

"Áno, znamená to dievča alebo nejakú mačičku alebo niečo také. Privedie ju sem prvýkrát večer. Ocenil by som, keby ste sa snažili nevydesiť ju." Zdvihol obočie na mňa s vedomím, že som až moc 'výrečná'.

"Bude tu z vlastnej vôle? " Nedbalo som sa spýtala. Zayn len prikývol.

"Áno. Liam sa jej to pýtal a povedala áno. Teraz by mali randiť. Mala na výber. Neuniesol ju! " Vychrlil zo seba. Zachytil ma zaskočil nepripravenú v jeho okamžite horkom tóne. Myslím, že je to ešte citlivá téma.

Monster Inside Him (Zayn Malik)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora