Zayn potichu prešiel dole cez slabé svetlo na schodisku budovy a následne otvoril dvere na parkovisko. Ani len na mňa nečakal, ani len neskontroloval či som za ním. Bolo to akoby očakával odo mňa, že pôjdem za ním, ako by tu nebola iná možnosť.Možno by to bol dobrý čas na návrat do budovy. Zastavila som v predsieni na moment, vážne len na sekundu.
"Ani len o tom neuvažuj zlato!" Zaynov hlas sa ozýval z parkoviska. Ako on-? To je jedno. Vyšlo zo mňa povzdychnutie a išla som tam, kde na mňa čakal.
Studený vzduch na parkovisku ma udrel ako tona tehiel. Skromné šaty, ktoré mám oblečené ma ledva udržia v teple. Bola som praktický nahá v tom, čo Zayn vybral. Striaslo mnou a pokračovala som.
Našla som Zayna stáť pri jednom z najdrahších áut, čo som kedy videla. Myslím, že to bolo Bentley. Opieral sa o auto a hľadel na mňa. Jeho póza v akej bol ukazovala jeho pevné svaly, ktoré boli vidno cez jeho tesné biele tričko. Jeho čiernu koženú bundu mal len tak prehodenú cez ramená.
Uškrnul sa, keď ma prichytil obzerať si ho. Cítila som hrnúce sa mi teplo do tváre, tak som sa pozrela rýchlo dole, snažiac sa skryť začervenanie.
Zrazu dva prsty boli pod mojou bradou, ktoré ma navádzali, aby som sa pozrela hore do jeho orieškových očí.
"Nerob to" jemne zašomral.
"Ro-robiť čo?" zakoktala som zmätene.
"Pozrieť sa inam, keď sa červenáš. Páči sa mi keď sa červenáš. Vyzeráš krásne" pošepkal. Zacítila som pichnutie v bruchu, ktoré rozposlalo motýlikov mojim telom. Tento pocit nebol reakcia na možný strach alebo na to, že by som bola nervózna. Čo mi tento chalan robí?
"Teraz choď do auta" zavelil a odtiahol prsty z mojej pokožky. Týmto sa jemná osoba, ktorá ma nazvala krásnou vytratila.
Prešla som svoju cestu k dverám auta k miestu spolujazdca (ktoré je na druhej strane odo mňa. No myslím, že si na to budem musieť zvyknúť) a vliezla dnu. Ako som už bola pripútaná, Zayn uháňal z môjho bytu do nebezpečných ulíc Londýna.
No teda myslím si, že už neboli nebezpečné. Myslím to tak, že osoba, ktorá predstavuje nebezpečenstvo ma berie na rande, takže ešte by som mohla zvládnuť nebezpečenstvo, ktoré by mi prišlo do cesty.
Bol ticho, až strašidelne ticho cestou v aute. Jediný zvuk v aute bolo moje ťažké dýchanie.
Zastavili sme pred elegantným múrom budovy s množstvom ľudí čakajúc v rade pred veľkými francúzskymi dverami. Zayn vyskočil z auta a predbehol celú radu. Ja som ho neochotne nasledovala.
Ani mi len nevenoval pozornosť. Bolo to ako by som tam ani nebola. Nasledovala som ho do reštaurácie, ignorujúc hnusné pohľady, ktoré som dostávala od ľudí v rade. Premýšľala som nad útekom ale je tu toľko ľudí. Potom som si uvedomila, že Zaynovi by to bolo jedno. Prenasledoval by ma a dotiahol môj zadok späť sem.
"Stôl pre Malika" povedal hosteske. To dievča bolo o pár rokov staršia odo mňa, možno tak 23 alebo 24, ale tým spôsobom ako sa pozrela na Zayna to vyzeralo tak ako by bola ešte slintajúca teenegerka.
"J-je mi to ľú-ľúto pane, ale vaše m-meno tu nie je." Ukázala na rezervačnú knihu. Zayn jej venoval baliaci úsmev a zavrel knihu.
"Si tu nová, miláčik?" spýtal sa jej milo. Prikývla dychtivo a frustrovane z toho ako blízko pri nej stál. Všimla som si, že ju nenazval zlato ako volal mňa. Nazval ju miláčik, ale nebolo to brané tak ako rozpráva na mňa.
"Myslel som si. Je tvoj manažér niekde naokolo?" vydýchol. Kývla a odcupkala dozadu kuchyne. Odstúpil od jej stola a majetnícky prehodil ruku okolo môjho pása. Pery pritiahol k môjmu uchu a cez pošepkanie zapriadol.
ESTÁS LEYENDO
Monster Inside Him (Zayn Malik)
FanficHannah je občanka USA, ktorá navštevuje Univerzitu v Londýne a upúta (nie práve s nadšením) pozornosť člena najobávanejšieho gangu v Londýne - Zayna Malika. [POZOR: Príbeh obsahuje násilie a nadávky]