41. časť - Theat

1.9K 78 1
                                    


Zaplatila som tak rýchlo ako som len mohla aj keď predavačka bola horšia ako slimák. Veľké modré oči na mňa hľadeli plné strachu. Napriek tomu, že som mala zlú náladu a chcela som na ňu nakričať za jej pomalé tempo, myslela som si, že je dosť vystrašená, už len z nás dvoch, tak som sa na ňu priateľsky usmiala.

Obzrela som sa cez plece, kde som si myslela, že bude stáť Zayn, ale bolo tam len prázdne miesto. Pozrela som sa späť na dievča a uvedomila si, že sa bála mňa. Prečo?

Zayn Malik.

Myslela si, že ak ma naštve pôjdem a posťažujem sa mu alebo niečo také. Zachvel sa mi žalúdok a cítila som ako mi bije srdce. Posledná vec, ktorú som potrebovala bola, aby sa ma ľudia báli.

Počkať, kde bol potom Zayn?

Vybrala som kreditku a zaplatila za celý nákup. Očami som hľadala svojho priateľa, keď som tlačila košík von z predajne. Miesto toho, aby som našla jeho, uvidela som jeho mamu.

Poslala som jej upokojujúce kývnutie, sľubujúce, že sa s ním porozprávam, predtým ako som sa vydala k miestu, kde sme parkovali.

"Počkať, Hannah." Počula som svoje meno a prinútila som sa otočiť. Zaynová mama sa ku mne ponáhľala, ťahajúc za sebou jej najmladšiu dcéru.

"Nechcem sa vypytovať, zlatko, viem, že som toho urobila už dosť, ale chcem vedieť, či si v poriadku?" Znepokojene na mňa hľadela, tak trochu ako sa na mňa zvykla dívať moja mama, keď som bola na strednej.

"Samozrejme , že som v poriadku." Vystrúhala som falošný úsmev. Potriasla hlavou a pozrela sa dole na malú, ktorá sa držala jej sukne.

"Chcela som povedať, nuž, vyzeral veľmi nahnevaný a..a počula som veci a mám obavy," pozrela naspäť na dcéru a cenzurovala ju pred ďalšími slovami," že urobí niečo, čo bude ľutovať."

Zahryzla som si do pery. Sakra na toto som nemyslela. Zayn mal tendenciu správať sa násilne, keď bol nahnevaný, ale často to neľutoval. Samozrejme od vtedy, čo som tá, ktorá s ním žije si ja odnesiem koniec jeho násilných nálad.

"Nebojím sa ho." Zaklamala som. Mohla som povedať, že mi Zaynova mama neuverila, ale v prítomnosti Saffy ma do ničoho netlačila. Jemne som im zakývala a otočila sa na päte.

Zastavila som vozík rovno pri aute. Bolo zamknuté, takže som hádala, že tu budem trčať, kým sa Zayn neobjaví.

Zachytila som závan známej vône a poobzerala som sa dookola, kým som nezbadala oblak dymu vychádzajúceho z rohu obchodu. Rozhodujúc sa, či je bezpečné nechať plný vozík vedľa Zaynovho auta( ktorého ešpézetka hovorila MALIK), vyšla som smerom k dymu, nasledujúc moje tušenie.

"Vieš ako sa cítim ohľadom fajčenia." Povedala som jemne. Jeho tmavé oči sa ma mňa pozreli, ale neurobil žiaden pohyb, aby odhodil cigaretu, ktorú držal medzi prstami.

"Ty vieš ako mizerne sa cítim ohľadom mojej mamy a nezastavilo ťa to od toho, aby si sa do tej veci starala." Odpovedal, jeho hlas bol nižší a chrapľavejší než zvyčajne.

"Nechcela som ťa rozrušiť, len som sa kvôli nej cítila zle." Zayn sa uškrnul nad mojimi slovami a hodil ohorok jeho cigarety na betón a uhasil ho špičkou topánky.

"Vieš veľmi dobre, čo si urobila, Zlatko." Kráčal preč odo mňa, nechávajúc ma tam stáť. Vypustila som podráždený povzdych a vydala sa za ním.

"Zayn." Zavolala som naňho. Keď som k nemu prišla, plnil kufor taškami s nákupom. Potom silno strčil do košíka a odstrčil ho od auta, nevracajúc ho späť k ostatným.

Monster Inside Him (Zayn Malik)Onde histórias criam vida. Descubra agora