Chichotala som sa. Neustále ma držal pod ním.Ani raz neopustili jeho pery moju pokožku."Zayn.." Zašepkala som a snažila sa odpútať jeho pozornosť. Pozeral sa na mňa s čiernymi očami a konečne sa trochu vzdialil.
"Som teraz strašidelný?" Spýtal sa ma. Snažil sa byť šialený, v skutočnosti sa mu to darí výborne.
"Oh, áno. Si strašidelný. Si veľmi veľmi veľmi strašidelný." Sarkasticky som si ho doberala. Znovu zavrčal a pritisol si tvár k môjmu krku. Jeho horúci dych bol na mojom ramene. Cítila som ako zrýchlene dýchal. Moje ruky si našli cestu k jeho vlasom a trochu som mu ich rozstrapatila. Bola som šťastná, veľmi.
Jeho tmavé oči blúdili po mojom tele. Jeho prsty bežali pozdĺž lemu mojej košele. Pomaly vkĺzol rukami pod košeľu na moje holé brucho.
"Z - Zayn. " Zalapala som po dychu, náhle som mala strach z jeho tmavých očí.
Očami ma skoro prebodol. NO neprestával rukami putovať po mojom tele až nakoniec mi vyzliekol košeľu.
"Zlatko, uvedomil som si, že sme nikdy spolu neboli tak intímne... Ja som ti len kradol bozky. Ešte sme sa ani poriadne nemaznali. " Zašepkal hrubo, jeho hlas bol chrapľavý a mäkký súčasne, oči mal žiadostivé.
Poklepkala som mu po hlave.
"Harry, Claire a Niall sú vo vedľajšej miestnosti , Zayn." Uškrnul sa na mňa a zložil ruky z môjho brucha . Stiahol sa späť ku mne, vznášajúc sa nado mnou a lakťami sa podopieral. Perami prešiel ku môjmu uchu a jemne do neho zahryzol.
"To je tá zábava ... nebezpečenstvo ... "
"Zayn , nie . " Povedala som. Spozornel a pozrel na mňa s prísnym pohľadom v očiach.
"Ži trochu , Zlatko." Vyzval ma , jeho oči sa leskli, snaží sa ma vyprovokovať .
"Zayn, nie. Nemysli si, že ťa znovu nebudem kopať. Nemám s tým problém." Vyhrážala som sa tichým hlasom. Prevrátil očami a frustrovane povzdychol.
"Blbé ženy ... " zamrmlal si popod nos, keď sa zdvihol odo mňa a padol dole vedľa mňa na posteľ. Oprela som sa a pozrela sa na neho .
"Idem sa uistiť, že chlapci nemajú nič zlomené a že Harry neznásilnil Claire." Zašepkala som, pobozkala ho na nos a provokujúco a opustila miestnosť.
Počula som ako šomre nejaké vulgarizmy na moju adresu, keď som odišla. Nemohla som si pomôcť, ale musela som sa usmiať.
"No dobre, nezničili ste nič." Zamrmlala som uznanlivo, keď som šla späť do televíznej miestnosti . Claire sa pozrela na mňa pohľadom, že konečne nie je v presile gangu a že konečne som prišla.
"Nie nič sme nezničili len preto, že sme si mysleli, že budeme počuť vaše pichanie." Odpovedal Harry nedbalo.
Začervenala som sa a pozrel sa preč od neho.
"Tak dobre, " prehovoril Zayn za mnou, "Tweedle - hlúpy a Tweedle - hlúpejší, vypadnite z bytu mojej priateľky." Začal Zayn a Harry s Niallom sa postavili zo zeme.
"Mám schôdzku tak ako tak, uvidíme sa neskôr." Zamumlal Harry. Zayn prevrátil očami.
"Teraz?" Spýtal sa neveriacky .
"Mmhmm . "
"S kým?"
"Dve šťastné dámy menom whiskey a škótska." Odpovedal Harry. Niall vybuchol smiechom a ani Claire nemohla potlačiť úsmev. Zaynovi sa to na druhej strane smiešne nezdalo.
YOU ARE READING
Monster Inside Him (Zayn Malik)
FanfictionHannah je občanka USA, ktorá navštevuje Univerzitu v Londýne a upúta (nie práve s nadšením) pozornosť člena najobávanejšieho gangu v Londýne - Zayna Malika. [POZOR: Príbeh obsahuje násilie a nadávky]