"A čarovná víla povedala princovi a princeznej, že budú žiť spolu šťastne navždy. Koniec. " Zatvorila som knihu pre deti a položila som ju na zem vedľa mojej postele.
"Ďalšiu!" Žiadala moja páťročná sestra Kristen. Povzdychla som si a postavila som sa z postele.
"Najskôr sa pokús zaspať. Ďalšiu ti prečítam, keď nebudeš vedieť zaspať láska." Zašepkala som a pobozkala som ju na čelo.
"Láska?" Spýtala sa ma s hlavou naklonenou do strany. Predstierala som, že necítim, ako sa mi červeň valí do líc a iba som prikývla.
"Áno, prepáč. Myslím, že som to pochytila z Londýna." Mykla som plecami. Nechcela som z toho robiť cirkus.
"Keď budem taká veľká ako ty, chcela by som ísť do Londýna!" Prehlásila.
"Nie. Nedovolím ti to." Vypľula som na ňu znejúc tvrdšie ako som chcela.
"Prečo?"
Pretože nechcem, aby si sa zaplietla do pouličného gangu len preto, aby si sa zamilovala do násilníckeho vodcu, ktorý ťa nakoniec donúti odísť po tom, ako ťa jeho nepriateľ unesie a znásilní.
"Pretože potom by si bola odo mňa veľmi ďaleko." Smutne som sa na ňu usmiala, keď som jej zhasla svetlo v jej nepríjemne rúžovej izbe.
Zišla som dole po schodoch a zvalila som sa a gauč vedľa Dávida, ktorý držal v náručí môjho osemročného spiaceho brata Frankieho.
"Nemala by si sa chystať na rande?" Spýtal sa ma Dávid, kým sťahoval dole zvuk na televízori. Počula som otca, ako na to niečo zahundral, no nerobil z toho veľkú vedu.
Rande s Willom nebolo zlé, len nebolo dobré. O nič sa nesnažil a napriek tomu, že sa so mnou snažil viesť milú konverzáciu, nemohol ignorovať to napätie a trápnosť, ktorá sa niesla vzduchom.
Dva týždne po tom som bola na ďalších troch rande. Derek, Isaac a Joshua. Všetci to boli milý chalani, no ani jednomu z nich sa nepodarilo prinútiť ma otvoriť sa im.
Vlastne je to vtipné - Dávid kedysi strašil každého chalana, ktorého som priviedla domov, kým som bola na strednej. Tak veľmi ma to rozčuľovalo. No posledných pár týždňov robil presný opak. V podstate zoraďoval všetkých jeho slobodných kamarátov, aby so mnou išli von. Čokoľvek, čo by mi pomohlo preniesť sa cez Zayna.
A ako sa ukázalo, to ma tak skurvene vytáčalo tiež.
"Nechcem ísť." Fňukala som ako dieťa.
"Posledný tento týždeň, sľubujem." Prosil. Viem, že len chcel, aby som sa cítila lepšie, no táto vec s rande na slepo nebol práve najlepší spôsob, ako to docieliť. Ak by som sa z toho aj niekedy dostala, chcelo by to čas. Tlačenie ma do vzťahu s inými chalanmi tomu nijako nepomôže.
"Neviem ani jeho meno." Vzdala som sa neochotne.
"Ricky."
"Ricky?" Uškrnula som sa. "To je tak idiotské meno." David ma šťuchol a pozrel na mňa varovným pohľadom.
"On spí, Dávid." Poukázala som na spiaceho brata. Znova sa zapol režim "staršieho brata" keď sa snažil položiť ruky na uši nášho mladšieho súrodenca, aby ho ušetril od sprostých slov, pre ktoré som tak známa.
"A naviac, idiot nie je sprosté slovo."
"Bola by som radšej, keby žiadne z mojich detí nepoužívalo toto slovo, zlatko." Pridal sa ženský hlas. Otočila som hlavou tak rýchlo až to zabolelo, no bola som príliš roztržitá,aby som tomu venovala pozornosť.
YOU ARE READING
Monster Inside Him (Zayn Malik)
FanfictionHannah je občanka USA, ktorá navštevuje Univerzitu v Londýne a upúta (nie práve s nadšením) pozornosť člena najobávanejšieho gangu v Londýne - Zayna Malika. [POZOR: Príbeh obsahuje násilie a nadávky]