When I look into your eyesIt's like watching the night sky
Or a beautiful sunrise
Well, there's so much they hold
And just like them old stars
I see that you've come so far
To be right where you are
How old is your soul?
Počula som ten najúžasnejší hlas spievať. V celej tej temnosti bol tento hlas pre mňa ako svetlo. Musí to byť anjelsky hlas, pretože som ho nikdy predtým nepočula.
Well, I won't give up on us
Even if the skies get rough
I'm giving you all my love
I'm still looking up
Áno. Musí to byť jedine anjel. Žiadna kreatúra by nebola schopná spievať tak krásne. Ten hlas sa mi veľmi dobre počúval. Bol príjemný a jemný. Chcela som sa smiať a osloviť nejako toho anjela, ale bola som obkolesená tmou a čo i len pohyb mi spôsoboval neskutočnú bolesť.
And when you're needing your space
To do some navigating
I'll be here patiently waiting
To see what you find
Ten anjelsky hlas bol čoraz bližšie a bližšie. Môj nos naplnila známa vôňa lesa a pach cigariet mi zas pripomínal niekoho dôležitého.
'Cause even the stars they burn
Some even fall to the earth
We've got a lot to learn
God knows we're worth it
No, I won't give up
Ten anjel ma pobozkal na líce predtým než jeho hlas a prítomnosť zmizla.
Snažila som sa volať na neho, aby mi pomohol. Aby mi pomohol zbaviť sa tej bolesti, ale ani hlások nevyšiel z mojich úst. Jediná vec, ktorú som bola schopná spraviť bolo stisnúť hocičo, čo som mala v ruke, aspoň trochu. Počula som zalapanie po dychu od anjela, ale nemohla som sa ho držať dlhšie, pretože ma pohltila temnota.
Stále som nemohla vkĺznuť do bezvedomia ako som chcela. Zasekávala som sa v tme, v temnote... Mohla som len počúvať zvuky okolo mňa, ale nikto, dokonca ani ten anjel, nemohol počuť moje výkriky bolesti a zúfalstva.
"Prosím," Zašepkala som. Cítila som horúce slzy v mojich očiach, keď som sa natiahla po niekoho. Ale nikto, nikto tu nebol.
Až neskôr som konečne mohla vidieť svetlo v tej temnote. Moje oči zúfalo niečo hľadali v jasnom svetle, ale jediné čo som videla bola biela. Moje oči sa spamätávali z toho svetla, až kým sa neprispôsobili tej jasnosti.
"Kurva." Zastonala som. Moje oči skenovali izbu pre Zayna. Posledná vec, ktorú som si mohla pamätať je ako ma drží v náručí. Má ma v náručí. Prišiel si po mňa. Vedela som to. Vedela.
"Ako sa cítiš?" Spýtal sa ma známy ženský hlas. Predtým ako som mohla odpovedať sa jej chladné prsty dotkli môjho čela. Pocit paniky mi explodoval v hrudi a moje inštinkty sa nakopli, keď som Eleanor buchla po ruke a schúlila sa na matraci.
"Hannah, Zlatíčko, to som ja." Eleanor sa znepokojene pozrela.
"Nedotýkaj sa ma." Zašepkala som. Vytiahla som si deku až k lícam, ukrývajúc svoje telo pred ňou. Tieň bolesti prebehol Eleanor po tvári. Ustúpila o krok od postele a ruky zdvihla hore na znak kapitulácie.
YOU ARE READING
Monster Inside Him (Zayn Malik)
FanfictionHannah je občanka USA, ktorá navštevuje Univerzitu v Londýne a upúta (nie práve s nadšením) pozornosť člena najobávanejšieho gangu v Londýne - Zayna Malika. [POZOR: Príbeh obsahuje násilie a nadávky]