49 - Moving on

1.7K 55 7
                                    

Sprostý, skurvený, pojebaný idiot, debil, zkurvysyn.....
Prechádzala som všetkými slovami vo svojom slovníku, ktoré by mohli opísať Zayna.
Za menej ako 24 hodín sa somnou rozišiel, poprosil Eleanor, aby ma zbalila a posadil ma na lietadlo. Áno, na lietadlo. Pozerala som sa cez malé okno na nekonečne modrý Atlantik. Koľkokrát som snívala o tom, že utečiem? Koľkokrát som chcela odísť a opustiť ho? Koľkokrát som vlastne snívala o tom, že mu ujdem? Teraz sa to všetko deje. A ja sa chcem vrátiť späť.

Zayn je urážlivý idiot ktorý potrebuje  kontrolovať všetko a všetkých. Je posadnutý a nenávidí, keď sa musí o čokoľvek deliť od jeho zázemia v gangu po jeho ženy. Je to obávaný muž známy pre jeho násilie po celom Londýne. Ľuďom spôsoboval bolesť a utrpenie bez toho, aby o tom vôbec premýšľal. No napriek tomu ako hrozne to znie, milovala som ho.

Milovala som to, ako sa somnou hádal. Áno, urážal ma, ale ja som mu to vždy dokázala vrátiť. Nezmierila som sa s jeho sračkami. Milovala som to, ako sa o mňa staral, varil mi pretože ja som to nevedela. Milovala som to, ako ma držal, keď sa nikto nepozeral. Milovala som to, ako sa dokázal zmeniť na sladkého a starostlivého gentlemana za zatvorenými dverami. Milovala som spôsob, akým sa namňa pozeral.

Dokonca aj keď sme prežívali tú najhoršiu hádku, neprestal sa namňa pozerať s úctou.
Miloval ma.
A teraz ma opustil.

No, v podstate ja opúšťam jeho, ale on ma prinútil. Doslova. Vlastne ma strčil do auta z nášho domu. Musel zamknúť dvere aby sa uistil, že neujdem. Odniesol ma do lietadla, posadil ma na miesto, zapol mi pás a pobozkal ma na čelo.

Ostatní pasažieri už sedeli na svojich miestach. Nedokážem si predstaviť strach ktorý museli cítiť, keď videli Zayna a jeho dievča kráčať chodbou v lietadle. Zayn zaparkoval priamo pred terminálom. Myslím že som skoro zabudla že Zayn Malik je Zayn Malik. Skoro som zabudla na to, akú obrovskú moc má nad týmito ľuďmi. Takže si len tak preskočil kontrolu.
Hlúpy idiot.

Lúčenia sú vždy najťažšie. Ja som sa, prekvapujúco, ťažko lúčila s rodinou, do ktorej som bola začlenená.

Lúčenie s Eleanor bolo celé o slzách a objatiach a plači a o ďalších slzách, až kým nás Louis a Zayn museli od seba oddeliť.

Louis ma slabo objal hovoriac: "Budeš mi chýbať, o tom niet pochýb. Dúfam, že sa ti bude dariť." Dal mi jemnú pusu na líce a otočil sa späť k Eleanor, aby ju upokojil. Liam ma slabo objal.

Zo všetkých chalanov som ho poznala najmenej. Tak ako Zayn, aj on dovolil, aby Daniel odišla kvôli jej bezpečiu. Jediný rozdiel bol, že ona odišla sama.

Niall ma pohltil v rýchlom objatí a zamumlal niečo o tom, že teraz tu bude nuda.
"Bez teba tu teraz bude sakra veľká nuda." Myslím, že to povedal.

Harry otvoril náruč na objatie, no mojou odpoveďou bol vztýčený prostredník. To, samozrejme, spôsobilo hádku medzi nami dvomi.

"Vážne? Už ťa nikdy viac neuvidím a ty to chceš takto skončiť? Zayn myslím, že tá zlá štetka sa znova vrátila." Odfrkol.
Prevrátila som oči a vystrčila som druhý prostredník.

"Jebať ťa Harry. Ľudia ako ty majú v pekle vyhradené miesto."
"Tak v tom prípade ti budem držať miesto vedľa mňa." Žmurkol namňa.
Zayn sa po mňa musel načiahnuť, keď som mu chcela skočiť po krku. Snažila som sa ho od seba odstrčiť, aby som sa mohla vrhnúť na Harryho, no Zayn bol príliš silný.


"Toto ešte neskončilo!" Zakričala som na neho, kým sa ma Zayn snažil strčiť do dverí.

Monster Inside Him (Zayn Malik)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن