44. časť - Nightmare

1.6K 66 6
                                    

Unesená.

Skurvene unesená.

Niekto ma uniesol. Kto to do riti urobil? Cítim sa akoby som bola vo filme alebo niekde podobne, pretože normálne vás neunesú. Správne? Myslím.

Sedela som v mojej izbe, nadávajúc na Zayna, ako obyčajne, a nejaký idiot sa objavil za mnou. Vošiel predtým ako ja, takže sa skryl niekde v izbe, pokiaľ pre neho nebolo bezpečné vyjsť a dostať ma. Nemohla som ani kričať, pretože ten idiot mi zakryl ústa, keď ma schmatol.

Boli s ním ešte dvaja muži. Rozhádzali moju izbu, takže Zayn nespraví žiadnu chybu. V sekunde ako vojde bude vedieť, čo sa stalo.

Tí idioti ma nejako vyniesli cez okno a dole ulicou bez akéhokoľvek zvuku. Dokonca si ani nepamätám ako to dokázali. Myslím tým, kto vezme 61 kilové dievča von z apartmánu (bez rebríka alebo požiarneho schodiska) a do dodávky bez akéhokoľvek skurveného zvuku?

Je to vôbec možné?

Zjavne hej.

Obúchali ma, keď sa ma snažili dostať do dodávky. Vyzeralo to akoby som bola priveľmi tvrdohlavá. Nuž, títo idioti si budú musieť zvyknúť. Ak si mysleli, že dostať ma do dodávky bolo ťažké, tak potom ich čaká nepríjemné prekvapenie.

"VSTÁVAJ!" Niekto mi kopol do boku a tak som sa párkrát pretočila. Vydala som patetické zastonanie a zaprela som sa do kolien.

"Postav sa." Hľadela som na tieň muža, ktorý sa nado mnou týčil, ale spravila som to, čo mi kázal a postavila som sa na chodidlá. Pristúpil bližšie, prinášajúc so sebou nechutný zápach. Pach cigariet a alkoholu sa rozvíril okolo mňa, keď sa sklonil, aby sa mi díval do očí.

Zayn voňal ako cigarety. Ale vždy mal nejaký druh drevnatej, mužnej vône zmixovanej s cigaretami s podtónom kolínskej. Tento muž páchol tiež silno po cigaretách, plus bol silno cítiť alkoholom. A miesto kolínskej, smrdel po B.O.

Príjemné.

"Ty musíš byť Hannah Olson." Prehovoril sebavedomo hlbokým hlasom. Ustúpila som od neho, aby som sa ne neho mohla lepšie pozrieť.

Nikdy predtým som toho chlapa nevidela. Bola som si tým istá. Vedela som, že by som si pamätala jeho jazvy a prenikavé čierne oči.

"Čo sa deje, drahá? Bojíš sa?" Posmieval sa, hlasno a nepríjemne sa smejúc. Odfrkla som si nad jeho komentárom, moja pýcha sa znova ozvala.

"Prosím ťa. Zvládla som horších mužov než si ty." Teda, zvládla som Zayna a jeho temnotu, takže tento muž bude ako prechádzka ružovým parkom.

Hlava sa mi vytočila do strany, keď sa jeho dlaň hrubo stretla s mojím lícom. Nevydala som ani náznak náreku. Áno, bolelo to ako sviňa, cítila som bolesť. Ale nebolo to nič v porovnaní s bolesťou, ktorú som cítila už predtým. Nič sa nevyrovná tomu, čo mi urobil Zayn.

"To si myslíš, ale zlatko, ja som tvoja najhoršia nočná mora." Zavrčal. Trpko som sa zasmiala.

"Príliš zlé, moja najhoršia nočná mora udiera ako baba." Moje ústa zase neposlúchli mozog. Rozmýšľala som, sakra, tento chlap to myslí vážne, ale miesto toho, aby som bola kľudná som ho urazila. Bola som už na hrane.

"Prepáč?" Vyštekol. Mala som sa ospravedlniť a uhrať to, ale urobila som to? Jasné, že nie. Som Hannah Olson a z nejakého skurveného dôvodu som nemohla držať hubu.

"Kokcem? Ty. Udieraš. Ako. Baba." A potom som bola na zemi. Odstrčil ma na betón a dvakrát ma silno kopol do brucha. Cítila som ako sa vo mne niečo roztrhlo a okamžite som sa skrčila do klbka, aby som si ochránila dôležité orgány. Kopol ma do chrbta, udierajúc moju chrbticu a posielajúc silnú bolesť cez celý môj chrbát.

Monster Inside Him (Zayn Malik)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang