Ik word wakker en kijk op de wekker. Shit! 10:00 ik heb me veslapen! Ik zet mijn telefoon aan, terwijl hij opstart kleed ik me snel om. Ik kijk op mijn scherm. Er staat: zondag 7 juni. Oh oepsie! Ik heb me helemaal niet verslapen. Rustig loop ik naar beneden en maak een ontbijtje klaar. Ik ga voor de tv zitten.
Als ik mijn ontbijt op heb loop ik naar boven, borstel mijn haar en poets mijn tanden. Ik pak mijn telefoon en lees alle appjes.
Maud: vandaag is de laatste training! Wie heeft er zin in?
Robin: ik!
Simon: ik ook maar ik ben wel een beetje zenuwachtig..
Kim: dat hoeft niet Siem! We zijn een team!
Bart: goed gezegd Kim!
Maud: Levi helpt ons dus er kan niets gebeuren!
Liv: tenzij Levi stiekem een vampier is! Haha!
Robin: Liv dit is een serieus gesprek ;)
Liv: sorry!
Maud: Haha
Bart: Haha
Dit was tijdens de date. Vandaar dat Thomas ook niets heeft gezegd. Ik kijk naar mijn gesprek met Liv, 5 berichten.
Liv: heeii
Liv: Hoe was de date?
Liv: hebben jullie gezoend?
Liv: omg! Robin appt me!
Liv: ik hoor het morgen wel truste!Ik: heeii! Het wad geweldig! Hij was zo lief voor me! Nee niet gezoend maar het is wel officieel aan tussen mij en Thomas!
Dan zie ik dat ik nog een appje heb.
Thomas: Heei schat! De date was geweldig! Ik ben zo blij dat het officieel aan is! Ik hou van je! Ik ben blij dat ik je vandaag weer zie! XXX je Thomas
Ik moet lachen! Hij is zo lief! Snel app ik hem terug.
Ik: hoi! Het was super! Ik heb onwijs genoten! Ik ben er ook super blij mee! Ja tot strakjes!
XXX Amber
Ps. Je kan super lekker koken :pIk leg mijn telefoon aan de kant. Vandaag gaan Thomas en ik het aan de rest vertellen. Ik ben best zenuwachtig, maar met Thomas en Liv hoeft dat helemaal niet. De anderen vinden het waarschijnlijk super leuk en zijn hartstikke blij voor ons.
Vandaag hebben we ook onze laatste training. Dan word er ook beslist wanneer we onze eerste opdracht krijgen, àls we die krijgen.Ik loop naar boven. Snel kijk ik of ik alles heb. Dan ga ik naar de onderwereld.
Ik loop de school binnen en zie Kim, Robin, Simon, Maud en Thomas al staan. Ik sein naar Thomas dat hij gewoon moet doen en dat we ze het allemaal tegelijk vertellen. Hij knikt. Gelukkig hij begrijpt me! Ik ga bij het groepje staan. Simon is erg gespannen, dat zie je aan alles. Ik glimlach. Kim ziet het. 'Wat lach je Amber?' Vraagt ze. 'Niks binnenpretje.' Zeg ik met een knipoog. Maud wijst naar de deur. Ik draai me om en ik zie dat Bart en Liv de school binnenlopen. Liv knikt naar Thomas. Ik sein dat ze moet doen alsof ze van niks weet. Liv en Bart komen bij ons staan. We kletsen nog wat voor de training begint.
Als het tijd is lopen we naar lokaal 076. Levi zit al op ons te wachten. We moeten in een kring zitten. Ik zit naast Simon en Thomas. 'Dit is niet echt een training. Vandaag laat ik jullie los. Daarmee bedoel ik dat ik jullie geen les meer geef en jullie niet meer heel vaak naar de onderwereld hoeven. Jullie zijn hier wel altijd welkom voor extra trainingen waardoor je nog beter word. Als er iets is kan altijd bij mij langs. Jullie beheersen jullie krachten ook heel goed dus in principe hebben jullie mij niet meer nodig.' Hij vertelt nog het een en het ander en dan is de "training" al afgelopen.We lopen het lokaal uit. 'Ik moet jullie iets vertellen. Nou ja, wij moeten jullie iets vertellen.' Verbetert Thomas zich zelf. De rest luistert stil naar wat komen gaat. 'Gisteren waren Thomas en ik op date en nu hebben we, nou ja, verkering.' Zeg ik. 'Gefeliciteerd!' Roept iedereen. 'Super leuk!' Roept Kim. 'Jullie passen goed bij elkaar!' Zegt Simon. We kletsen nog wat Door en uiteindelijk gaat iedereen naar de mensheid.
Het was weer een zinvolle maar lange dag. Ik kleed me om en kruip mijn bed in.
------------------
Heei! Wat vinden jullie er tot nu toe van? Ik heb meer dan 100 reads! Heel erg bedankt daarvoor! En dat terwijl ik nog niet eens een weekje bezig ben! Hou van jullie!
XXX
JE LEEST
Dhampiers?! (Voltooid)
Про вампировAmber komt terecht in de onderwereld waar ze de kans krijgt om dhampier te worden. Als dhampier is het de taak om de vampieren (die de mensen aan vallen) te verslaan en de mensheid te redden. Dit doet ze niet alleen, samen met haar groepje (Amber, L...