Snel trekt ze haar shirt weer aan. Ik kijk weg. Ik ga in bed liggen. Kim volgt mijn voorbeeld. 'Slaaplekker.' Zeg ik. 'Truste! Nogmaals bedankt dat ik hier mag blijven slapen.' 'Geen probleem.' Zeg ik. Kim draait zich om. Als ik zeker weet dat ze slaapt pak ik mijn telefoon. Yes Thomas is online!
Ik: schatje?
Thomas: Ja babeee?
Ik: Net deden Kim en ik onze pyjama's aan en haar armen en benen waren helemaal blauw, ze weet niet dat ik het gezien heb. Ik maak me echt zorgen...
Thomas: schatje toch, het komt goed! We komen er wel achter en als ze niks wil zeggen hoeven kunnen we ook niks doen. Ze moet ons in vertrouwen nemen, doet ze dat niet dan is het haar eigen schuld en kunnen we niets voor haar doen. Ik help je wel babe X
Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Hij is zo lief!
Ik: dankje lieverd! Je bent geweldig!!! XXX
Thomas: en nu moet je gaan slapen want het is al laat! Sleepwell darlin! XXXXXXXXXXX
Ik: Sleepwell! <3
Ik zet mijn mobiel uit en doe hem zachtjes aan de lader. Ik hoor Kim zachtjes snurken. Ik draai me om en denk aan Thomas. Langzaam val ik dan in slaap.
==========
Ik word wakker. Kim slaapt nog. Ik besluit om uit bed te gaan en een ontbijtje voor haar klaar te gaan maken. Ik doe wat eieren in de pan en doe er wat kaas en spek op. Als de eitjes goed zijn leg in ze op een boterham. Ik dek de tafel. Als ik klaar ben loop ik naar boven en maak Kim voorzichtig wakker. 'Slaapkopje, het is tijd om op te staan!' Zeg ik. Ze kreunt wat en doet daarna haar ogen open. Ze kijk me aan met slaperige ogen. 'Ik ga alvast, niet weer in slaap vallen hoor!' Zeg ik plagerig. Ik loop naar beneden en ga alvast aan tafel zitten. Ik hoor Kim naar beneden lopen. Ze komt de kamer binnen en gaat tegenover me zitten. We beginnen aan ons ontbijtje. Ondertussen zetten we via mijn laptop een film op.
Als we ons ontbijtje ophebben ruimen we de tafel af. De film is inmiddels afgelopen. 'Wil je douchen?' Vraag ik. 'Ja is goed!' 'Ik wacht beneden.' Kim loopt de kamer uit en ik plof op de bank met een boek.
Als Kim beneden komt is het mijn beurt. Ik loop naar boven en pak een skinny zwarte broek en een witte trui. Ik loop naar de badkamer en leg alles klaar. Ik kleed me uit en stap de douche in. Ik geniet van de heerlijke warme stralen die mijn lichaam laten ontspannen.
Na 10 minuten zet ik de douche uit. Ik trek mijn kleren aan en ik borstel mijn haar. Ik maak een hoge staart en loop naar beneden. Kim zit op de bank met een tijdschrift. Ik volg haar voorbeeld.Opeens horen we een raar en vervelend gepiep. Het blijft doorgaan en houdt niet op. Ik zet mijn glas weg en dan zie ik het. Het horloge!
JE LEEST
Dhampiers?! (Voltooid)
VampirosAmber komt terecht in de onderwereld waar ze de kans krijgt om dhampier te worden. Als dhampier is het de taak om de vampieren (die de mensen aan vallen) te verslaan en de mensheid te redden. Dit doet ze niet alleen, samen met haar groepje (Amber, L...