Hoofdstuk 48

33 9 8
                                    

Ik open mijn ogen en mis gelijk twee stevige armen om me heen. Ik draai me om en zie dat Thomas inderdaad niet in bed ligt. Ik stap uit bed en loop naar de badkamer. Zo slim als ik ben vergeet ik de deur open te doen, loop ik er tegen aan val ik met een harde knal op de grond.
Achter me hoor ik gelach en zie ik Thomas in de deuropening staan. Ik bloos en krabbel snel weer overeind.

'Lekker geslapen prinses?' Zegt hij terwijl hij lachend achter me aan loopt.

'Prima.' Antwoord ik als ik Thomas in een knuffel trek. Ik voel hoe hij glimlacht en verstop mijn hoofd in zijn shirt. Hij ruikt heerlijk naar mannen deo.

'Zullen we gaan ontbijten?' Vraagt hij lief. Ik maak me los uit de knuffel en grinnik.

'Eerst even naar de wc.' Zeg ik. Ik duw Thomas de badkamer uit en doe de deur op slot.

-

Thomas en ik lopen de trap af, de keuken in. Iedereen zit aan tafel behalve Kim en Sophie.

'Waar zijn Kim en Soph?' Vraagt Thomas.

'Soph?' Vraag in lachend.

'Ja Soph ja, Sophie is zo lang. Maar waar zijn ze?' Zegt Thomas lachend. Ik grinnik en kijk naar Bart die het woord neemt.

'Ze slapen nog denk ik. Ik heb ze niet gezien of gehoord.'

Ik haal mijn schouders op en ga aan tafel zitten. Ik moet ze nog vertellen van Kim, maar dat doe ik als ik voel dat dat het juiste moment is.

-

'Wat kunnen we doen?' Vraagt Liv. Bart, Maud en Simon zijn naar het park. Ze zullen straks wel terug zijn. We hebben nog niks van Kim en Sophie gehoord.

'We kunnen op de wii? We zijn met vier namelijk.' Stelt Thomas voor.

'Ja is goed maar welk spel?' Vraagt Robin. Liv kijkt mij aan en ik begin wild te knikken.

'Just Dance!' Roepen we tegelijk. Ik pak de afstandsbedieningen terwijl Liv het spel op start. Ik deel ze uit en begin te lachen als ik Thomas en Robin verbaasd zie kijken.

'Kom! Niet zo moeilijk doen! Liv en ik gaan wel eerst. Daarna jullie!'
Ze knikken en ploffen op de bank. Liv kiest Dark Horse en we beginnen de danspasjes na te doen. Allebei doen we alle pasjes goed en halen we vijf sterren. We geven elkaar een high five en draaien ons lachend om naar de jongens die met open mond naar ons kijken.

'Hoe dan?!' Roept Robin terwijl hij zijn armen in de lucht gooit. Liv springt op schoot.

'Oefenen!' Zegt ze terwijl de een kus op zijn wang drukt.

'Nu jullie!' Roep ik terwijl ik Thomas van de bank af trek. Thomas kiest Stitches van Shawn Mendes en ze beginnen te dansen. Liv en ik lachen ons dood. Ze doen alle pasjes uit het ritme en het ziet er super klungelig uit. Na het liedje draait Thomas zich verontwaardigd om.

'Zit je nou te lachen?' Vraagt hij uitdagend terwijl hij de wii afstandsbediening weg legt en dreigend naar me toe komt lopen.

'Ja dat deed ik ja!' Zeg ik lachend. Thomas rent op me af en begint me te kietelen.

'N-nee Thomas!' Roep ik lachend.

'Ik stop als je zegt dat ik de beste danser ooit ben!' Roept hij boven mijn gelach uit.

'J-je bent d-de hahahaha b-beste danser o-o-ooit!' Roep ik lachend. Thomas stopt gelukkig met kietelen, maar gaat nog niet van me af.

'Tho!' Ik trek een pruillipje en zet puppyogen op. Thomas ontwijkt mijn blik.

'Nouhou!' Roep ik lachend terwijl ik Thomas zachtjes sla. Maud, Simon en Bart komen de kamer in.

'Storen we?' Vraagt Bart met wiebelende wenkbrauwen.

'BART!' Roep ik lachend. Hij grinnikt en hangt zijn jas op aan de kapstok.

'Ik stop ermee. Ik kan het echt niet!' Zegt Robin. Ik grinnik.

'Ik stop ook!' Roept Thomas terwijl hij -eindelijk- van me af gaat.

'Ik ga nog door hoor!' Roept Liv.

'Ik doe mee!' Roept Maud terwijl ze de afstandsbediening van Thomas pakt.

-

Na vele dansje neem ik pauze.

'Pfoe! Ik stop even! Ik heb het bloedje heet. Ik ga Soph en Kim wel wakker maken.' Zeg ik terwijl ik mijn afstandsbediening weg leg. Maud klikt blij nog een liedje aan en samen met Bart, Simon en Liv doen ze nog een dansje. Ze hebben Simon en Bart zo ver gekregen om mee te doen.

Ik loop de trap op. Ik verbaas me dat ze nog slapen. Het is al twee uur 's middags.
Ik klop op de deur.

'Kimmie, Soph, kan ik binnen komen?' Vraag ik.

Geen reactie.

'Ik kom nu naar binnen.' Ik wacht nog even en open dan de deur.

WAT IS HIER GEBEURT?!

♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆

Wat denken jullie dat er is gebeurt?
Let me know!
X
Imke

Dhampiers?! (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu