Daar staat Thomas met rozen in zijn hand! Ik loop naar hem toe. Hij geeft me een knuffel. Het voelt fijn. Konden we maar eeuwig zo staan. We laten elkaar los. Hij geeft me de rozen. 'Ik hoop dat je er blij mee bent en dat je een fijne reis hebt gehad.' Ik pak de rozen aan. 'Super lief! Ja ik heb me prima vermaakt in de trein.' Lach ik. We lopen naar de auto. Hij doet het portier voor me open. 'Neem plaats.' Zegt hij, alsof hij een butler is. We lachen allebei. Thomas gaat achter het stuur zitten en start de auto. Hij zet de radio aan. Mijn lievelingsliedje staat op. 'Dit is mijn lievelingsliedje!' Roept hij boven de muziek uit. 'Mijne ook!' Roep ik terug. Hij zet de radio nog harder en we zingen allebei vrolijk mee.
Even later staan we voor zijn huis. We lopen maar binnen. In plaats van een deur naar de woonkamer hangt er een gordijntje. Thomas kijkt naar me en moet lachen. 'Tja, op een nuchtere avond liep ik door de deur heen en ik heb nog steeds geen nieuwe deur gekocht.' Ik moet lachen om zijn verhaal. We lopen door het gordijntje de woonkamer en keuken binnen. Het ziet er gezellig uit. 'Waar is het toilet?' Vraag ik. 'In de gang de enige deur.' Zegt hij terwijl hij het gordijntje aan de kant houdt zodat ik er langs kan. Ik sta in de gang en doe de enige deur die ik zie open. Wow! Op de muur, de deur en het plafond is allemaal geschreven met water vaste stift. Er is ook een giraf getekend. Er hangen zelfs foto's op de muur.
Als ik klaar ben loop ik terug naar de keuken. 'Hoe vind je mijn toilet?' Vraagt hij met een brede glimlach. 'Apart!' Antwoord ik lacherig. 'Iedereen die naar de wc gaat mag wat opschrijven. Sommige schrijven alleen hoi en andere maken er een heel kunstwerk van. Heb jij al wat opgeschreven?' 'Nee,' Zeg ik. 'Ik wist niet dat dat mocht.' Samen met Thomas lopen we naar de wc waar ik iets op de deur schrijf:Heei! Super leuk dat ik hier wat mag schrijven! Grappig bedacht!
XEven later zitten we aan tafel. Thomas heeft de hele dag in de keuken gestaan. Het eten was verrukkelijk! Thuis kook ik zelf omdat mijn ouders bijna altijd weg zijn. Ik kan echt niet zo goed koken als Thomas. 'Het was heerlijk! Heel goed gekookt!' Complimenteer ik hem. 'Dankje! Ik wilde iets speciaals doen voor je en ik hoop dat dat gelukt is.' 'Dat is zeker gelukt!' Zeg ik. We ruimen de tafel af en maken ons klaar voor de bioscoop. Omdat de bioscoop een paar straten verder weg is gaan we op de fiets. Ik zit achterop bij Thomas en ik sla mijn armen om zijn middel.
We lopen de bioscoop binnen. 'Naar welke film wil je?' Vraagt Thomas. 'Maakt mij niet uit, kies jij maar.' Zeg ik terug. We lopen naar de balie. Thomas koopt twee VIP plaatsen voor een romantische film. 'Kies maar wat je wil hebben ik betaal wel!' Zeg ik. 'Nee ik vroeg jou op date dus ik betaal.' Zegt hij met een knipoog. 'Weet je het zeker?' Vraag ik. 'Heel zeker.' Zegt hij.
Even later zitten we in de zaal. Er zijn alleen maar stelletjes. Als de film begint slaat Thomas een arm om me heen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Zo zitten we de hele film.De film is afgelopen en we zijn bijna in Breda. Thomas en ik zingen alle liedjes vol op mee. Hij kan goed zingen. Dan zet hij de radio uit. Via zijn telefoon zet hij een liedje op, het gaat over een jongen die verliefd is op een meisje. Hij zingt heel mooi mee. Ik ken de tekst niet. Ik luister naar Thomas. Voor ik het weet staan we voor mijn deur. Thomas stapt mee uit. Hij gaat tegen over me staan en pakt mijn handen. 'Het was leuk! Ik hoop dat we zoiets vaker kunnen doen?' 'Graag!' Hij geeft me een zacht kusje op mijn voorhoofd. Konden we maar eeuwig zo blijven staan! 'Ik wil je eigenlijk iets vragen...' Zegt Thomas. 'Wil je met me?' Mijn hart maakt een sprongetje van geluk. 'Ja!' Roep ik! Hij geeft me een kusje. 'Tot morgen schatje!' Zegt hij. 'Tot morgen!' Ik kijk hoe hij uit het zicht verdwijnt. Dan loop ik naar binnen. Ik kruip gelijk mijn bed in want ik ben best moe. Dit is de beste dag van mijn leven!
-------------------
Heei! Wat vinden jullie ervan? Laat een reactie achter! zou leuk zijn! Tips zijn altijd welkom!
XXXPs. Een vriendin van mij is bezig met een super leuk boek! Ze heet fredje_thg neem zeker even een kijkje, dat vind ze super leuk!
JE LEEST
Dhampiers?! (Voltooid)
VampiroAmber komt terecht in de onderwereld waar ze de kans krijgt om dhampier te worden. Als dhampier is het de taak om de vampieren (die de mensen aan vallen) te verslaan en de mensheid te redden. Dit doet ze niet alleen, samen met haar groepje (Amber, L...