Als ik langs een steegje kom zie ik iets wat ik liever niet had willen zien.
Boos loop ik het steegje in.
'Gast doe even normaal ofzo! Ga lekker iemand anders zoenen. Je blijft van haar af begrepen!' Roep ik boos tegen de jongen. Hij loopt dreigend naar me toe.
'Zo zo, pittige tante. Daar houd ik wel van.' Zegt hij grijnzend terwijl hij zijn handen op mijn heupen legt.
'Blijf met je tengels van me af!' Roep ik kwaad. Hij duwt me tegen de muur aan.
'Dat bepaal ik zelf wel.' Hij strijkt met zijn handen door mijn haar. Maud rent weg. Hopelijk belt ze de politie ofzo...
'Dat bepaal jij? Ik bepaal of je aan me mag zitten en dat is voor jou een dikke vette nee.'
'Meisje als ik jou was-'
'Dan zou je dit doen?' Onderbreek ik hem. Ik geef hem een knietje in zijn -je weet wel- en hij zakt in elkaar. Ik leg hem in de houdgreep.
'Ik ben dan wel een meisje, maar dat betekend niet dat ik zomaar over me heen laat lopen.' Zeg ik zelfverzekerd.
Liv, Kim en Maud komen het steegje in rennen. Nou ja, Liv rent en Maud en Kim strompelen er achter aan. Ik ben al lang blij dat Maud nuchter genoeg was om Liv te halen.
'Amber! Lukt het wel?' Roept Liv geschrokken.
'Amber? Sexy naam.' Zegt de jongen die zijn hoofd op tilt en me aan kijkt.
'Hou je bek viespeuk.' Zeg ik bot terwijl ik zijn gezicht tegen de grond aan duw.
'Liv, bel de politie ofzo, als ik niet optijd was had hij Maud iets aangedaan.' Bevel ik Liv. Ze knikt en pakt haar telefoon.
'Waarom denk je dat ik haar iets aan zou willen doen?' Vraagt de jongen.
'Omdat je een vieze pedofiel bent misschien?' Zeg ik bot. Er is echt iets mis met deze jongen.
'Kom op, ze is dronken en morgen weet ze er niks meer van. Laat me gewoon gaan.' Probeert hij.
'Zij is het misschien vergeten maar ik niet. En ik weet zeker dat je dit niet alleen bij Maud hebt geprobeerd.'
'Zou je dat willen dan?' Vraagt hij met een enge grijns.
'Wat?' Vraag ik geïrriteerd.
'Dat ik het ook bij jou zou proberen.' Zegt hij.
'Ik eet nog liever de poep van een olifant dan dat jij met je vieze tengels aan me zit.' Zeg ik nog botter dan eerst. Net als ik mijn zin heb uitgesproken komt Liv de hoek omlopen met twee politie agenten.
'Goed werk meiden! Deze jongen zoeken we al drie maanden! Elke week wordt er wel drie keer aangiften tegen hem gedaan! Goed dat jullie hem hier hebben gehouden.' Zegt de agent blij als ze de jongen oppakken.
'Geen moeite. Hij moet zijn verdiende straf uitzitten.' Zeg ik gemeen. De jongen zucht. Hij word opgetild en in het busje gezet. Als ze weg rijden zwaai ik gemeen naar de jongen. Klootzak.
'Zullen we naar het hotel gaan? Dan is de kans kleiner dat we tegen nog meer rare jongens tegen het lijf lopen.' Zegt Liv. Ik knik.
'Ik let op Maud, zorg jij dat Kim heel aamkomt?' Vraag ik lachend terwijl ik naar de twee dronken meisjes wijs. Liv lacht ook. Ik pak Maud's arm en sla hem om mijn nek als ondersteuning. Liv doet hetzelfde bij Kim en zo lopen we de straten over. Ons hotel is gelukkig dichtbij.
Na tien minuten komen we aan in ons hotel. Het was 5 minuten lopen maar met twee dronken meiden die steeds struikelen over hun eigen voeten ben je wel langer onderweg.
'Ik stel voor dat we de lift nemen. Anders valt er een van de twee van de trap en moeten we naar het ziekenhuis.' Zegt Liv. Ik grinnik en knik.
'Maud! Spring op mijn rug!' Zeg ik. Maud springt op mijn rug. Waarom had ik dit niet eerder bedacht?! Dan waren we veel minder lang onderweg! Ik druk op het knopje van de lift die gelukkig gelijk open gaat. We stappen naar binnen.
Als we uit de lift zijn lopen we naar onze kamers. Nou ja, Liv en ik lopen, Maud en Kim zitten op onze ruggen. Maud geeft me haar pasje en ik maak de kamer open. Ik zet Maud op het bed en Liv doet hetzelfde.
Ze gaan liggen en vallen gelijk in slaap.'Dan moeten wij ze maar omkleden. In deze kleren kunnen ze echt niet gaan slapen.' Zeg ik zuchtend.
'We laten hun ondergoed wel aan toch?' Vraagt Liv.
'Ja naruurlijk!' Roep ik lachend. Het maakt me niet uit of ze wakker worden. Hadden ze zich zelf maar moeten omkleden.
Voorzichtig verwisselen we hun feestkleding voor hun slaapkleding.
Als we klaar zijn en zelf dan ook eindelijk in ons bed liggen stuur ik nog een appje naar Thomas.
U: Heftige avond/nacht gehad... Maud en Kim dronken en Maud bijna gezoend door een pedofiel die al een tijdje gezocht werd. Eindelijk liggen we in bed. Vertel Bart maar niets over Maud, anders word hij alleen maar ongerust. Slaap lekker lieverd! Luff yaa! X
Ik zet mijn mobiel uit en leg hem in aan de lader. Ik zeg Liv nog welterusten en val dan in een diepe slaap.
♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆
Heei guys!
Vinden jullie het een leuk hoofdstuk?
Ik hoop het wel!
X
Imke
JE LEEST
Dhampiers?! (Voltooid)
VampireAmber komt terecht in de onderwereld waar ze de kans krijgt om dhampier te worden. Als dhampier is het de taak om de vampieren (die de mensen aan vallen) te verslaan en de mensheid te redden. Dit doet ze niet alleen, samen met haar groepje (Amber, L...