13 Vragen Tag!

66 9 14
                                    

Heei heei! Ik ben door Jenniferxfox genomineerd voor de 13 vragen tag! De tag gaat als volgt:

Er zijn 13 vragen die ik ga beantwoorden. Daarna tag ik 13 mensen en stel ik 13 vragen die zij moeten beantwoorden op hun profiel of in een boek. Deze mensen taggen weer 13 andere mensen en stellen weer 13 vragen en ga zo maar door!

Dus... Laten we maar beginnen!

1. Wat is je lievelingspizza?

Ik ga voor salami. Dat is gewoon goddelijk!

2. Oreo of Ben&Jerry's?

Wat doe je me aan?! Ik hou van allebei! Bestaat er Ben&Jerry's in oreo smaak? Want dan ga ik voor die! Anders ga ik voor Oreo denk ik... Of nee wacht! Toch Ben&Jerry's! Oke laat maar dit is hel!

3. Wat zijn je fandoms?

One Direction sowieso! Verder Little Mix en Shawn Mendes. Ik vind de muziek van andere ook heel erg goed maar ik ben niet echt fan ofzo...

4. Wat is je lievelingschips?

Paprika denk ik. Eigenlijk is het best gek want ik lust geen paprika maar wel paprika chips. Ben ik de enige die dit heeft?

5. Heb je ooit in je slaap gepraat?

Ja. Best vaak eigenlijk. Ik heb volgens een vriendin een keer een verhaal verteld over pindakaas. Ik kan me er niks van herinneren.

6. 9 + 10

19?

7. Wie was je eerste crush?

Haha goeie! Moet ik dat echt zeggen? Okay... Ik zat in groep 1 denk ik en ik had verkering met een jongen. Ik denk dat hij de eerste was die ik leuk vond. Niet echt een crush en de verkering stelde ook niet veel voor. Haha ik was een gek kind!

8. Wat vind je van lesbisch/homo huwelijken?

Goed! Die mensen kunnen er ook niets aan doen dat ze op een ander geslacht vallen dan de meeste mensen. Ik heb er ook veel respect voor. Ik vind dat die mensen ook gewoon gelukkig mogen zijn. Met wie, hoe, of wat maakt me niet uit. Als ze maar gelukkig zijn.

9. Ben je een meisje meisje of een jongens meisje?

Meisje meisje. Ik hou van rokjes en jurkjes en vind het leuk om met mijn haar bezig te zijn. Ik ben alleen geen meisje dat continu netjes is en in een tutu rond loopt ofzo. Ik heb daar in tegen soms wel een "stoere" kledingstyle.

10. Draag je make-up?

Ja. Meestal alleen een klein beetje mascara en soms een lipbalsem ofzo. Ik hou het vrij rustig. Haha!

11. Wie is je favoriete youtuber?

Heb je even? Furtjuh, Enzo Knol, Dagelijks Haadee, Croco Jill, Beautygloss, Ponkers, Britt Scholte, Teske, beautynezz, vlogglos... Ik ben er heel veel vergeten maar anders zouden we hier morgen nog zitten.

12. Televisie/Netflix/YouTube?

Moet ik hier tussen kiezen? Zo ja, YouTube. Deze gebruik ik het meest eigenlijk.

13. Wat zou je doen als wattpad binnen 1 uur eindigde?

Huilen! En screenshots maken van alle leuke boeken zodat ik ze alsnog kan lezen!

Dat waren de vragen alweer! Nu komt het moeilijkste! 13 mensen nomineren... Ik hoop dat ik het haal. Hier zijn ze:

frederique_

jasmijn_XD

FloortjeHoran

Ellentjexx

zoe10987654321

guuuusssjeeeeex

wondergirl101

kimxdana

rianne414

Ik ben tot 9 gekomen sorry... Ik heb een beetje tussen mijn volgers gekeken wie vaak voten en reageren op dit boek en die ook genomineerd. Of ik heb gewoon een random volger er uit gepikt als bedankje voor het volgen!

Hier komen mijn 13 vragen voor jullie:

1. Wat is je gekste gewoonte?
2. Welk vak vind je het minst leuk op school?
3. Wat is de liefste reactie die je ooit op een boek van je hebt gehad?
4. Wie is je favoriete wattpadder? (Schrijf je dat zo?)
5. Wat is je lievelingskleur?
6. Welke magische kracht zou je het liefste hebben?
7. Drie benen of twee neuzen?
8. Hoe ziet je droomjongen eruit?
9. Favoriete boek op wattpad?
10. Favoriete meiden/jongens naam?
11. Wat vind je van deze tag?
12. Glitter poepen of confetti boeren?
13. Wie is je favoriete BN'er?

Zo, dit waren mijn vragen alweer! Als je geen boek hebt waar je de tag in wilt zeggen mag je ook gewoon hier de antwoorden zetten! Veel succes!

Als je niet genomineerd bent vind ik het ook leuk als je je antwoorden achter laat!

Hopelijk vonden jullie het leuk! Willen jullie dat ik vaker een tag of challenge doe? Let me know!
X
Imke






Dhampiers?! (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu