Samen met Robin loop ik naar binnen en Liv kijkt ons verwachtingsvol aan. Ik grinnik om hoe ze kijkt. Het ziet er super grappig uit.
'Het is goed! We hebben geen ruzie meer!' Roep ik blij. Liv rent op ons af en trekt ons in een knuffel.
Thomas komt de kamer binnen en begint ook mee te knuffelen. En zo staan we uiteindelijk met zijn achten in een groepsknuffel.
'Waarom knuffelen we eigenlijk?' Vraagt Kim als ze los laat.
'Omdat de ruzie tussen Amber en Robin is opgelost!' Roept Liv hyper.
'Waar ging die ruzie eigenlijk over?' Vraagt Simon. Ik kijk naar Thomas en hij pakt mijn hand.
'Ik moet jullie wat vertellen.' We gaan op de bank zitten en iedereen kijkt mee aan. Ik haal diep adem en vertel wat er is gebeurt.
Als ik ben uitgepraat blijft het dodelijk stil. Ik kijk naar mijn handen.
'Amber hoe kon je zo dom zijn?!' Roept Simon. Ik voel tranen in mijn ogen branden. Niet hij ook al.'Sorry Am, zo bedoelde ik het niet maar beloof me dat je het nooit meer doet?' Ik knik snel. Simon staat op en geeft me knuffel. Al snel voel ik meer armen om ons heen, een groepsknuffel. Hier was ik echt aan toe.
'Wanneer ga je het aan Levi vertellen?' Vraagt Kim voorzichtig. Ik haal mijn schouders op.
'Als ik hem weer zie.' Antwoord ik simpel. Ik hoor Maus grinniken.
'Zullen we vanavond een meidenavond houden?' Vraagt Liv.
'Wat ben je van plan?' Vraagt Kim lachend.
'We gaan naar een schoonheidsallon en dan krijgen we een massage en maskertje en dat soort dingen en we kunnen in de sauna enzo!' Roept Liv enthousiast.
'Ik stem voor!' Roep ik vrolijk.
'Hé! En wij dan?!' Roept Thomas verontwaardigd.
'Jullie houden een mannenavond.' Zeg ik terwijl ik een kusje op zijn neus druk. Thomas zet een pruillipje en puppyogen op. Ik doe het zelfde en zie Thomas zuchten.
'Hier kan ik nooit tegen op.' mompeld hij. Ik grijns en loop met de meiden naar boven.
'Zullen we ons allemaal omkleden en onze spullen pakken en dan vertrekken?' Vraag Liv grijnzend. Ik grinnik.
'We kunnen beter eerst reserveren. Straks komen we daar aan en zit alles vol. Dat kan namelijk alleen bij ons gebeuren.' Zeg ik lachend. De meiden knikken.
'Ik pak mijn laptop wel.' Ik loop mijn kamer en en de meiden gaan op mijn bed zitten. Oké dat kan ook. Ik zet mijn laptop aan en ga naar Google. Ik zet mijn laptop op Liv's schoot en ze begint druk te typen en te surfen. Als Kim probeert mee te kijken draait ze zich om.
'Niet kijken. Ik ga reserveren en jullie mogen pas zien hoe het er uit ziet als we er zijn.' Zegt ze eigenwijs.
'Dat is gemeen!'
'Je weet hoe slecht Kim en ik tegen verrassingen kunnen!' Roepen Maud en Kim protesterend.
'Ja alsof ik er wel tegen kan.' Zeg ik sarcastisch. De meiden beginnen te lachen.
'Nou zeurkousen. Ik heb gereserveerd dus pak je spullen in. We gaan een nachtje weg. Vergeet je bikini niet!' Roept ze terwijl ze al weg loopt. Kim en Maud staan ook op en verdwijnen in hun kamer. Ik pak mijn koffer en stop er wat kleding in. Ik pak een van mijn honderden bikini's en prop die naast mijn kleding. Vervolgens loop ik naar de badkamer en bak mijn douche zeep en make-up en niet te vergeten mijn tandenborstel met tandpasta. Ik prop dit bij mijn andere spullen en kijk nog even na of ik niets vergeten ben. Als ik zeker weet dat ik alles heb loop ik naar beneden met mijn koffer. Ik zet hem op de gang en zie dat de andere meiden nog bezig zijn. Slome slakken.
Op de bank zitten de jongens een beetje te overleggen. Ik plof op Thomas' schoot en hij slaat zijn armen om me heen.
'Wat doen jullie?' Vraag ik nieuwsgierig. De jongens kijken elkaar grijnzend aan.
'Plannen maken voor onze jongensavond.' Zegt Simon met een valse grijns. Ik grinnik.
'Voor Thomas, Robin en Bart geen meisjes. Minstens één van jullie blijft nuchter en pas goed op jezelf. Als we thuiskomen is het hier net zoals toen we weggingen, en ik lijk nu net een moeder.' Dat laatste zeg ik lachend. De jongens lachen ook.
'Geen zorgen. Alles komt goed.' Stelt Robin me gerust.
'Ik let wel op Thomas voor je. Hij krijgt de kans niet eens om naar een meisje te kijken.' Zegt Bart lachend.
'Hé!' Roept Thomas verontwaardigd. Ik grinnik.
'Ik vertrouw je wel hoor. Geen zorgen.' Zeg ik terwijl ik een kus op zijn lippen druk.
'GET A ROOM!' Roept Simon terwijl hij met zijn handen zijn ogen bedekt.
'Oké. Kom je?' Vraag ik aan Thomas. Hij lacht en ik trek hem omhoog. We lopen hand in hand naar de keuken en ik hoor de jongens achter ons fluisteren.
'Die jongens zijn te makkelijk. Het is bijna zielig.' Zeg ik droog terwijl ik uit de la een reep Milka pak. Ik breek wat stukjes af en geef de helft aan Thomas.
'Beloof me dat je niet dronken wordt?' Vraag ik als ik mijn chocolade op heb. Thomas pakt mijn kin vast en tilt mijn kin op zodat ik in zijn ogen kijk. Zijn donker bruine ogen dringen zich in de mijne.
'Alles komt goed. Je kan me vertrouwen. We appen tussendoor nog, oké?' Ik knik en glimlach. Hij drukt zijn lippen op de mijne. Achter ons hoor ik gekuch.
'Zo ben je klaar om te gaan?' Vraagt Kim die grijnzend in de deuropening staat. Ik knik verlegen en voel een blos op mijn wangen ontstaan. Ik loop achter Kim aan naar de woonkamer en geef de jongens een afscheidsknuffel. Bij Thomas druk ik een snelle kus op zijn lippen en geef hem dan een lange knuffel. Het is maar één nachtje, maar elke nacht zonder je vriendje is anders. Gelukkig heb ik mijn allerbeste vriendinnen bij me.
♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆
Zoals jullie kunnen zien heb ik de cover verandert. Ik heb degene gekozen met de meeste stemmen. Dat is cover 1! Voor de mensen die geen zin hebben om nog te kijken welke cover 1 was zal ik hem even in de media zetten. In de media staat alleen de titel er niet helemaal op maar als het goed is op de cover zelf wel.
Nogmaals heel erg bedankt xTtimex !!!!!Ik heb ook nog iets minder nieuws...
Ik heb een writersblock. Dat wilt zeggen dat ik niet weet hoe ik verder moet. Als jullie ideetjes hebben laat het me weten want dan kan ik weer verder!
X
Imke
JE LEEST
Dhampiers?! (Voltooid)
VampirAmber komt terecht in de onderwereld waar ze de kans krijgt om dhampier te worden. Als dhampier is het de taak om de vampieren (die de mensen aan vallen) te verslaan en de mensheid te redden. Dit doet ze niet alleen, samen met haar groepje (Amber, L...