Heei guys!
Dit was het dan. Dhampiers is nu officieel ten einde. Hoe vonden jullie het? Ik ben zelf een beetje verbaasd over het feit dat ik mijn aller eerste boek heb uitgeschreven. Ik kan het niet geloven. Ik wil iedereen onwijs bedanken. Uit het aller diepste van mijn hart. Ja, ook jij die dit nu leest achter je scherm! Ik wil iedereen bedanken voor alle votes en leuke reacties! Een paar mensen verdienen een extra bedankje, hier komen ze!
frederique_ als eerste, omdat ik door haar wattpad heb leren kennen. Zonder haar was dit boek er nooit geweest. En ook bedankt voor alle keren dat je met me mee vierde dat ik een bepaald aantal lezers of votes had gehaald! Je bent een TOP vriendin!
jasmijn_XD omdat jij me hebt aangestoken met je vampierliefde. Zonder jou was ik nooit op dit idee gekomen. Jij hebt me ook altijd motivatie gegeven om verder te schrijven als ik geen inspiratie had. Thanks bestie!
MaryEl1403 omdat je gewoon super lief bent en je een geweldige vriendin bent!
zoe10987654321 jij was degene waardoor ik door ben gaan schrijven. Een lezer met leuke reacties, lieve complimentjes en goede tips. Je gaf me altijd energie om verder te gaan als ik even niet wist hoe ik verder moest schrijven. Bedankt voor alles.
TerrarianSara jij kan gewoon niet ontbreken! Elke week als ik update krijg ik bijna gelijk een lieve reactie van je! Je maakt me dan zo blij! Je hebt me dan ook regelmatig laten huilen van geluk omdat je reacties gewoon echt heel erg lief zijn! Bedankt voor al je lieve votes, reacties en het feit dat je er altijd voor me bent! Je bent mijn wattpad bestie geworden!
jelmerx en natuurlijk mijn andere beste vriend op wattpad! Je maakt me altijd zo blij! Je hebt mijn boek zelfs een keer gepromoot waarna ik opeens heel veel lezers erbij kreeg! Nogmaals heel erg bedankt daarvoor! Sowieso wil ik je bedanken voor alles. Je helpt me met alles en ik steun je door dik en dun. Je bent een super goede vriend!
Jenniferxfox wil ik gewoon bedanken omdat ze me altijd aan het lachen maakt omdat ze super grappig is!
Melliv wil ik bedanken omdat ze super lief zijn!
En als laatste maar zeker niet de minste marritgrevink ook jij bent een vriendin van me geworden! Je reacties maken me super blij!
Ik heb niet iedereen getagd, maar deze mensen zijn belangrijk geweest in de periode dat ik dit boek schreef. Elke lezer heeft een plekje in mijn hart en ik ben iedereen super dankbaar voor alles! Jullie zijn stuk voor stuk geweldig!
Dan zeg ik nu, voor de allerlaatste keer in dit boek,
X
Imke
JE LEEST
Dhampiers?! (Voltooid)
VampireAmber komt terecht in de onderwereld waar ze de kans krijgt om dhampier te worden. Als dhampier is het de taak om de vampieren (die de mensen aan vallen) te verslaan en de mensheid te redden. Dit doet ze niet alleen, samen met haar groepje (Amber, L...