Kapitel 71

78 3 0
                                    



🔝E M M A  P E R S P E K T I V🔝

I flera veckor kom Gustav till mitt jobb, varje måndagar och torsdagar efter hans fotbollsträning och beställde alltid samma rätt. Muffin med en frappe. Och alltid har jag försökt undvika honom då jag inte har lust att prata med han. "Emma, han
är här igen" sade Samuel till mig och jag suckade. "Nu får det vara nog" sad jag och gick ut till disken och såg den blonda killen i det tomma caféet. "Vad vill du mig?" Sade jag  tjurigt och korsade armarna över bröstet. "Jag vill inte att du ska vara någons förutom min. Du ska vara min och du ska lyda mig." Sade han arg och jag fnös till. "Aldrig" sade jag och han gick fort bakom disken och tog ett hårt tag om mina handleder och pressade mig mot väggen. " sluta vara så kaxig din lilla hora" sade han och slog mig på kinden med sin handflata. Samuel kom fort ut ur köket och kollade chockat på Gustav. "Vad i helvete tror du att du gör?!" Sade han och argsint och puttade undan Gustav från mig.

"Åh kom pojkvännen nu? Nej juste han är ju i USA. Är du otrogen mot han?" Sade han kaxigt och Samuel korsade armarna över bröstet. "Ett nej jag är inte hennes kille, jag är bög. Två, hon är inte otrogen mot han, han älskar henne och hon älskar honom. Deal with it." Sade han och puttade till Gustav som arg spände sina kökar. Jag tog ett försiktigt tag om mina smärtande handleder som sakta började bli blåa.

King Of The RadioWhere stories live. Discover now