Kapitel 74

81 3 0
                                    

🌟 C A T T I S P E R S P E K T I V🌟

Jag stod på Arlanda flygplats med min stora resväska samt ett handbagage i handen. Jag satt inne och väntade på resten då dem vart sena. "Hejdå gumman, ha det så roligt. Och glöm inte kondom" sade mamma och pussade min panna. "Mamma" suckade jag och hon skrattade. "Vill ju inte bli mormor riktigt än ju!" Sade hon och jag kollad med stora ögon på henne. "Mamma!" Sade jag och hon skrattade. "Ha det så kul och hälsa Felix!" Sade hon och gick mot utgången. Ibland är hon bara förmycket. Tänkte jag och slog mig ner på en bänk.

"Eyyo gulr!" Ropade en röst och jag vände blicken mot vänster och såg Alex komma. "GURL!" Ropade jag tillbaka och kramad som henne. Vi har är lite konstiga av oss men aja. "Har du med dig allt?" Frågade hon och jag nickade. "Och om jag har glömt nått kan jag bara låna nått från Felix eller er. Eller så köper jag det" sade jag och hon Nickade.

En halvtimme senare

Vi hade precis checkat in, och nu kollade vi lite på kläder mm. "Kom!" Sade Emma och drog med mig till en parfym avdelning. "Tänkte köpa något till Oscar men vet inte vad" sade hon och kollade på alla killparfymer. "Denna" sade jag enkelt och gav henne hans favorit parfym "kokorico?" Frågade hon och jag nickade. "Det är hans favvo men jag gillar den inte" "bara för att den luktar kokos?" Jag nickade och Emma skrattade. Jag kollade lite och hittade snart Versaces nya parfym. Jag tog en pappers remsa och sprutade lite på den. Jag viftade sedan biten så att den skulle torka. Jag luktade sedan och suckade.

Shit vad god, nästan godare än one million

Jag tog ett paket och gick bort till disken. "Jag tar denna tack." Sade jag och tjejen nickade. "Eftersom det är den nya får du en valfri parfym på köpet" sade hon glatt o H jag log. "Jag tar Ralph Louren två för tjejer." Sade jag utan att behöva kolla mig omkring. Hon nickade och tog fram en stor flaska och lade ner det i ett paket. "Och eftersom du är kund numer hundra idag får du även One Directions One moment kit" sade hon och slog in ett stort paket. Jag kollade chockat på henne.

"Wow" sade jag och hon skrattade, hon lade ner paketen i en påse och gav mig den. "Ha en trevlig resa" jag nickade och gick ut mot tjejerna som väntade på mig. "Vad mycket du köpte" sade Filippa och jag skrattade. "Egentligen köpte jag bara en parfym till Felix, men eftersom den var dem nyaste i hela butiken fick jag en parfym på köpet. Och sedan vart jag deras hundrade kund på hela dagen så jag fick ett one direction kit. " sade jag och dem skrattade. "Jävla lyckost" mumlade Emma och jag skrattade.

"Mjarå" svarade jag och vi skrattade. Vi begav oss bort mot väntrummet där vi skulle gå på planet. Jag tog ett kort på påsarna jag hade alla saker jag hade köpt. Jag lade expert filter och lade sedan ut den på insta.

En och en halv timma senare

Vi hade precis landat i London. Vilket vart mycket större än Arlanda. Det vart folk överallt. Vi begav oss mot ett litet fik för att äta nått
Snart vart vi i luften igen.

12 timmar senare

Efter tolv timmar i luften vart vi framme. Vi stod vid bandet och letade efter våra väskor. När vi hade fått med oss allt gick vi ut till själva platsen där alla möttes upp. Längre bort stod Katia och Sebastian med en lappa där det stod GURLS FROM SWEDEN

Jag log stort när jag såg dem. Vi gick fort fram till dem och kramad som dem. "Så nu ska vi till huset. Och jag antar att dem fortfarande sover. Men vi ska smyga in vi bakvägen och gömma er i deras rum i garderoberna. Ok?" Frågade Katia och vi nickade. Här i la är klockan någonstans vid åtta nio på morgonen.

Felix nu kommer jag

King Of The RadioWhere stories live. Discover now