🌘Cattis Perspektiv🌘
Dagen efter så gjorde vi inte så mycket, runt fyra tiden åkte jag och Oscar hem då vi båda var tvungna att plugga. "Så hur går det med Felix då?" Frågade han när vi satt på bussen. "Hur menar du?" Frågade jag och satte i ena hörluren i mitt öra och satte på musik. "Alla vet att ni inte gick på toa eller något. Ni hånglade säkert" sade han och ja kollade på han, "om det är så viktigt att veta, så ja vi hånglade" sade jag och han log, "jag ska ha femtio spänn utav Ogge" sjöng han och jag suckade. "Hur går det med Emma då?" Frågade ja och han ryckte på axlarna. "Väldigt bra just nu" sade han och ja nickade, "men bara så du vet, så ska du inte rusha fram med henne till något sexuellt. Hon är nämligen jävligt rädd att tappa oskulden" sade jag och han nickade, "hade inte tänkt ha sex med henne på ett bra tag ändå" sade han och ja nickade.
Vi gick av på våran hållplats och gick ner för backen till alla husen. "Men har du och Felix tänk att träffas själva någon gång?" Frågade Oscar och ja hummade, "har inte ens tänkt på det, men kan fråga honom" sade jag och han nickade. "Ja men vi syns la i skolan i övermorgon då" sade han och fortsatte till sitt hus och ja vinkade. Jag öppnade ytterdörren och slogs emot en vägg med lukten av mat. "Mina hundar kom tyst fram till mig och viftade glatt på svansarna, ända sedan vi flyttade har dem blivit jätte försiktiga. Jag klappade dem innan jag gick vidare in till köket där min mamma stor och lagade mat. "Hej" sade jag och gick och kollade vad det var för mat, "är du hemma? Trodde du skulle komma hem i morgon eller något" sade hon och vevade i spagettin. "Nej, det blev idag" sade jag och gick ut ur rummet och bort emot mitt. Jag öppnade garderoben och tog fram ett par svarta sweatpants och ett par trosor. Jag gick in emot badrummet och klädde av mig och satte på varmvattnet. Jag gick in under vattnet och sköljde min kropp.
Efter duschen rakade jag mina ben samt armhålorna, jag kollade mig i spegeln och tvättade ansiktet med tre olika krämer och en som jag smörjde in efter. Jag drog på mig mina kläder igen och gick in till mitt rum igen, jag kollade i spegeln och märkte att jag inte lämnade tillbaka Felix tröja. Jag bestämde för att ta en bild till instagram.
alexcattis smells good <3
Efter några minuter så kom den första liken in, jag log när jag såg vem det var, felixsandman har gillat ditt inlägg, jag satte mig vid mitt sminkbord och tog upp alla mina skolböcker då jag behövde plugga igen. "Catrin vi ska äta" ropade min mamma från köket och jag reste mig från stolen. Jag tog först en bild och lade ut på snap att alla skulle gilla och kommentera min bild. Jag slog mig ner vid köksbordet och började ta utav maten.
YOU ARE READING
King Of The Radio
RandomJAG SKRIVER DENNA BOKEN BARA FÖR SKOJS SKULL, EFTERSOM DET VAR ETT LITET SKÄMT JAG OCK MINA KOMPISAR HADE FÅR CA TVÅ PR SEDAN MEN JAG KÅNNER ATT JAG VILL FORTSÄTTA SKROVA FÖR MIN EGNA SKULL. SÅ NU VET NI VRF DEN ÄR SÅ DÅLIG. Vad händer när 3 tjejer...