🍉Cattis perspektiv🍉
Nästa morgon vaknade jag utav skrammel ute i köket. Jag vred mig om i sängen och tog min mobil, jag hade fått flera snaps sen igår. Jag låste upp och svarade alla, jag öppnade Felix snap som var en bild i spegeln med blixt i bara adidas byxor som satt lågt på hans höfter. 'Vill du komma till mig idag? Filippa skulle iväg så är själv :)' fy satan va snygg han är, jag tog en bild på min säng och ut i rummet, ' sure, kommer efter frukosten :)' skrev jag och skyndade mig upp ur sängen för att göra mig iordning. Jag tog fram ett par vita jeans och en vi röd stickad tröja. Jag gick in till badrummet och tvättade ansiktet, jag gick till köket där min mamma stod och plockade ur disken. "Godmorgon" sade jag och hon svarade, "Jag åker till Sandman sen" sade jag och hon kollade på mig, "men Filippa är väl i Borås?" Jag nickade och tuggade på min macka, "jag ska va med Felix" sade jag och hon nickade, "Ta det lugnt iallafall, gör inget som du kommer ångra" sade hon och jag kollade på henne. "Jag kommer inte ligga med honom, jag känner inte honom så bra att ja känner att ja kan ligga med honom och inte ångra det" sade jag och hon nickade, "bra, men jag åker till jobbet nu" sade hon och gick ut till hallen.
Efter min frukost så gick jag till toaletten och borstade tänderna, jag gick in till mitt rum och började smink mig lätt. Efter det så tog jag min bomber jacka och lade ner mobilladdare, hörlurar, busskort och tuggummi i fickorna. Jag gick ut till hallen och satte på mig mina adidas skor. Jag låste ytterdörren och bar mig av emot bussen, jag skickade en snap till Felix att jag var påväg, han tog en bild i spegeln och gjorde tummen upp. "Ursäkta, är det du som är vän med the fooo?" Frågade en tjej med två tjejer bakom sig som kanske var två år yngre än mig, dem kollade blygt på mig och jag log. "Ja det är nog jag" sade jag och dem log, jag pekade på sägnerna framför och bredvid mig att dem kunde sätta sig ner. "Hur är det att vara vän med dem?" Frågade en och jag log, "jag har inte känt dem så länge men man kan känna sig öppen med dem och dem kan liva upp stämningen väldigt snabbt, och även om dem är jobbiga så blir det väldigt tyst och tråkigt utan dem." Sade jag och dem nickade, "det tror vi säkert, när vi träffa dem så var dem jätte spralliga" sade dem tredje tjejen, "eller hur" sade jag och sms skrattade, "vill du veta, att det är jätte många av fansen som shippar dig och Felix." Sade den första och ja kollade på dem, "fast jag vet att det är väldigt många som ogillar oss tjejer bara för att vi umgås med dem och har, hur ska man säga, lättare chans att bli ihop med dem eller något sånt och jag förstår fansen att det gör ont, jag själv har upplevt det med One Direction. Det är typiskt för pojkband att detta händer" sade jag och dem nickade. "Nä men nu ska jag gå av här så vi syns någon annan gång hoppas jag" sade jag och dem nickade och sade hejdå. Jag gick av på hållplatsen och öppnade Felix snap. 'Skyndaaaaaaa' han tog en bild på sitt ansikte när han satt med huvudet lutat emot handen.
Jag gick ner på hans gata och såg huset skymta framför mig. Jag smög upp till ytterdörren och öppnade den tyst så han inte skulle höra att ja kom. Musik hördes från vardagsrummet och jag smög ut dit, han låg på mage i soffan och sjöng tyst med i låten, jag smög upp bakom honom och lade mig över honom på hans rygg. "Hej" sade jag och han skrattade, "hej hej kortis" sade han och ja kollade surt på han, "kort kan du va själv" sade jag och han skrattade, "Well det är inte jag som går till hakan på dig." Sade han och jag slog till han löst i huvudet. "Kaxar du?" Sade han och började resa på sig i soffan, jag skyndade mig av honom och sprang iväg i huset upp till övervåningen. Jag sprang in i Felix rum och gömde mig under hans täcke. Jag hörde hans steg gå upp för trappan och gick sakta emot dem olika rummen, han öppnade varje dörr och snart hörde jag hur dörren in hit öppnades. "Vart kan hon va?" Sade han med sarkastisk röst och jag hörde hur han gick emot sängen. Snart kände jag en tyngd lägga sig över mig och täcket försvann för mitt ansikte. "Tittut" sade jag och han skrattade, "svårt" mumlade han innan han pressade sina läppar emot mina. "Så vad ska vi göra?" Frågade jag och han rykte på axlarna, "tänkte vi kunde vara här, mörka ner rummet och kolla film, fixa chips och ligga under täcket hela dagen, det kommer regna ändå" sade han och kollade på mig, "det blir svin bra". Sade jag och satte mig upp, "välj film så fixar jag chips" sade han och lämnade rummet. Jag tog upp hans dator som var redan upplåst.
Jag gick in på Netflix och letade reda på någon bra film. "Hittat en film?" Frågade han med en stor skål i famnen. "Yes" sade jag och han kröp ner bredvid mig, jag startade filmen och lutade mig emot Felix och tog lite chips. Han lade armen över mina axlar och drog mig närmre honom.
Efter filmen var klockan ungefär fyra och vi startade en till, vi spenderade hela dagen med att mysa och kolla film. "Kan ja sova här?" Frågade jag och han nickade,"det kan du säkert" mumlade han och kollade på mig, jag skrev in ett sms till min mamma och lade sedan undan mobilen.
ESTÁS LEYENDO
King Of The Radio
De TodoJAG SKRIVER DENNA BOKEN BARA FÖR SKOJS SKULL, EFTERSOM DET VAR ETT LITET SKÄMT JAG OCK MINA KOMPISAR HADE FÅR CA TVÅ PR SEDAN MEN JAG KÅNNER ATT JAG VILL FORTSÄTTA SKROVA FÖR MIN EGNA SKULL. SÅ NU VET NI VRF DEN ÄR SÅ DÅLIG. Vad händer när 3 tjejer...